درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 31 شهریور 1398 - 11:00   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی

  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود
  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی
  5 نکته در مورد بهبود راندمان
  چطور با وجود تحریم های آمریکا هوآوی میت 30 همراه با اندروید 10 عرضه می شود؟
  شرکت فولاد مبارکه یکی از ۴۰ شرکت برتر بورس تهران و فرابورس ایران
  خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران
  حضور گروه فولاد مبارکه در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی
  تحول در رونق تولید با طرح «طراوت» بانک صادرات ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14467صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 7 آذر 1393 - 12:01
برای فعالان نشریات دانشجویی دور دوم کارگاه‌های آموزشی روزنامه‌نگاری برگزار می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور از برگزاری دور دوم کارگاه‌های آموزشی روزنامه نگاری برای فعالان نشریات دانشجویی خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور از برگزاری دور دوم کارگاه‌های آموزشی روزنامه نگاری برای فعالان نشریات دانشجویی خبر داد.

 

فاطمه رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک افزود: دوره نخست کارگاه‌های آموزشی روزنامه نگاری برای مدیران، سردبیران و اعضای هیئت تحریریه نشریات دانشجویی در سطح تمامی استان‌ها برگزار شده است و دور دوم نیز برگزار خواهد تا در سال آتی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش نشریات دانشجویی باشیم.

 

وی بیان کرد: در راستای حمایت از نشریه‌های دانشجویی بودجه‌های اختصاصی برای هر یک از استان‌ها مشخص شده است و نشریاتی که از لحاظ محتوایی و کیفیت به سطح بالایی ارتقاء یابند در سطح توزیع آنان حمایت‌های ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نشریات و روزنامه‌ها مهم‌ترین ابزار فرهنگی هستند در راستای توسعه فرهنگ مطالعه و افزایش سطح آگاهی پرسنل با توجه به اینکه امکان تهیه و خرید تمامی روزنامه‌ها نیست برخی نشریات جهت مطالعه اساتید تهیه می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه امروزه به دلیل به وجود آمدن گرایش به فضای مجازی در جامعه روی آوردن به فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی کم‌رنگ شده است، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از آنجایی که در بعد مجازی قوی‌تر عمل کرده برنامه‌هایی جهت تقویت فضای مجازی را در دستور کار قرار داده است.

 

وی ادامه داد: راه‌اندازی سامانه مدیریت نشریات دانشجویی دانشگاه از جمله این برنامه‌ها می‌باشد که این دانشگاه درصدد توسعه این قبیل برنامه‌ها است.

 

وی با تاکید بر اینکه تقویت فضاهای قرآنی در قالب کانون‌های قرآنی و برگزاری جشنواره‌های قرآنی از سیاست‌های دانشگاه پیام نور است بیان داشت: دانشگاه پیام نور حرکت‌های نوینی در زمینه فعالیت‌های قرآنی انجام داده است و ایجاد رابطه بین متخصصین و فعالان قرآنی را در دستور کار خود دارد. وی با اشاره به میزبانی دانشگاه پیام نور در بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت گفت: دبیرخانه دائمی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌های پیام نور راه‌اندازی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین روزنامه یومیه آمریکا با شعار «آگاهی = دانستن، قدرت است» کار انتشار خودرا آغاز کرد


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  تقویم روز ارتباطات/ «مونه تو» روزنامه نگار، میهندوست و مولف ایتالیایی که شرایط روزنامه نگار بودن را به دست داد


  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  5 نکته در مورد بهبود راندمان


  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود


  کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر می شود


  تبلیغات و تبلیغات محیطی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران