درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 14:07   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14581صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 13 آذر 1393 - 15:54
تحول اداری از روابط عمومی ها آغاز شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهم ترین عنصر ارتباط مردم با مسئولین روابط عمومی ها هستند، و قوت در این حوزه عامل اصلی ایجاد انگیزه و توان در سایر بخش هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مهم ترین عنصر ارتباط مردم با مسئولین روابط عمومی ها هستند، و قوت در این حوزه عامل اصلی ایجاد انگیزه و توان در سایر بخش هاست.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از خانه خشتی، «در دوره‌ای که ما هستیم، سیستم را به گونه‌ای مدیریت می‌کنیم که به روز باشد تا نفر بعدی که آن را تحویل می‌گیرد، سیستم خوب و کارآمدی را دریافت کرده باشد». این جمله گوشه ای از صحبت های فرماندار رفسنجان در نشست کمیسیون تحول اداری است که در آن به افزایش بهره وری و تقویت انگیزه کارمندان ادارات اشاره شد.

 

حال که مهم ترین عنصر ارتباط مردم با مسئولین روابط عمومی ها هستند، و قوت در این حوزه عامل اصلی ایجاد انگیزه و توان در سایر بخش هاست، می طلبد با رفع روزمرگی در حوزه روابط عمومی ها به عنوان نهاد مرتبط با مردم، مشکلات سازمانی رفع شده و مجموعه ای قدرتمند ایجاد شود.

 

اکنون روابط عمومی های شهرستان رفسنجان با فعالیت های کم و بیش در ادارات ابراز وجود می کنند و برخی نیز چون قبل در رکود باقی مانده اند و جنبشی نداشته اند.

 

جای بسی تشکر است که بسیاری از روابط عمومی ها با مدیریتی قوی و با پیگیری های متعدد و تداوم ارتباط خود با مردم، علاوه بر اطلاع رسانی به وظیفه خود به خوبی عمل نموده اند و همواره در تعامل با مدیران دیگر روابط عمومی ها هستند.

 

در کنار این فعالیت های گسترده از روابط عمومی های رفسنجان، برخی دیگر به جای اینکه به دنبال پوشش اخبار حوزه فعالیت خود باشند، نه تنها به هدف این حوزه مهم نمی اندیشند، و منبعی برای سایر رسانه ها نیستند، که خود عامل کپی پیست خبری و انتشار اخبار بدون ذکر منبع هستند.

 

اکنون که شورای تحول اداری در شهرستان رفسنجان راه اندازی شده و به حکم فرماندار همگی در جهت توسعه شهر و پویایی ادارات به صف شده اند، امید داریم شاهد تحرک روابط عمومی های ادارات باشیم تا مطالبه گری به وظیفه ذاتی هر اداره تبدیل شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد