درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 00:00   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14433صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 5 آذر 1393 - 12:21
کتاب "جامعه‌ شناسی روابط عمومی در ایران"
کتاب جامعه‌شناسی روابط عمومی در ایران نوشته عباس محمدی اصل، سال 1392 از سوی انتشارات جامعه‌شناسان منتشر شد.
  

کتاب

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این کتاب در 264 صفحه با شمارگان 1000 نسخه به قیمت 110 هزار ریال در قطع رقعی برای نوبت اول چاپ شده است.
موضوع این کتاب به روابط عمومی در نظام اداری جامعه‌ ایران چونان تلاش‌های سازمانی برای دستیابی به همکاری گروه‌های مردمی تعلق گرفته؛ گامی است اولیه به منظور تحقق توسعه تکنولوژی نوین اداری که می‌تواند از نو‌سازی روابط عمومی آغاز و تا تجدید ساخت سازمان‌ها پیش می‌رود. بی شک عملیاتی کردن این امر نیازمند عزم و اراده مدیران عالی، مشارکت و همکاری کارکنان اجرایی و حمایت عمومی در قبال آموزش فرهنگ نوسازی اداری بوده تا بتواند در این پرتو، شاهد تغییر چهره و رفتار و عملیات تمامی دستگاه‌های اجرایی بود.
کتاب شامل ده فصل با عنوان‌های : ماهیت اجتماعی روابط عمومی، وضعیت روابط عمومی در ایران، روابط عمومی در متن نظام اجتماعی، روش‌شناسی مطالعه روابط عمومی در ایران، تبیین روابط عمومی در ایران، شرایط بومی‌سازی روابط عمومی در سطح خرد نظام اجتماعی ایران، شرایط بومی‌سازی روابط عمومی در سطح کلان نظام اجتماعی ایران، روابط عمومی در میانه بورکراسی و مردم و جمع بندی می‌باشد.
 

منبع: تبیان
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد