درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 19:44   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1414صفحه نخست » خبر یکشنبه، 4 شهریور 1391 - 07:53
عکسی از زلزله ایران که به شهرت جهانی رسید
عکس کاربرد و نقش بسیار مهمی در روابط عمومی، اطلاع رسانی و انتقال مفاهیم به مخاطبان دارد. برای اثبات این ادعا و قائل بودن نقش ممتاز اطلاع رسانی و انتقال مفاهیم به مخاطبان، یک قطعه عکس از زلزله ایران که به شهرت جهانی رسید در بالای این متن می آید که به سادگی و کمی تأمل در محتـوای آن، می توان پیام متناسب با مفهوم را از آن دریافت نمود.
  

 

عکسی از زلزله ایران که به شهرت جهانی رسید

شارا- عکس کاربرد و نقش بسیار مهمی در روابط عمومی، اطلاع رسانی وانتقال مفاهیم به مخاطبان دارد. برای اثبات این ادعا وقائل بودن نقش ممتاز اطلاع رسانی وانتقال مفاهیم به مخاطبان، یک قطعه عکس  از زلزله ایران که به شهرت جهانی رسید  در بالای این متن می آید که به سادگی وکمی تأمل درمحتـوای آن، می توان پیام متناسب با مفهوم را از آن دریافت نمود.

 

کاربرد عکس

1 برای عینیت بخشیدن به مفاهیم نسبتا ذهنی و مفاهیم مجرد خصوصا در رسانه های نوشتاری و دیداری می توان از عکس استفاده نمود

2 برای معرفی موضوع ها و پدیده هایی که به علت دوری مکانی یا زمانی بسیار کوچک یا بزرگ و یا خطرناک بودن ، امکان دید آن نباشد 

3 کمک گرفتن از عکس به جای توضیح، شرح و توصیف مکان یا موقعیت با جریانی که درک آن نیاز به توضیح زیاد ندارد

4 برای آموزش مفاهیم نظیر رشد، نمو، تشابه، تفاوت، طبقه بندی، تضاد، مراحل وقوع یک پدیده یا مراحل انجام یک کار

5 مستقیما خواننده را در حادثه قرار می دهد و امکان مشاهده آنچه در صفحه است را فراهم می سازد

6 می توان در مخاطبان برای بذل و جلب توجه و یادگیری ، علاقه و انگیزه لازم را ایجاد کرد

7 برای ایجاد تجربه و یادآوری تجربه های قبلی جهت ارتباط دادن آنها با تجربه های جدید

8 استفاده از عکس برای انتقال اطلاعات تازه و معرفی موضوع های جدید

9 شکل دهی نگرش ها و پرورش حس زیباشناسی در افراد

10 برای کسب تجارب جدید و آماده کردن مخاطب

11 برای ایجاد تحریک احساسات و عواطف

12- برای ارزشیابی میزان آموخته های مخاطبان

13 - برای پرورش قوه تخیل و خلاقیت مخاطبان

14- صفحات کتاب، روزنامه و مجله را زیبا می کند

15 خبر و مطالب را برای مخاطبان انتخاب می کند

16 برای مستند کردن موضوع

17 برای یاد آوری خاطرات

18 وسیله سرگرمی است

19 به خودی خود خبر است

20 سریع اثر می کند

 

روابط عمومی و شیوه های تولید و تهیه عکس

1 عکاسان ویژه روابط عمومی

2 عکاسان محلی

3 عکاسان دیگر سازمان ها

4 از طریق افراد

5 کارکنان

6 سفارتخانه ها و کنسولگری ها

7 خبرنگاران عکاس

8 خبرگزاری ها

9 برنامه های تلویزیون

10 فیلم های سینمایی و مستند

11- روزنامه ها و مجله ها ( جدا کردن عکس )

12- آرشیو

13- اینترنت

 

کاربرد عکس در روابط عمومی

در بخش انتشارات 

1- استفاده در بروشور کاتالوگ، کتاب، تراکت، جزوه های آموزشی، تحقیقی و علمی

2 استفاده در کارت های دعوت، کارت های تبریک و تسلیت

3 استفاده در استند ها و بیلبوردها

4- استفاده در نشریه داخلی

5 استفاده در گزارش های عملکرد

6 استفاده در پوستر

7 استفاده در برنامه ها

8 استفاده در فولدر ها

9 استفاده در کتاب سال

10 استفاده در تمبرهای ویژه

 

 در بخش ارتباط با رسانه

در اطلاع رسانی و خبر رسانی از طریق مطبوعات ، تلویزیون و خبرگراری ها و استفاده در خبر، گزارش، مقاله مصاحبه و ... چون:

1- عکس، خبر و مطلب را برای تماشاچی و مخاطب انتخاب می کند

2- عکس، وسیله زیبای در صفحات روزنامه ها ، مجلات و کتاب است

3 عکس، امکان مشاهده آنچه را که در صفحه است فراهم می سازد

4 عکس، مستقیما خواننده و مخاطب را در حادثه قرار می دهد

5 استفاده از عکس در بولتن خبری روزانه یا هفتگی

6 عکس به خودی خود خبر است

7 عکس خبر را مستند و تکمیل می کند

8 عکس وسیله سرگرمی است

9 عکس به قولی نمک صفحه است

 

عکس های مورد نیاز بخش ارتباط با رسانه ها

1- عکس هایی از فعالیت های فرهنگی و هنری سازمان، همایش ها و گردهمایی ها، نمایشگاه ها، جشنواره ها، بازدیدها، برگزاری مراسم مختلف و میهمانی ها و جشن ها

2 عکس هایی از سفرها و بازدیدهای رسمی، گردانندگان و متخصصان و کارشناسان سازمان در داخل و خارج کشور

3- عکس های پرسنلیاز مقامات، گردانندگان، کارکنان، اعضای هیات مدیره ... سازمان

4- عکس های خبری و گزارشی از فعالیت های سازمان

5 عکس هایی از مصاحبه های مطبوعاتی و رادیو و تلویزیونی

6 عکس های هنری با توجه به نوع فعالیت های سازمان

7 عکس های آرشیوی

 

 بخش فعالیت های فرهنگی

1- تهیه عکس هایی هنری از فعالیت های سازمان و تاسیسات و تجهیزات سازمان و حضور مقامات و شخصیت های مملکتی و علمی برای نصب در بخش های مختلف سازمان

2 تهیه عکس های مورد نیاز برای همایش ها و نمایشگاه ها و مراسم گوناگون از فعالیت های مختلف سازمان

3 تهیه عکس هایی از سخنرانان، شخصیت های مختلف سیاسی، علمی، هنری و فرهنگی که در مراسم مختلف و جلسات گوناگون و بازدیدها حضور پیدا می کنند.

 

بخش سمعی و بصری

1- ایجاد یک آرشیو غنی از تصاویر کلیه رخدادها، فعالیت ها محصولات، ساختمان ها و بخش های مختلف سازمان و همچنین گردانندگان و پرسنل کلیدی سازمان

2 تامین و تهیه تصاویر مورد نیاز بخش های مختلف

3- استفاده از عکس برای فیلم های سینمایی داستانی و فیلم های مستند

 

 بخش تبلیغات

1- استفاده از عکس برای تبلیغات در آگهی های مطبوعاتی، تراکت ها، استندها، بیلبوردها، پوسترها، فولدرها، بروشورها

2- استفاده از عکس در تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی

3- استفاده عکس در فیلم های تبلیغاتی برای نمایش در سینماها

منبع: http://www.communication5.blogfa.com

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد