درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 12:19   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹

  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب
  ابتکارات بازاریابی و روابط عمومی
  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری
  پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز جوان
  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس
  شعار"جهش تولید" از فولاد مبارکه سرچشمه خواهد گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14462صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 7 آذر 1393 - 11:25
جایزه برترین روابط عمومی دیجیتال
10 روابط عمومی برتر یکی از معتبرترین سازمان هایی است که جوایزی را به برترین آژانس های روابط عمومی در حوزه بازارایابی دیجتال و روابط عمومی اهدا می کند. تقدیر از برتری رتبه های شرکت روابط عمومی دیجیتال بر مبنای معیارهای دقیقی از قبیل مقیاس های مختلف انجام می شود. این مقیاس ها شامل طیفی از اعداد می شوند که از موتورهای جستجو و شبکه های رسانه اجتماعی بدست می آیند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  10 روابط عمومی برتر یکی از معتبرترین سازمان هایی است که جوایزی را به برترین آژانس های روابط عمومی در حوزه بازارایابی دیجتال و روابط عمومی اهدا می کند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، تقدیر از برتری رتبه های شرکت روابط عمومی دیجیتال بر مبنای معیارهای دقیقی از قبیل مقیاس های مختلف انجام می شود. این مقیاس ها شامل طیفی از اعداد می شوند که از موتورهای جستجو و شبکه های رسانه اجتماعی بدست می آیند.


10 روابط عمومی برتر به تازگی فهرستی از بهترین شرکت های روابط عمومی دیجیتال را منتشر کرده است که از توانمندی های خودشان به بهترین نحو در حوزه روابط عمومی دیجیتال استفاده می کنند. 10 شرکت برتر حوزه روابط عمومی جایزه رتبه بهترین وبسایت خود را بر اساس معیارهای کمیت و کیفیت بازدید کننده به آژانس های روابط عمومی می دهد.
 

برنده شماره یک جایزه 10 شرکت برتر روابط عمومی دیجیتال به روابط عمومی میلر در لوس آنجلس اهدا شد. روابط عمومی سی ای. میلر یک آژانس ارتباطات استراتژیک است که بر سرگرمی، موسیقی، سبک زندگی و تکنولوژی تمرکز دارد. تخصصی سازی در بازنمایی مشتری هایی که به دنبال ترکیب رسانه های دیجیتال با صنعت سرگرمی هستند وجه برجسته کار آنهاست. کار روابط عمومی میلر در جامعه سرگرمی برای آنها جوایز بی شماری را در عرصه روابط عمومی به همراه داشته است. این شرکت پروفایل های زیادی را در بخش مشتریان خود دارد. شرکت هایی از قبیل جین سیمونز، فلیشیا دی و ایکس باکس در این زمره قرار می گیرند. وبسایت آنها توسط بسیاری از رهبران ارشد صنعت سرگرمی حمایت می شود.


در جایگاه دوم شرکت آیرونپراپر است که در شهر نیویورک مستقر شده است. این شرکت به عنوان یک سرویس کامل شرکت روابط عمومی دیجیتال تلقی می شود. آیرونپراپر خودش را مفتخر به رهبری در استراتژی، طراحی و توسعه کمپین های عصر دیجیتال کرد. این شرکت مشتریان بلند آوازه ای در همه حوزه ها دارد، مشتریان آن طیفی است که از کسب و کارهای کوچک تا سازمان های غیر انتفاعی را شامل می شود.


سومین شرکت فلیشمن هیلارد در شهر کانزاس است. فلیشمن هیلارد به همه جنبه های روابط عمومی از قبیل بازاریابی برند، مدیریت بحران، روابط رسانه اجتماعی و دیجیتال، امور عمومی، مدیریت شهرت، تحقیق و تحلیل و استراتژی های یکپارچه رسیدگی می کند. فلیشمن هیلارد بالغ بر هشتاد و پنج دفتر در سی و یک کشور دارد که به آنها اجازه دسترسی به طیف گسترده ای از مشتریان را می دهد.


منبع: http://www.prweb.com/releases/10-best-pr/digital/prweb12352151.htm
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  پدیده کرونا


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


  چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"