درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 11:52   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
  حمله و دفاع ظالمانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14557صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 12 آذر 1393 - 10:00
رازهایی برای موفقیت زنان در سمت مدیریت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لری سنکال، رئیس و مدیر اجرایی شرکت Kirshenbaum Bond Senecal در نیویورک، درس‌های ارزشمندی در دوران پیشرفت خود گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- لری سنکال، رئیس و مدیر اجرایی شرکت Kirshenbaum Bond Senecal در نیویورک، درس‌های ارزشمندی در دوران پیشرفت خود گرفته است.

او در دوران کاری‌اش، پیوسته به دنبال تشویق زنان برای مشارکت در سمت‌های مدیریتی بوده است. در این نوشته تجربه‌های کاری او در قالب مواردی که به عقیده خودش می‌تواند برای رشد و ترقی زنان در سمت‌های مدیریتی مفید باشد، آورده شده است.

به ترس خود غلبه کنید
قبل از هر چیز باید با ترس خود کنار بیایید. همیشه به خودتان یادآوری کنید که قبول این چالش که به سمت ترس‌تان خیز بردارید، شاید ترسناک باشد؛ ولی می‌تواند بهترین موقعیت‌ها را برای پیشرفت شما فراهم کند.
شخصی را تصور کنید که سال‌ها در شهری که در آن متولد شده زندگی و کار می‌کند. بعد از چندین سال یک موقعیت شغلی بهتر ولی در یک شهر بزرگ و غریب برای او ایجاد می‌شود. انتخاب بین درجا زدن و حرکت به سمت پیشرفتی است که نیاز به تحرک و مقابله با ترس و زحمت دارد. به علت اینکه اغلب زنان استاندارد‌های بالایی را برای خود در نظر می‌گیرند تا اطمینان حاصل کنند، احتیاط بیشتری به خرج می‌دهند؛ ولی نگذارید ترس مانع پیشرفت شما شود. برای موفق شدن باید دل به دریا بزنید!

اگر می‌خواهید خجالتی باشید، اصلا کار نکنید
وقتی در موقعیتی هستید که می‌خواهید تخصص‌تان را گسترش دهید یا حتی مجبور به جبران اشتباهتان هستید، از اینکه برای رفع نیازهایتان درخواستی کنید، نترسید. این تجربه بسیار با ارزش است.
خیلی‌ها بر این باورند که اگر سرشان را پایین بیندازند و یک روند کار کنند، رئیس‌شان دست آنها را می‌گیرد و به آنها پاداش می‌دهد. متاسفانه همیشه این‌طور نیست. تحقیقات نشان می‌دهد که اغلب زنان، بر سر حقوق اولیه خود، آنقدر که باید اصرار ندارند، ولی باید در نظر داشته باشید که دستمزد شما حق شماست. تجربه، دانش و در مجموع ارزش شما باید حفظ شود و ابراز این ادعا نه تنها مشکلی ندارد، بلکه بسیار مهم هم هست.

موقعیت‌های مدیریتی ممکن را دنبال کنید
در هر شرکت یا سازمانی، موقعیت‌های مشخص و محدودی برای مدیر شدن وجود دارد، ولی موقعیت‌های فراوانی هستند که خودتان می‌توانید آنها را خلق کنید. نیازهای مختلفی در هر سازمان وجود دارد که هنوز دستوری برای آن وجود ندارد. نیاز‌ها را بشناسید، برای آنها راه حل ارائه دهید و خودتان هم آن را مدیریت کنید.
به عنوان مثال، یکی از دغدغه‌های شرکت‌های تولیدی و خدماتی، بازاریابی و برقرار کردن ارتباط با مشتری است. اگر بتوانید یک الگوی کارآمد برای دسترسی و جلب توده‌ای از مشتریان ارائه دهید، شما بهترین گزینه برای مدیریت اجرای آن الگو یا ایده خواهید بود. در بسیاری از موارد، می‌توان به جای منتظر نشستن برای یک سمت، آن را خلق کرد.

از قبول مسوولیت واهمه نداشته باشید
گرایش اغلب زنان احتیاط بیشتر است. آنها عموما معتقدند که برای قبول یک مسوولیت باید کاملا برای انجام آن آماده باشند. این خصلت باعث می‌شود که کمتر دستشان را برای داوطلب شدن بالا ببرند؛ ولی یکی از راه‌های پیشرفت، قدم گذاشتن در پروژه‌های ناشناخته و به دست آوردن مهارت‌های جدید است. برای یاد گرفتن باید جرات روبه‌رو شدن با نادانسته‌های خودتان را داشته باشید.

ریسک‌پذیر باشید و به سراغ کارهای سخت بروید
وظایف سخت و ماموریت‌های ریسک‌دار، به شما کمک می‌کند خودتان را بیشتر بشناسید و باور کنید. با قبول یک کار سخت شما به خودتان نشان می‌دهید که شجاع هستید و توانایی و دانش انجام یک کار را در خودتان اثبات می‌کنید. اگر با یک نگرش بهتر به این مورد نگاه کنید، به راحتی می‌فهمید که ارزشش را دارد.
شاید با شکست در کاری که مقداری از حد و اندازه‌های شما بزرگ‌تر است، کمی بیشتر از آنچه را که از انجام آن عایدتان می‌شود، از دست بدهید؛ ولی در مقابل سرمایه‌هایی به دست می‌آورید که در طولانی‌مدت می‌تواند لذت موفقیت و پیشرفت را برای شما به ارمغان آورد.

اگر فشار کاری زیاد کیفیت کارتان را پایین آورده است، حجم کارتان را کاهش دهید
فشار کاری زیاد، باعث بر هم خوردن تمرکز می‌شود. خیلی اوقات بهتر است با کم کردن حجم کاریتان، تمرکز و کیفیت کارتان را افزایش دهید. برای آنکه ارزشتان را نشان دهید تا بتوانید در موقعیت‌های خوب یکی از گزینه‌ها باشید، باید مستقل از حجم کاریتان، کیفیت و نتیجه خوبی از خودتان ارائه کنید.
فشار کاری بیش از اندازه، شما را در انبوه کارهایتان گم می‌کند. هر چقدر هم که کارتان زیاد باشد باید مقداری از وقتتان را صرف برنامه‌ریزی و نظم و ترتیب دادن به آنها کنید. حواستان باشد که کار زیاد منجر به آن نشود که زحمت‌هایتان در کنج تنهایی شما مخفی بماند.

نگرش مربوط به خودتان را داشته باشید
طبق تحقیقاتی که در زمینه نوآوری در مدیریت توسط INSEAD صورت‌گرفته، زنان در تمام موضوعات در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرند به استثنای یک موضوع: «یک نوع نگرش خاص داشتن و با آن عمل کردن». این ویژگی برای یک مدیر بسیار پر اهمیت است. دلیل اصلی اینکه کارمندان شما حاضرند در اختیار شما کار کنند این است که در وجود شما یک نگرش و ایده خاص ببینند. ایده‌ای که از افکار آنها بزرگ‌تر و در نتیجه قابل اعتمادتر باشد.

نویسنده: Jenna Goudreau
مترجم: میثاق شمشیری

روزنامه دنیای اقتصاد

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  جادوی روابط‌عمومی


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  حمله و دفاع ظالمانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد