درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:46   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14594صفحه نخست » یکشنبه، 14 آذر 1395 - 11:16
نگاهی به هفتمین برنامه مستقیم پرسش مردم از ولادیمیر پوتین - روش نادرست تنظیم خبر از این گفت و شنید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چهارم دسامبر 2008، ولادیمیر پوتین طبق یک برنامه که از سال 2001 اجرا می شود ظرف سه ساعت به 72 پرسش مستقیم مردم این کشور که تلفنی بود، و یا اینکه با ای میل و فاکس ارسال می شد پاسخ گفت
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چهارم دسامبر 2008، ولادیمیر پوتین طبق یک برنامه که از سال 2001 اجرا می شود ظرف سه ساعت به 72 پرسش مستقیم مردم این کشور که تلفنی بود، و یا اینکه با ای میل و فاکس ارسال می شد پاسخ گفت و چون از شبکه های رادیو ـ تلویزیونی این کشور پخش می شد مخاطبان این رسانه ها آن را شنیدند. متن این گفت و شنید عینا در سایت کرملین قرار گرفت و تا چندین روز باقی ماند و سپس در آرشیو سایت قرارگرفت. در پایان ساعت سوم، پوتین وعده داده بود که باقیمانده پرسش ها را با ای میل خود پاسخ دهد که این پرسش و پاسخ ها هم در وب سایت او و وبسایت کرملین قرار گرفت و هرکس در هر گوشه دنیا که خواست این پرسش و پاسخ هارا دید.


     پاسخ های پوتین بصورت خبر از سوی خبرگزاری ها برای مشتریانشان ارسال شده بود. خبر ارسالی خبرگزاری های اصطلاحا جهانی درباره این موضوع متفاوت تنظیم شده بود. اگر این خبرها را در کنار هم قرار می دادند می دیدند که کاملا متفاوت و هرکدام از «ظن» خود و طبق سیاست خاص و نظر دولتشان و ... آن را تنظیم، کم و زیاد کرده و نظرات و سوابقی را که بعضا نقض غرض اند وارد آن ساخته بودند که چیزی را عاید مخاطب نمی کرد و منظور پوتین را نمی رساند. در عصر اینترنت، این است یکی از دلایل کاهش مخاطبان روزنامه ها که مطالب را از خبرگزاری ها دریافت و عینا منتشر می کنند. مخاطب امروز اصل مطلب را می خواهد نه اعمال سیاست ها و لفاظی ها و سابقه نوشتن بر خبر را. با افزودن سابقه و لفاظی، «خبر» می شود «نظر».


    مهمترین پاسخ پوتین درباره بحران مالی جهان بود که گفته بود این بحران اقتصاد کشورها را (بمانند میکرب) آلوده کرده است و تا منشاء آلودگی برطرف نشود کاری نمی شود کرد ولی روسیه با 450 میلیارد دلار ذخیره ارزی آسیب چندانی ندیده است و وجود 3 میلیون خارجی که در روسیه بکار سرگرمند نشانه این است که این کشور بحران مالی ندارد.


     وی در پاسخ به پرسشی دیگر گفته بود که فرستادن ناوگان به ونزوئلا و عبور دادن یک ناوشکن از آبراه پاناما که در هفت دهه گذشته سابقه نداشت به این معنا نیست که روسیه درصدد یافتن پایگاه دریایی برای خود درکوبا و یا ونزوئلا است. بسیاری از کشورها کشتی های نظامی روسیه را دعوت به دیدار از بنادر خود می کنند و روسیه می خواهد که با همه کشورها مناسبات دوستانه سیاسی و حتی نظامی داشته باشد.
    پوتین در پاسخ به سئوالی دیگر تایید کرده بود که سرگرم تقویت بنیه دفاعی روسیه و نوسازی زیردریایی ها، موشکها و کلاهکهاست. پوتین در پاسخ به یک روس بازنشسته وعده داده بود که در سال 2009 (که 54 روز بعد آغاز می شد) مستمری روسهای بازنشسته را 34 درصد افزایش دهد. آخرین پرسش از او این بود که نزد او «عزیزترین عناصر» کدام است و او پاسخ داده بود: روسیه.


    برخی از خبرگزاری ها یکی از پرسشها را که یک بیوه روس از پوتین برای گور شوهرش «سنگ قبر» خواسته بود بزرگ کرده بودند و ....

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد