درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 19:13   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
  مایکروسافت و زوم ارائه اطلاعات کاربران به دولت هنگ‌کنگ را متوقف کردند
  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14209صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 24 آبان 1393 - 16:41
روابط عمومی مناسب و مرتبط ، 5 راه جذب مشتریان جدید به وب سایت شما ، را بازگو می کند
بارتون هوروویتس، رئیس روابط عمومی LLC، دستورالعمل های زیر را منتشر کرد. اگر شما احساس نا امیدی می کنید به واسطه اینکه مشتریان بالقوه جدید راه خود را به وب سایت شما پیدا نکرده اند، اخم نکنید: شما تنها نیستید! اهمیت وب سایت یک شرکت به منظور رشد کسب و کار نمی تواند اغراق آمیز باشد. یک سایت خوب طراحی شده و تکمیل، می تواند مشتریان جدید را جذب و به عنوان یک جزء حیاتی از استراتژی های بازاریابی شما، عمل کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بارتون هوروویتس، رئیس روابط عمومی LLC، دستورالعمل های زیر را منتشر کرد. اگر شما احساس نا امیدی می کنید به واسطه اینکه مشتریان بالقوه جدید راه خود را به وب سایت شما پیدا نکرده اند، اخم نکنید: شما تنها نیستید!


اهمیت وب سایت یک شرکت به منظور رشد کسب و کار نمی تواند اغراق آمیز باشد. یک سایت خوب طراحی شده و تکمیل، می تواند مشتریان جدید را جذب و به عنوان یک جزء حیاتی از استراتژی های بازاریابی شما، عمل کند.


اما حتی جذاب ترین وب سایت ها نیز قادر به کشاندن بازدیدکنندگان به سمت خود نخواهند بود، چنانچه ضرورت های خاص در جای خود قرار نداشته باشند.


اگر حجم خانه آنلاین شرکت شما بسیار پایین تر از حد انتظارات تان کاهش یافته است، و یا شما در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک وب سایت با برند جدید هستید، راه هائی برای افزایش موفقیت وجود دارد.
در اینجا پنج نکته اساسی برای افزایش اثربخشی یک وب سایت عبارتند از:


1. عامل «سئو» را به آغوش بکشید
اگر شما هنوز مبادرت به استخدام یک طراح وب سایت نکرده اید، اطمینان حاصل کنید درشرکتی که شما استخدام می کنید، واقعا درک درستی از بهینه سازی موتور جستجو (سئو) داشته و نیز در ترکیب اجزاء حیاتی تشکیل دهنده سئوی سایت شما مجرب، باشد.
زمانی که فردی در جستجوی آنلاین برای انواع خدمات و یا محصولاتی که شما فراهم می کنید، هست، وب سایت شما ممکن است یافت نشود. اگر طراح آن، فاکتور (عامل) سئو را آدرس دهی نکند. طراح آگاه، اطمینان خاطر می دهد که کلمات کلیدی موثر - کلمات یا ترکیبی از کلمات که مردم اغلب زمانی که در جستجوی یک کسب و کار هستند استفاده می کنند. من جمله شما - در پایان سایت شما گنجانده شده است.


2. نویسنده حرفه ای استخدام کنید
وقتی که در صدد استخدام یک طراح وب سایت هستید، شما ممکن است از خدمات یک نویسنده حرفه ای هم کمک بطلبید. برخی نویسندگان که در روابط عمومی و بازاریابی تخصص دارند، افراد مطلعی در سئو هستند. چنین کارشناسانی می توانند موجبات ارتقای کیفیت و اثربخشی یک وب سایت را با در اختیار گذاشتن طراح، با محتوای آراسته به سئو برای هر صفحه، را فراهم کنند.


3. وب سایت خود را فعال نگهدارید
به طور معمول به روز رسانی محتوای یک سایت می تواند کمک به بهبود یا حفظ موثر سئو، کند. این کار با ارسال منظم کلمات کلیدی و موثر وبلاگ ها محقق می شود.


4. درباره کلاهبرداری تجاری پرسش کنید
برخی از متخصصان روابط عمومی، کارشناسان چند رسانه ای هستند که می توانند کمکی در جهت تقویت سئو و خط پایین شرکت شما، از طریق ادغام یکپارچه استراتژی های بازاریابی خلاق، داشته باشند. زمانی این مفهوم پیدا می کند که در موردش پرس و جو کنید.


5. مواظب باشید از کلمات کلیدی ، نادرست و بد استفاده نکنید
هنگامی که کلمات کلیدی به طرز ماهرانه ای قرار داده شوند، در محتوای صفحه وب می تواند سئو را تقویت کند. با این حال، هنگامی که استفاده نامناسب بشوند، کلمات کلیدی می توانند اثر معکوس با کاهش رتبه بندی در موتورهای جستجو مانند گوگل داشته باشند. ارائه دهنده محتوای شما باید قادر به توضیح این مطلب برای شما باشد. در غیر اینصورت، در جستجوی یک نویسنده روابط عمومی که می تواند باشید.
در نهایت با استفاده از موارد بالا، شما می توانید مطمئن شوید که بازدید کنندگان شما نیز به خوبی سایت شما را پیدا می کنند و از محتوای مورد نیاز خودشان استفاده می برند. سئو پی آر یکی از حوزه های تخصصی در روابط عمومی است که منافع آن هم برای مخاطبان و هم برای روابط عمومی سازمان می باشد. این حوزه در مارس 2012 برای نخستین بار معرفی شده است و شما می توانید برای مطالعه بیشتر در این زمینه به مقالات سئو پی آر در شارا مراجعه کنید.


درباره روابط عمومی LLC
روابط عمومی LLC ، «موفقیت در کجا نوشته شده است،» یک روابط عمومی و شرکت بازاریابی چند رسانه ای با دسترسی محلی در شهر نیویورک، با برد محلی، ملی و جهانی، است. بنیانگذار این شرکت، بارتون هوروویتس، یک مدیر کسب و کار کوچک است (SBA) قهرمان برنده جایزه سال و دریافت کننده جایزه رهبری کسب و کار ( تجارت ) لوئیس آر. میلر 2013 .
شعبه اصلی ( دفتر مرکزی ) اقتصادی در قصبه ( دهکده ) نیویورک سیتی از جزیره استاتن، روابط عمومی است «شرکت روزنامه نگاران آمریکائی با تنفیذ اختیار به روابط عمومی و بازاریابی ®،» هدایت کننده کسب و کار، آداب حرفه ای و سازمانی در جهت ارتقاء بیشتر، از طریق هزینه کردن موثر در یکپارچه سازی کلیه استراتژی های بازاریابی و روابط عمومی به سمت مسیر عملکرد واحد و موثر، می باشد .
روش ( متد ) نام تجاری ( برندینگ ) سفارشی طراحی شده روابط عمومی موفق ، با توجه به دستور العمل های ابتکاری از انتشار در مطبوعات ، موفق می شود؛ سنتی، دیجیتال و پخش اخبار؛ مدیریت اجتماعی-رسانه ؛ محتوای وب سایت و وبلاگ. بازاریابی پست الکترونیکی؛ حق چاپ تجاری و غیره...


مترجم: عادل میرشاهی (مدرس سئو پی آر)
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  معرفی کتاب/ «اصول» موفقیت در کار و زندگی، از نگاه یک مدیر موفق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا