درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:47   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14257صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 26 آبان 1393 - 12:18
عزم و نگاه جدی برای فعالیت روابط عمومی ها وجود ندارد
مدرس دانشگاه و تحلیلگر رسانه‌های اجتماعی: - آنچه که مسلم است، روابط‌‍‌عمومی‌ها متولی رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌ها هستند. روابط عمومی‌های ایران اگر حساب‌ها و پروفایل‌های سازمان‌ها را در رسانه‌های اجتماعی ایجاد نکنند، کاربران به جای آنها اقدام می‌کنند. به جای آنها پیام منتشر می‌کنند و حتی خودشان نیز پاسخ می‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «جواد افتاده» در حاشیه بازدید از غرفه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات با بیان این مطلب اظهار داشت: «برخی از سازمان‌ها (روابط عمومی‌ها) آنها را در اختیار دارند و رسمی و غیر رسمی در آنها فعالیت می‌کنند اما برخی دیگر همچنان منتظر اتفاقی دیگر هستند. اما به واقع مشکل روابط عمومی‌ها این نیست. بلکه عزم و نگاه جدی برای فعالیت در آنها وجود ندارد.»


وی افزود: «رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر واژه‍‌های غریبی نیستند، واژه‌هایی هستند که کم کم از حالت «میوه ممنوعه» خارج و در سبد کالای سازمان‌ها و شرکت‌ها حضور چشمگیر دارند. اما هنوز جایگاه، کاربرد و حتی رسمیت آن مشخص نیست.»


مدرس دانشگاه و تحلیلگر رسانه‌های اجتماعی با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان آینه تمام نمای سازمان با «مخاطبان» آن ارتباط دارد، تصریح کرد: «با ظهور رسانه های اجتماعی (همانند فیس بوک، توییتر، یوتیوب و ویکیپدیا) کاربران دوباره تغییر چهره دادند و این بار در قالب «کاربران تولید کننده محتوا» به فعالیت در بستر اینترنت می پردازند و حال آنها به «کاربران تحلیل کننده محتوا» تبدیل شده اند و معلوم نیست در دو سال آینده شاهد ظهور چه نوع کاربری باشیم.»


افتاده عنوان کرد: «رسانه های اجتماعی مبدا کاملا نامتمرکز دوسویه گفت و گو هستند؛ فعالیت آنها منحصر به فرد، جذب کننده بازارها ی کوچک است، آنها جایگزینی برای رسانه های سنتی نیستد بلکه اضافه بر آنها هستند. روابط عمومی حرفه ای نیاز دارد که بیشتر در رابطه با مزایای ارتباطات بر پایه مکالمه بحث کند و یا می تواند در برابر حملات بیدار باشد.»


مدرس دانشگاه و تحلیلگر رسانه‌های اجتماعی ابراز داشت: «آنچه که مسلم است، روابط‌‍‌عمومی‌ها متولی رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌ها هستند. روابط عمومی‌های ایران اگر حساب‌ها و پروفایل‌های سازمان‌ها را در رسانه‌های اجتماعی ایجاد نکنند، کاربران به جای آنها اقدام می‌کنند. به جای آنها پیام منتشر می‌کنند و حتی خودشان نیز پاسخ می‌دهند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد