درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:19   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14182صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 آبان 1393 - 17:02
حجت‌الاسلام و المسلمین شفیعی: بیرق و علم هر مجموعه‌ای به دست روابط عمومی است
رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها، گفت: بیرق و علم هر مجموعه‌ای به دست روابط عمومی است و در نتیجه فردی که این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد باید به عنوان یک دیده‌بان، جنس کار را بشناسد و در این زمینه هرچه تلاش شود، سرمایه‌گذاری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی در دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری سومین سمینار روابط عمومی‌های استان خوزستان اظهار کرد: در استان خوزستان مجموعه‌ای از امتیازها و فرصت‌هایی را در اختیار داریم که در استان‌های دیگر این فرصت‌ها وجود ندارد؛ وجود چنین فرصت‌ها و امتیازهایی در استان نباید موجب شود خود را بالاتر ببینیم، زیرا بزرگترین لغزش شیطان نیز از همین‌جا آغاز شد، بلکه باید از این فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم و در عین حال باید برخی واقعیت‌ها را نیز ببینیم و از کنار آنها بی‌تفاوت عبور نکنیم.


وی افزود: نقطه مرکزی و اصلی دفاع مقدس در استان خوزستان بوده و محبت اهل بیت‌ ع در دل تک‌تک مردم این استان جاری است. سخاوت و مهربانی از مهمترین ویژگی‌های خوزستانی‌ها است و این ویژگی‌ها حتی در گفت‌وگوهای میان مردم نیز مشهود است؛ در عین حال باید به نقاط ضعف نیز توجه داشت و به عنوان مثال گاهی مشاهده می‌شود که در انجام کار جمعی اشکالاتی وجود دارد و یا اینکه آستانه تحمل پایین است و گاهی بیش از حد از یکدیگر انتقاد می‌کنیم، این در حالی است که اگر فردی انتقادی دارد، در کنار آن باید پیشنهادی نیز داشته باشد. همچنین وجود تنوع قومی و زبانی نیز گاهی موجب می‌شود در قضاوت و داوری انصاف رعایت نشود و خروجی کار دستاوردی می‌شود که نمی‌گذارد رو به جلو حرکت کنیم.


شفیعی با تاکید بر اهمیت انسجام و وحدت رویه در کارها، تصریح کرد: آموزش و ارائه آموزه‌های فرهنگی وظیفه نخبگان است و آنجایی که مردم را اقناع کردیم، کار به صورت علمی و درست و اصولی انجام می‌شود و مردم نیز پای کار می‌آیند. هرجا به صورت شفاف به مردم بیان شد که قرار است چه کاری انجام شود و خروجی کار چیست، آنجا شاهد مشارکت عمومی خواهیم بود.


رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان خاطرنشان کرد: انتقادها باید به شکلی فعال، پویا و امیدوارانه تبدیل شوند و در نگاه عمومی مسایل به گونه‌ای دیده شود که این تصور در مدیری ایجاد نشود که اگر کار نکند بهتر است. باید کار کرد و تنها با گله کردن کسی به نتیجه نمی‌رسد و مادامی که حرکتی مبتنی بر اراده از سوی مردم شکل نگیرد، اتفاقی نمی‌افتد.


شفیعی با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی‌ها، تاکید کرد: خداوند حتی به پیامبر ص نیز که مبعوث خداوند است، نسبت به عبادات فردی تاکید می‌کند؛ هر که مسئولیت‌اش در جامعه سنگین‌تر است، نیازش به خداوند نیز بیشتر است. در حوزه روابط عمومی نیز اگرچه در مقایسه با گذشته تفاوت‌هایی ایجاد شده، ولی لازم است کارآمدی مورد توجه قرار گیرد.


وی با تاکید بر تاثیر مثبت برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی در ارتقاء کارآمدی روابط عمومی‌ها، ادامه داد: می‌توان با اتخاذ تدابیری چنین برنامه‌هایی را در طول سال برگزار کرد و علاوه بر تلاش برای توسعه ارتباط روابط عمومی‌ با جامعه، در زمینه ارتباط درون‌مجموعه‌ای فعالان عرصه روابط عمومی نیز تلاش شود.


رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان اظهار کرد: امام خمینی ره هیچ‌گاه نگفت که مردم در جایی کوتاهی کردند و همیشه برای مردم جایگاه بالایی قائل بود، تا جایی که تعبیر مردم ایران چهره منور بشریت هستند را به کار برد. گاهی مشاهده می‌شود که تعامل بخش اداری با مردم خوب نیست که باید برای این مساله فکری شود. مردم زمانی که به بخش اداری مراجعه می‌کنند احساس همدردی نمی‌بینند و مهربانی و همدردی با مردم باید بیشتر شود و در این زمینه اگر هر فردی را فرستاده‌ای از جانب خداوند بدانیم، قطعا رفتار ما با مردم نیز تغییر می‌کند.


وی تاکید کرد: مردم ایران در سخت‌ترین شرایط با مسئولان همراهی کرده‌اند و بعید می‌دانم در کشور دیگری مردم تا این حد پای نظام و مسئولان باشند؛ مشکل این است که کم با مردم صحبت می‌شود و در این زمینه باید بهتر عمل شود که نقش روابط عمومی‌ها در این زمینه بسیار مهم است.


بر اساس این گزارش، در این دیدار مهندس خسرو ممبینی جانشین رئیس، عارف وائلی دبیر اجرایی و ندا شفیعی دبیر علمی سومین سمینار روابط عمومی‌های استان خوزستان نیز گزارشی از روند برگزاری جلسات شورای سیاست‌گذاری سمینار ارایه دادند.


سومین سمینار روابط عمومی‌های استان خوزستان 27 آبان‌ماه با مشارکت استانداری، جهاد دانشگاهی خوزستان و موسسه آرمان ارتباطات در اهواز برگزار می‌شود.


منبع: روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد