درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 01:56   

  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست


ادامه ادامه مطلب یک

جشنواره مجازی فیلم یوتیوب

  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل بانک سپه: بانک حکمت ایرانیان در بانک سپه ادغام شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری
  مایکروسافت خبرنگاران را اخراج و روبات جانشین‌شان می‌کند
  استراتژی ساده برای تصمیمات سخت
  نیمی از توییت‌های ویروسی کار روباتهاست
  سیاست زندگی علیه سیاست مرگ
  استعفای «حسن بشیر» از ریاست هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران
  نخستین شورای اطلاع رسانی شهرداری منطقه یک در سال 1399 برگزار شد
  بازگشت میزان تراکنش‌های بانک آینده به شرایط عادی
  دستور رئیس جمهور برای ایجاد تعادل اطمینان بخش برای مردم در بازار سرمایه و بورس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14533صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 10 آذر 1398 - 10:40
بحران تیراژ روزنامه ها در سالگرد چاپ روزنامه با ماشین خودکار
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک روزنامه لندن با استفاده از اختراع دو آلمانی به نام کونیگ و بائور از یکم دسامبر 1814 کار چاپ عادی و روزمره خودرا با ماشین خودکار و با استفاده از قوه بخار آغاز کرد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک روزنامه لندن با استفاده از اختراع دو آلمانی به نام کونیگ و بائور از یکم دسامبر 1814 کار چاپ عادی و روزمره خودرا با ماشین خودکار و با استفاده از قوه بخار آغاز کرد که رویدادی بزرگ در تاریخ روزنامه نگاری بشمار می رود زیرا که از آن پس ظرفیت و سرعت چاپ افزایش، هزینه تولید روزنامه کاهش و مطبوعات با بهای ارزانتر عرضه شدند و عامه مردم استطاعت خرید آنها را به دست آوردند. این روزنامه چاپ لندن چهار روز پیش از آن ماشین خودکار ساخت کونیک و بائور را با چاپ چند نسخه نمونه آزمایش کرده بود. قبلا با نیروی کارگر ماشین های چاپ مورد استفاده بودند.


    در سال 2007 و در سالروز خودکار شدن چاپ روزنامه دو گزارش رسمی نومید کننده انتشار یافته بود. یکی کاهش هفت درصدی آگهی های روزنامه ها بویزه آگهی های کوتاه کلاسه شده (معروف به نیازمندی ها) و دیگری پایین آمدن تیراژها به میزان 3 و نیم درصد بود. کاهش آگهی ها به علت انتشار آنها در اینترنت، درحاشیه مطالب سرچ انجین ها و وبسایت ها و نیزگسترش وبسایت های معامله گری (ای ـ بی و ...) اعلام شده بود. سبب کاهش تیراژها توجه مخاطبان اخبار مطلق (نه تفسیر، مقاله، فیچر و حاشیه) به سرچ انجین های فعال در اینترنت گزارش شده بود که سریعتر، آسانتر و رایگان اخبار را می یابند و می خوانند.


     سی ام نوامبر 2009 و چند ساعت به 195 ساله شدن بکارگیری ماشین چاپ خودکار، آژانس آمریکایی کنترل تیراژها اعلام کرد که در شش ماه منتهی به سی ام سپتامبر 2009، تیراژ روزنامه های آمریکا ده و شش دهم درصد نسبت مدت مشابه سال پیش (سال 2008) کاهش داشته زیرا که این روزنامه ها موفق نشده اند خودرا با شرایط عصر اینترنت کاملا تطبیق دهند، ارتباط دائمی خودرا با مخاطبان از طریق کسب نظر آنان برقرار و خواست مخاطبان را در تهیه و تنظیم مطالب مراعات کنند. به علاوه، ظرف دو سال گذشته وبسایت های خبری تا پنج و سه دهم برابر افزایش یافته اند.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


  نخستین همایش تجلیل از روابط‌ عمومی‌های شهرستان نور


  گوگل در تقویم امسال شمار محدودی کارمند حضوری خواهد داشت


  انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی آبفای آذربایجان غربی


  نحوه ایجاد یک پروژه نمونه کار


  پرزیدنت ترامپ فرمان اجرایی برای «نظارت بر محتوای شبکه‌های اجتماعی» امضا کرد


  جشنواره مجازی فیلم یوتیوب


  نظام مسوولیت های اجتماعی در فولاد هرمزگان


  تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ برای ترویج محتوای خود، شرایط کنونی را در نظر بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2