درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14300صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 28 آبان 1393 - 13:28
60 درصد هزینه های پنهان در سازمان ها مرتبط با موضوع ارتباطات است
سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج گفت: 60 درصد هزینه های پنهان در هر سازمان به موضوع ارتباطات اختصاص دارد و برخلاف تصور برخی مسئولان که صرف اعتبار در روابط عمومی را هزینه تلقی می کنند، این هزینه ها نوعی سرمایه گذاری در..
  

60 درصد هزینه های پنهان در سازمان ها مرتبط با موضوع ارتباطات است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- افکار شهروندان به عنوان سرمایه های اجتماعی است که بازخورد آن در درازمدت به چشم خواهد آمد. احمد خیری در چهارمین نشست هم اندیشی روابط عمومی های شهرداری این کلانشهر، آشفتگی های موجود در حوزه اطلاع رسانی شهرداری را غیرقابل توجیه ارزیابی و یکپارچه سازی فضای اطلاع رسانی در این مجموعه را به عنوان یکی از اولویت های اصلی روابط عمومی مرکز ذکر کرد.

 

وی در جمع مسئولان روابط عمومی مناطق و سازمان های زیرمجموعه شهرداری کرج این نکته را مطرح و تاکید کرد: هم اکنون اطلاعات هر سازمان و منطقه به صورت پراکنده و آشفته از طریق کانال های مختلف ارائه می شود که ضروری است همه این اطلاعات در یک سیستم ساماندهی شده و به روز باشند.

 

خیری با بیان اینکه یکپارچگی پایگاه های اطلاع رسانی مناطق و سازمان ها در اولویت کاری این مجموعه قرار دارد، اذعان داشت: هم اکنون بخشی از عملکرد شهرداری از طریق پایگاه خبری مدیریت شهری به عنوان رسانه ای شفاف و به روز به شهروندان ارائه می شود که به تازگی روزنامه الکترونیکی نیز به این درگاه های اطلاع رسانی در مجموعه شهرداری کرج اضافه شده و بازتاب های مثبتی را هم به همراه داشته است.

 

 وی، شکل گیری رادیو اینترنتی را از قابلیتهای آتی روابط عمومی شهرداری کرج عنوان کرد که مقدمات آن در حال انجام است و به زودی راه اندازی خواهد شد. این مسئول، چابکی سیستم روابط عمومی و اطلاع رسانی را به عنوان یکی از محورهای اصلی روابط عمومی برشمرد و ادامه داد: ارائه اخبار و اطلاعات به روز، شفافیت در اطلاع رسانی و جهت دهی صحیح به افکار عمومی از رویکردهای اساسی روابط عمومی های مطرح جهان به شمار آمده و اتخاذ این رویکرد موجب شکل گیری تلقی مثبت در اذهان مردم نسبت به عملکرد یک دستگاه خواهد بود.

 

به گفته سرپرست روابط عمومی شهرداری کرج، برپایی نشست های هم اندیشی روابط عمومی های شهرداری با هدف توسعه فضای اطلاع رسانی و ایجاد وحدت نظر و رویه در این سیستم انجام می شود و کوشیده شده است در قالب این نشست ها، علاوه بر یادآوری نکات محوری و حساسیت های حوزه اطلاع رسانی، به روزترین اطلاعات و مباحث مرتبط با روابط عمومی با دعوت از صاحب نظران و سخنرانان برجسته ارائه شود.


منبع: سپیدارآنلاین



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد