شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی شهیدی با اشاره به این که هفته حمل و نقل از 24 آذرماه آغاز میشود و تا یکم دیماه ادامه دارد، گفت: باید با برنامهریزی مناسب عملکرد دستگاههای عضو این شورا را به سمع و نظر مردم برسانیم.
وی به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمانها اشاره کرد و گفت: در اهمیت روابط عمومی همین بس که روابط عمومی ها اصلیترین حلقه وصل میان دولت ،ملت و نخبگان هستند و نقششان در ایجاد آرامش و امنیت روانی جامعه که از بارزترین خصوصیات یک جامعه است، بسیار حایز اهمیت می باشد.
شهیدی اظهار داشت: متاسفانه امروزه روابط عمومی ها آن گونه که باید جایگاه شان مشخص و درک نشده است.
وی ادامه داد: هر چه روابط عمومی ها بروزتر، مجهزتر و آمادهتر در صحنه حاضر باشند موفقیتها و دستاوردهای زیادی خواهند داشت که برکات آن مطمئنا نصیب خود آن سازمان و در نهایت جامعه خواهد شد.
وی روابط عمومی را نقطه قوت هر دستگاه خواند و در یک جمع بندی مختصراظهار داشت : تعمق در نقش راهبردی روابط عمومی در یک سازمان و جایگاه مناسب آن در تشکیلات اداری آن سازمان، عامل مهم تقویت جایگاه روابط عمومی است.
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومیهای راه و شهرسازی استان روابط عمومی را چشم ، گوش و قلب سازمان دانست و گفت: بدون روابط عمومی حیات سازمانی دوام ندارد.
شهیدی یادآور شد: روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند سازمانهای مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.
گفتنی است شورای هماهنگی روابط عمومیهای راه و شهرسازی استان کرمان، متشکل از روابط عمومی ادارات کل حمل و نقل و پایانهها، فرودگاه،راهآهن، آزمایشگاه مکانیک آب و خاک و هواشناسی و اداره کل راه و شهرسازی شمال و جنوب است.
منبع: تین نیوز
|