درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 20:16   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14458صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 6 آذر 1393 - 23:21
جلسه مسوولان روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی استان کردستان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان، صداقت با مردم را منشور اخلاقی اطلاع رسانی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: روابط عمومی ها در راستای تحقق اهداف خود و اطلاع رسانی شفاف در این دولت، نیازمند همکاری و همیاری اصحاب رسانه هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان، صداقت با مردم را منشور اخلاقی اطلاع رسانی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: روابط عمومی ها در راستای تحقق اهداف خود و اطلاع رسانی شفاف در این دولت، نیازمند همکاری و همیاری اصحاب رسانه هستند.

به گزارش شارا از ایرنا، کوهسار دادور روز پنجشنبه در حاشیه جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کردستان در سنندج، ارتباط متقابل بین روابط عمومی ها و رسانه ها را در تحقق اهداف مورد نیاز در حوزه اطلاع رسانی در دولت تدبیر و امید مورد تاکید قرار داد.

او افزود: در راستای منشور اخلاقی اطلاع رسانی، دولت معتقد به ارتباط دو سویه روابط عمومی ها با رسانه ها است.

وی گفت: رسانه های می توانند غیر از کانال ارتباطی با گروه های هدف و مخاطب و برقراری ارتباط دو سویه با آنها، آیینه تمام نمایی باشند و نواقص عملکردی سازمان را از طریق روابط عمومی نشان دهند.

دادود افزود: خوشبختانه در این دوره جدید تعامل خاص بین رسانه ها برقرار است و حتی برخی از رسانه های داخل استان رفتارشان با مسوولین استان کردستان متفاوت از نگاه این رسانه در سطح کشور است و این نشان از یک درد مشترک و اعتقاد به گفتمان توسعه است و باید قدر این نعمت را بدانیم و از آن استقبال کنیم.

وی اظهار کرد ما از انتقادات رسانه ها در زمینه های مختلف و رصد کردن مسایل استان توسط آنان و پیدا کردن نکات ضعف مدیران استقبال می کنیم.

به گفته وی نگاه دولت تدبیر و امید و استانداری کردستان به رسانه ها، نگاهی باز و بدون گزینش است و همه رسانه ها برای حضور در جلسات در جهت اطلاع رسانی دقیق و شفاف دعوت می شوند.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان گفت: دولت تدبیر و امید، اطلاع رسانی و آگاهی به مردم و قرار گرفتن آنها در جریان امور را حق مسلم عموم مردم می داند و معتقد است روابط عمومی غیر از اینکه بر افکار عمومی تاثیرگذار است از نظر اطلاع یابی، نظرسنجی و افکار سنجی، نظرات مردم را به مدیران و مسوولین منتقل کنند.

دادور افزود: از نظر دولت تدبیر و امید و شخص استاندار کردستان، روابط عمومی باید در متن باشد نه در حاشیه و در فرآیند تصمیم گیری مدیر نیز یک ضرورت است.

وی به فعال کردن شورای هماهنگی روابط عمومی و شورای اطلاع رسانی در استان کردستان اشاره کرد و گفت: با فعال شدن این دو شورا نوعی همگرایی و تشریک مساعی در ارتباطات درست می شود.

او گفت: ما معتقدیم که هرچه در اطلاعات جای خالی داشته باشیم، دیگران جای خالی را پر می کنند و شایعه گسترش پیدا می کند و امکان موج سواری عده ای در این حوزه فراهم می شود.

در این جلسه تعدادی از مسوولان روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی استان کردستان نیز به ارائه نظرات و راهکارهایی در جهت پیشبرد اهداف شورای هماهنگی روابط عمومی های استان پرداختند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد