درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:30   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14303صفحه نخست » چهارشنبه، 28 آبان 1393 - 13:55
جایگاه بازاریابی در اقتصاد مقاومتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر کمیسیون تجارت خارجی اتاق بازرگانی زنجان گفت: در شرایط اقتصاد مقاومتی توجه به بازاریابی بسیار حایز اهمیت است زیرا با کسب اطلاع از نقاط ضعف و قوت واحدهای تولیدی و بازارهای هدف، محصولات با کیفیت و با رضایت‌پذیری بالا می‌توان ارائه کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دبیر کمیسیون تجارت خارجی اتاق بازرگانی زنجان گفت: در شرایط اقتصاد مقاومتی توجه به بازاریابی بسیار حایز اهمیت است زیرا با کسب اطلاع از نقاط ضعف و قوت واحدهای تولیدی و بازارهای هدف، محصولات با کیفیت و با رضایت‌پذیری بالا می‌توان ارائه کرد.
 
 به گزارش تراز ،محمدرضا عزیزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در زنجان، اظهار کرد: تولید و فروش دو مولفه مهم در عرصه صنعت به ویژه در بخش صنایع بزرگ هستند که باید به صورت مجزا به آن‌ها پرداخته شود.
 
 وی افزود: برای بررسی لزوم جداسازی دو بخش تولید و فروش در ابتدا لازم است با مفهوم بازاریابی آشنا شویم که درقالب آن می‌توانیم برای این پرسش جواب منطقی ارائه کنیم.
 
 عزیزیان تصریح کرد: بازاریابی در واقع مطالعه، بررسی، تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن‌ها جهت اخذ تصمیمات مقتضی است و در واقع بازاریابی یعنی همگراسازی همه فعالیت‌های شرکت در مسیر فروش بیشتر و در واقع ما در بازاریابی مبادرت به تشخیص نیاز بازار و جا انداختن محصول در بازار جدید و جایگزین می‌کنیم.
 
 این فعال عرصه صنعت تاکید کرد: انسان‌ها تقریبا دارای خواسته‌های نامحدود هستند اما در برابر منابع محدود قرار دارند، از این رو کالاهایی را برای مصرف انتخاب می‌کنند که در ازای وجوه پرداختی، حداکثر رضایت را برای‌شان فراهم آورد و در واقع هنر بازاریاب و بخش فروش شناسایی این نیازها و برآورده کردن آن‌ها از طریق هماهنگی با بخش تولید است.
 
 عزیزیان با بیان اینکه یک تولیدکننده معمولا با توجه به امکانات و پتانسیل‌های موجود خود مبادرت به تولید می‌کند، گفت: بازاریاب‌ها با توجه به شناخت نیازها و تقاضای بازار به یک تولید کننده اعلام می‌کنند که شرایط ورود به بازار را با امکانات فعلی دارد یا جهت ارتقای کیفیت و تطابق قیمت محصولات و خدمات نیاز به سرمایه‌گذاری‌های بیشتر و یا استفاده از تکنولوژی جدید یا ادغام با شرکت‌های بزرگ در قالب فرانشیز است؛ از این رو در دنیای امروزی لزوم تفکیک بخش تولید و فروش و نگاه تخصصی به هر یک از حوزه‌ها امری اجتناب‌پذیر است.
 
 دبیر کمیسیون تجارت خارجی اتاق بازرگانی زنجان خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصاد مقاومتی توجه به مقوله بازاریابی بسیار حایز اهمیت است؛ به گونه‌ای که بازاریابان حرفه‌ای می‌توانند با کسب اطلاع از نقاط ضعف و قوت واحدهای تولیدی و بازارهای هدف و ارائه اطلاعات درست به بخش تولید باعث ایجاد توازن بین نیاز مشتریان و کالا و خدمات ارائه شده شوند و به مرور با هموارسازی و حذف نقاط ضعف واحدهای تولیدی، محصولات با کیفیت و با رضایت‌پذیری بالا ارائه کنند.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد