درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:13   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14378صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 2 آذر 1393 - 14:19
نخست وزیر تایلند نیازمند بهبود روابط عمومی
متخصصان روابط عمومی می گویند، نخست وزیر تایلند در حوزه روابط عمومی عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است و او باید نیازهای تخصصی خودش را از خارج از دولت برای کمک به بهبود موقعیت دریافت کند. به گزارش گروه ترجمه شارا، آنها پیشنهاد کردند که نخست وزیر پرایوت چان اوچا تاکید بیشتری بر ارتباطات موثر بر عموم داشته باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- متخصصان روابط عمومی می گویند، نخست وزیر تایلند در حوزه روابط عمومی عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است و او باید نیازهای تخصصی خودش را از خارج از دولت برای کمک به بهبود موقعیت دریافت کند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، آنها پیشنهاد کردند که نخست وزیر پرایوت چان اوچا تاکید بیشتری بر ارتباطات موثر بر عموم داشته باشد.


رئیس سابق ارتش تایلند در برخی از بحث های داغ با خبرنگاران وارد شده است و از اینکه کشور همانند ارتش اداره می شود انتقاد کرده است.


کیتی چاوندابوگسی، رئیس آژانس روابط عمومی سپا-هاکوهودو، فهرستی طولانی از باید ها و نبایدها را برای نخست وزیر ارائه داده است.


کیتی گفت: «نخست، پرایوت باید سبک سخن گفتن خودش را متوقف کند و دیگر درباره زن و مسائل خانوادگی اش سخن نگوید.» وی افزود او همچنین نگران بود که نخست وزیر برخی اوقات خونسردی خودش را از دست می دهد.


کیتی افزود: «او می تواند با لحنی جدی سخن بگوید و بر اصل موضوع تمرکز کند.»


متخصص روابط عمومی از دولت خواست که بر تعامل با رسانه تمرکز کند و بر سر وعده هایی که به مردم می دهد بماند.


وی پیشنهاد کرد که پرایوت چان اوچا باید سخنگویی داشته باشد که از ارتش نباشد. وی افزود: «در دولت سربازان کافی وجود دارند- اعم از فعال و بازنشسته».


همچنین کیتی با اشاره به برنامه های تلویزیونی اش «بازگشت شادی به مردم در کشور» که هر جمعه شب در تلویزیون پخش می شود گفت هیچ نیازی نیست که نخست وزیر هر هفته سخنرانی کند.


حسن باسار، مدیر عامل آژانس روابط عمومی بانکوک پی آر، پیشنهاد کرد که نخست وزیر عملکرد ارتباطات دولت خود را بر عهده بگیرد. وی گفت: پرایوت باید تشخیص دهد که میدان جنگ ارتباطات جایی برای خوش نیتی های علاقه مندان نیست.


باسار می گوید: «قضاوت های وی بیشتر معطوف به مسائل غم انگیز محیطی شده است و هیچ خبری از اصلاحات ملی و مصالحه نیست. او تمام قدرت ها و منابع را در اختیار دارد که این اتفاق بیافتد. این فقط نیازمند این است که او چنین بگوید.»


باسار تاکنون مشاور چندین نخست وزیر بود است و به عنوان بزرگترین مدرس روابط عمومی کشور محسوب می شود.


باسار گفت: «رسانه بین المللی به طور دائم در حال بیان داستان های ناخوشایند از تایلند هستند، در مورد مرگ و میرها یا اختلالات. این اثر بسیار نامطلوبی بر عملکرد فوق العاده توریسم در کشور ما دارد، و در عین حال باعث از دست دادن اعتماد سرمایه گذاران خارجی در کشور می شویم.»


استنلی کانگ، رئیس اتاق مشترک بازرگانی در تایلند (JFCCT)، گفت: سرمایه گذاران و اتاق های خارجی درک می کنند که دولت در حال حاضر کارهای زیادی بر انجام دادن دارد اما آنها قطعا در مورد روابط عمومی نیازمند بهبود شرایط هستند.


وی گفت: «ما درک می کنیم که دولت در چه موقعیتی قرار دارد و با چه مشکلاتی دست به گریبان است اما یکنواختی و دقت در اطلاعات منتشر شده می تواند به برداشت های اشتباه کمک کند.»


کانگ گفت: آژانس های دولتی باید از ایجاد سردرگمی در مسائل اقتصادی و اجتماعی حساسیت برانگیز خودداری کنند و آژان در مسئولیت روابط عمومی باید با آژانس های مرتبط در زمانی که اخبار حساسی برای مردم افشا شده است توضیح دهد. این باعث می شود که اطمینان پیدا کنیم که اطلاعات دقیقی تهیه شده است و آنها همه در صفحه واحدی قرار دارند.


استنلی همچنین گفت وزارت اقتصاد پیشین پیشنهاد داده است که اقتصاد در حال حاضر در «رکود» قرار دارد که هیچ اصلی بر اعتماد سرمایه گذاران خارجی ندارد، همچنن که آنها درک می کنند که اقتصاد تایلند توسط آشفتگی های سیاسی در آغاز سال تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی گفت: رشد اقتصادی سال آینده بسیار روشن تر با توجه به اعلام برنامه ریزی برای پروژه های زیربنایی است و اجتمالا مرکز تجارت بین المللی راه اندازی شود.


او گفت، خارجی ها منتظرند شرایط بهبود را ببینند.


 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد