درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:44   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14183صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 آبان 1393 - 17:10
دبیر علمی سومین سمینار روابط عمومی های خوزستان
نقش روابط عمومی‌ها در ارتقاء فرهنگ شهروندی
دبیر علمی سومین سمینار روابط عمومی‌های استان خوزستان به تشریح نقش روابط عمومی سازمان‌ها در ارتقاء فرهنگ شهروندی پرداخت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ندا شفیعی با اشاره به نامگذاری سومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان با عنوان نقش روابط عمومی سازمان‌ها در ارتقاء فرهنگ شهروندی ، گفت: هر جامعه و هر شهری دارای یک فرهنگ است و برای آنکه به جامعه‌ای ایده‌آل تبدیل شود، لازم است که شهروندانی آشنا به فرهنگ آن جامعه و در اصلاح شهروندانی بافرهنگ داشته باشد. فرهنگ مجموعه‌ای از عادت‌ها و رفتارها در یک جامعه است که به مرور زمان به وجود آمده‌اند و افرادی که در جامعه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، باید به فرهنگ آن جامعه احترام بگذارند و تلاش کنند هرچه بیشتر با آن فرهنگ آشنا شوند، زیرا تنها در این صورت است که می‌توان انتظار داشت که جامعه رو به جلو حرکت کند.


وی افزود: امروز و با گسترش شهرها، خرده‌فرهنگ‌های متعددی در شهرهای مختلف ایجاد شده که خیلی‌ از آنها نیز اشکالاتی دارند، ولی آنچه مسلم است فرهنگی می‌تواند درست و مفید باشد که جامعه شهری را رو به جلو حرکت بدهد و موجب ایجاد شرایطی مناسب‌تر برای زندگی و حیات شهروندان شود؛ به این معنی که تک‌تک افراد ساکن در یک شهر، در قبال محیط زندگی و اطرافیان و دیگر شهروندان، احساس مسئولیت کنند و تنها در این شرایط است که می‌توان گفت آن شهر به جای یک مدیر، به تعداد شهروندان، دارای مدیر است که هرکدام از آنها محیط اطراف و مراودات خود با دیگر شهروندان را مدیریت می‌کند و اینگونه می‌توان امیدوار بود که شهروندان خود به یک شبکه بزرگ رصد فرهنگی مدیریت شهری تبدیل شوند.


مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در ارتقاء فرهنگ شهروندی، تصریح کرد: زمانی که صحبت از مدیریت شهری به میان می‌آید، ناخودآگاه ذهن به سمت مجموعه شهرداری متمایل می‌شود. اگرچه شهرداری‌ها نقش عمده‌ای در این زمینه بر عهده دارند، ولی دیگر سازمان‌ها نیز در این حوزه بی‌مسئولیت نیستند و به تعداد سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌توان نقش و وظیفه در حوزه مدیریت شهری تعریف کرد، در نتیجه روابط عمومی سازمان‌ها نیز باید در این حوزه فعال شوند، نه اینکه تنها انتظار داشته باشیم که روابط عمومی شهرداری به فکر ارتقاء فرهنگ شهروندی و تعامل با شهروندان باشد.


این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: همان‌گونه که همیشه عنوان شده است، روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و جامعه است و در نتیجه نقش مهمی بر عهده دارد. مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌ها باید اهداف و برنامه‌های سازمان و مجموعه خود را به جامعه و در مقابل نیازها و انتظارات شهروندان را به مدیران منتقل کنند و اینگونه شرایط برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری فراهم می‌شود. در گام نخست نیز این فعالان روابط عمومی‌ها هستند که خود باید شهروندی با فرهنگ باشند تا بتوانند آنگونه که باید در زمینه ارتقاء فرهنگ شهروندی موثر واقع شوند.


سمینار روابط عمومی‌های استان خوزستان با موضوع نقش روابط عمومی سازمان‌ها در ارتقاء فرهنگ شهروندی 27 آبان در اهواز برگزار می‌شود.


منبع: روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد