درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14176صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 آبان 1393 - 13:26
در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اتفاق افتاد:
انتصاب 4 مدیرروابط عمومی طی یک سال در یک دانشگاه
چند روز گذشته رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی حکمی، معاون مرکز بهداشتی درمانی قلب فاطمه‌الزهرا را به سمت مسئول روابط عمومی دانشگاه منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چند روز گذشته رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی حکمی، معاون مرکز بهداشتی درمانی قلب فاطمه‌الزهرا را به سمت مسئول روابط عمومی دانشگاه منصوب کرد.


با انتصاب محمد سلطان ‌‌تویه بعنوان مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، فعالیت همزمانی این مسئول در بیمارستان قلب فاطمه‌الزهرا با اشکال‌های قانونی و تابع تخلف اداری دو شغله بودن می‌باشد که رئیس بیمارستان قلب ساری وی را به عنوان مشاور در این بیمارستان منصوب کرد.


در حکم رئیس بیمارستان به تجربه و درایت و توانمندی این مسئول در مدیریت بیمارستانی اشاره شد که در ظاهر امر نشان از رضایتمندی مسئول ارشد بیمارستان از عملکرد معاون سابق خویش دارد و سوابق محمد سلطان‌ تویه نشان می‌دهد که این مدیر در این سمت فاقد سابقه خدمتی است و دارای مدرک پزشکی می باشد.


با بررسی سابقه مسئولان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به خوبی مشهود است که گردانندگان دانشگاه برای انتصاب این مسولیت دچار مشکلات جدی هستند به این دلیل که از ابتدای تاسیس دانشگاه تاکنون 16 مسئول روابط عمومی و با حضور قاسم جان‌بابایی ریاست جدید دانشگاه چهار نفر در این سمت جابجا شدند.


انتصاب چهار نفر در سمت مسئول روابط عمومی طی مدت یکسال و اندی از دانشگاه علوم پزشکی از چند منظر قابل بررسی است.


نگاه اول اینکه مسئولان روابط عمومی قبلی نتوانستند در کار خویش موفقیت چندانی کسب کرده و پاسخگوی دغدغه مدیران ارشد دانشگاه باشند، از منظر دیگر اینکه کسانی که در این سمت انتصاب می‌شوند به دلیل عدم سنخیت سمت روابط عمومی با حرفه‌شان پس از مدت کوتاه دل‌زده شده و خواستار تغییر مکان شغلی هستند و یا اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای جایگاه مدیریت روابط عمومی دغدغه چندانی ندارد.


درباره عدم سنخیت سمت روابط عمومی لازم است عنوان شود که بسیاری از مسئولان انتصاب شده در این شغل پزشک بودند و از جایگاه این شغل اطلاع چندانی ندارند.


سئوال اینجا است که آیا مسئولان وزارت بهداشت که در حوزه بهداشت و درمان زمینه رضایت‌مندی مردم را تا حدودی کسب کردند نمی‌توانند برای تثبیت جایگاه روابط عمومی که گفته می‌شود پیشانی هر دستگاه اجرایی است، اقدام اثرگذاری را در برنامه کاری خویش قرار دهند.


به دلیل تغییر مکرر مسئول روابط عمومی دانشگاه بسیاری از اصحاب رسانه نیز برای ارتباط گیری با مدیران دانشگاه با مشکل مواجه هستند.


انتظار این است که دانشگاه علوم پزشکی مازندران به این سئوال که چندان هم سخت نیست پاسخ مناسبی ارائه دهد.


منبع: فارس



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد