درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:32   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14166صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 آبان 1393 - 02:15
روابط عمومی ها باید بستری مناسب را برای ارتباط بین مردم و مسوولان فراهم کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندارکلاله بابیان اینکه پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع از وظایف همه مدیران دستگاه های اجرایی است،گفت: روابط عمومی ها باید بستری مناسب را برای ارتباط بین مردم و مسوولان فراهم کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندارکلاله بابیان اینکه پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع از وظایف همه مدیران دستگاه های اجرایی است،گفت: روابط عمومی ها باید بستری مناسب را برای ارتباط بین مردم و مسوولان فراهم کنند.

 

 به گزارش خبرنگار ایرنا، 'نصرت برزگر' روز سه شنبه در نخستین جلسه کارشناسان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان کلاله، افزود: گزارش عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی به مردم، مدیران ارشد و بالادستی از وظایف مسوولان روابط عمومی است.

وی گفت دراین راستا روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان نقش تاثیرگذاری دارد.

فرماندار کلاله در ادامه به فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و اظهار کرد: یکی ابزارهای مهم توسعه فرهنگی و ارتقاء اگاهی ها مردم و مطالعه کتاب است.

برزگر با بیان اینکه برخی از خانواده ها از کتاب به عنوان دکور منازل خود استفاده می کنند، افزود: کتاب نباید در قفسه خانه ها و ادارات نقش زندانی را ایفا نماید بلکه با مطالعه آن در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات عمومی بهره برداری نمائیم.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله نیز در این جلسه گفت: در 3کتابخانه فعال این شهرستان 23 هزار جلد کتاب آماده تحویل به علاقه مندان مطالعه وجود دارد.

'علیرضا مجاهدی' با بیان اینکه هفته کتاب و کتابخوانی24 الی30 آبان جاری برگزار می شود، افزود: در این هفته با مشارکت هلال احمر، آموزش وپرورش و مدارس به منظور جمع آوری کتاب طرح گلریزان کتاب در کلاله اجرا می شود.

وی تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتاب خوانی،اجرای طرح شادک (شبکه اجتماعی دوست داران کتاب) از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در کلاله اعلام کرد.

مجاهدی بابیان اینکه ساختمان شماره 2 کتابخانه عمومی کلاله با 58 درصد پیشرفت فیزیکی رها شده است، از مسوولان مرتبط شهرستانی و استانی تقاضا کرد در جهت تامین اعتبار تکمیل این پروژه فرهنگی اقدام نمایند.

شهرستان کلاله با110هزارنفرجمعیت درشرق استان گلستان قرار دارد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد