درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:45   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14444صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 5 آذر 1393 - 14:57
لزوم رعایت مرز بین حرفه‌‌ای گرایی و تخصص‌‌گرایی در روابط عمومی
بی شک همه گفته ها و تعاریف در خصوص جایگاه و منزلت روابط عمومی ها منطقی و صحیح است، همه اتفاق نظر داریم که مجموعه روابط عمومی آینه تمام نمای همه سازمان ها و نهادهای خدمات رسان اعم از دولتی و غیردولتی است، اما با توجه به تعاریفی که در رابطه با روابط عمومی وجود دارد، آنچه مهم تلقی می شود، خروجی و کارکرد این حوزه است که ارتباط مستقیمی با تخصص گرایی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس کمیسیون حقوقی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج، اصل مهم در ایجاد ساختار و چارچوب روابط عمومی ها را تخصص گرایی خواند و تاکید کرد: در حوزه روابط عمومی به ویژه در مجموعه شهرداری که گستردگی ارتباطات مردمی در آن بسیار زیاد است، باید به سمت تخصص گرایی پیش برویم.


در یکصد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر مسائلی مربوط حوزه روابط عمومی به منظور ارائه راهکارهایی برای ارتقاء کارآیی ها این مجموعه مطرح شد.


سعید مصطفی نیز در این جلسه با بیان اینکه هر سال رقم قابل توجهی ازبودجه صرف مجموعه روابط عمومی می شود، خواستار توجه مسئولان ذیربط در شهرداری کرج به مولفه ها و شاخص هایی که موفقیت و پیشرفت مجموعه روابط عمومی در گروه توجه و عمل به آن است، شد.

 

وی، اظهار داشت: بی شک همه گفته ها و تعاریف در خصوص جایگاه و منزلت روابط عمومی ها منطقی و صحیح است، همه اتفاق نظر داریم که مجموعه روابط عمومی آینه تمام نمای همه سازمان ها و نهادهای خدمات رسان اعم از دولتی و غیردولتی است، اما با توجه به تعاریفی که در رابطه با روابط عمومی وجود دارد، آنچه مهم تلقی می شود، خروجی و کارکرد این حوزه است که ارتباط مستقیمی با تخصص گرایی دارد.

 

مصطفایی تاکید کرد: به منظور رسیدن به نتیجه مطلوب و قابل قبول از عملکرد روابط عمومی شهرداری باید دید افرادی که در این حوزه به فعالیهت مشغول هستند دارای چه تخصص هایی می باشند؛ توجه به این مهم و جاری کردن رویکرد تخصص گرایی در چارچوب حوزه روابط عمومی ضمن آنکه پویایی این مجموعه را به دنبال دارد، زمینه ساز ارتقا عملکردی در این حوزه می شود، علاوه بر این منابع مالی و بودجه پیش بینی شده به شکلی مناسب تعیین و صرف امور مهم و کارآمد می شود.


لزوم رعایت مرز بین حرفه‌‌ای گرایی و تخصص‌‌گرایی در روابط عمومی
بنابراین گزارش، آنچه رئیس کمیسیون حقوقی به آن اعتقاد دارد، رعایت مرز بین حرفه‌‌ای گرایی و تخصص‌‌گرایی در روابط عمومی به عنوان گزینه ای مهم که موجب تقویت و افزایش راندمان کاری این مجموعه می شود، است. بی شک علم روابط‌‌عمومی مانند سایرعلوم تخصصی باید دارای چارچوب و اصول محکمی باشد که تخصص از جمله مهمترین آنها است.

 

روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج نیز با اشراف و آگاهی بر این موضوع و به منظور اعمال نظر و عقیده اعضای شورای شهر اقدام به برنامه ریزی های مدیریتی در عرصه های مختلف این حوزه کرده که می توان گفت، توجه به ساختار علمی روابط عمومی و تلاش برای ایجاد محتوا از مهمترین این اقدامات است.

 

مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری، مبنای تدوین طرح و برنامه ها در روابط عمومی را کاملاً علمی و تخصصی می دانند و قائل به آنند که در حقیقت وظیفه روابط‌‌عمومی اطلاع‌‌رسانی، مدیریت افکار عمومی، برجسته سازی، اعتمادسازی، فرهنگ سازی و اطلاع یابی به دور از مسامحه است.

سپیدار آنلاین

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد