درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 07:55   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست
  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم
  گسترش روابط بانکی و حمایت از بازرگانان از اولویت های اساسی میربیزنس بانک ملی ایران است
  مدیرعامل بانک ملی ایران: شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است
  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14389صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 2 آذر 1393 - 16:40
مدیرعامل بانک کشاورزی: 4 توصیه و اولویت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرتضی شهیدزاده رئیس جدید هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورز چهار اولویت این نهاد بانکی را اعلام کرد و گفت : باید گامهای بزرگتری را برای توسعه بخش کشاورزی و اعتلای اقتصاد کشور عزیزمان برداریم و می دانیم که توجه به مشتری مداری و افزایش رضایت مشتریان رمز موفقیت سازمانهاست.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرتضی شهیدزاده رئیس جدید هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورز چهار اولویت این نهاد بانکی را اعلام کرد و گفت : باید گامهای بزرگتری را برای توسعه بخش کشاورزی و اعتلای اقتصاد کشور عزیزمان برداریم و می دانیم که توجه به مشتری مداری و افزایش رضایت مشتریان رمز موفقیت سازمانهاست.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، شهیدزاده اظهار داشت : بدون شک همکاران عزیز ، این موضوع را مورد عنایت ویژه قرار می دهند و به ویژه تامین نیازهای کشاورزان و تولیدکنندگان زحمتکش بخش کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است که امیدواریم در همه تصمیم گیری ها ، مذاکرات و مواجهه با مردم عزیز مورد توجه قرار گیرد.


وی افزود: همه برای اعتلای بانک کشاورزی و تامین امنیت غذایی و تامین اعتبارات مورد نیاز کشاورزی و تولید در کشور تلاش می کنیم و دست یاری به سوی شما می گشایم که با همکاری و همدلی همدیگر این راه را ادامه دهیم و خدمتگزار صدیق و موثری برای مملکت عزیزمان باشیم و نقش پراهمیت خویش را به خوبی اجرا کنیم تا بانک را یک بار دیگر به دوران شکوفایی و طلایی خود در سال های گذشته برسانیم.


شهیدزاده گفت : بانک باید همچون دوره های قبل با همت و تلاش خودِ همکاران بانک که سالیان سال تجربه اداره آن را دارند و گنجینه ای از تجارب ارزنده پشتوانه کار ایشان است ، اداره شود و مدیران بانک و همکاران با اطمینان کامل مسئولیت ها و اختیارات قبلی محوله از سوی هیات مدیره بانک را با جدیت تمام و به نحو احسن به انجام رسانند و به حمایت های اینجانب از عملکرد خود اطمینان داشته باشند.


وی تاکید کرد : به تک تک مدیران عزیز و گرامی اطمینان می دهم که همچنان بستر لازم برای تداوم همکاری فراهم شود و این عزیزان با اطمینان و آرامش خاطر هدایت گر بخش های مختلف برای نیل به اهداف تعیین شده باشند.


همه اختیارات تفویض شده به واحدهای ستادی و مدیریت و شعب همچنان به قوت خود باقی است و همکاران باید به نحوی اقدام کنند تا با بهره گیری از اختیارات مذکور و همچنین نیروی انسانی و امکانات در اختیار موجبات ارتقاء عملکردی خود را در زمینه های مختلف فراهم کرده و سهم بانک از سپرده ها و منابع مردمی افزایش دهند.


مدیرعامل جدید بانک کشاورزی اظهار داشت : از همکاران و به ویژه از مدیران و روسای شعب سراسر کشور انتظار دارم تلاش خود را برای کاهش مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف طرح های راکد و مشارکت های مدنی بلاتکلیف دوچندان کنند تا از منابع بانک و سهم از بازار به نحو مطلوب تری استفاده شود و از پیشنهادهای همکاران در جهت حل مشکل استقبال می شود.


وی افزود: توسعه و رشد پایدار بانک و حفظ و توسعه سپرده گذاران بانکی مستلزم رشد معقول و منطقی درآمدها و سودآوری بانک است ، وجود زیان در هیچ شعبه و بخشی از فعالیت های بانکی پذیرفته و منطقی نیست. از این رو از همکاران و به ویژه روسای محترم شعب انتظار می رود بر اساس یک نقشه راه مشخص تلاش خود را برای حذف زیان های احتمالی و افزایش سودآوری های معقول با حفظ رسالت بانک در مشارکت هر چه بیشتر در توسعه کشاورزی کشور افزون کنند وشایسته است مدیریتها و شعب برنامه ریزی لازم را انجام دهند و مطابق آن عمل کنند.


شهیدزاده گفت : افزایش سهم بانک از منابع مردمی زمینه ساز پرداخت بهتر و حمایت مطلوب تر از بخش کشاورزی خواهد بود و مهم ترین عاملی که نشان می دهد موسسات مالی از کارایی لازم برخوردار است تعادل بین هزینه ها و درآمدها یا به نوعی سودآوری است و همکاران باید به گونه ای مدیریت کنند


که حاصل عملیات شعبه به سودآوری و کسب درآمد بیشتر در نتیجه اعمال مدیریت صحیح منابع و مصارف منجر شود.


وی تصریح کرد: کاهش مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف طرحهای راکد و مشارکتهای مدنی بلاتکلیف و استفاده از ابزارها و اختیارات تفویضی در زمینه تمدید و تقسیط تسهیلات و بخشودگی شش درصد جرائم تأخیر همچنان موثر واقع شود.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد