درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14134صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 19 آبان 1393 - 12:56
4 دلیل برای الحاق ترکیب استراتژی های سئو و روابط عمومی
استراتژی سئو در طول چند سال گذشته تغییر بسیاری کرده است. با چنین تمرکز زیادی در حال حاضر در جذب برند با کیفیت بالا اشاره دارد که نیازمند به گرفتن وب سایت های دیگری که در مورد شما صحبت می کند، است. ایجاد این شایعه نیاز به یک رویکرد روابط عمومی، و کسی دارد که بتواند استدلال کند که روابط عمومی نیاز دارد که بخش «جدیدی» از تاریخ موتور جستجو بهینه سازی باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی (مدرس روابط عمومی سئو)- چرا سئو و روابط عمومی باید ترکیب شوند ...


Dictionary.com روابط عمومی را به عنوان «اسم» تعریف می کند:
1. اقدامات یک شرکت، فروشگاه، دولت، فرد، و غیره، در ترویج حسن نیت بین خود و مردم، جامعه، کارکنان، مشتریان، و غیره.
2. هنر، تکنیک، و یا حرفه ترویج حسن نیت.


استراتژی سئو در طول چند سال گذشته تغییر بسیاری کرده است. با چنین تمرکز زیادی در حال حاضر در جذب برند با کیفیت بالا اشاره دارد که نیازمند به گرفتن وب سایت های دیگری که در مورد شما صحبت می کند، است. ایجاد این شایعه نیاز به یک رویکرد روابط عمومی، و کسی دارد که بتواند استدلال کند که روابط عمومی نیاز دارد که بخش «جدیدی» از تاریخ موتور جستجو بهینه سازی باشد.


در اینجا چهار دلیل مبنی بر این که چرا شما باید استراتژی سئو و روابط عمومی را ترکیب کرده و به سمت جلو حرکت کرده و پیش روی کنید:
1. محتوا با کیفیت بالا شما را در کسب لینک ها کمک می کند.
هنگام ایجاد یک کمپین روابط عمومی، آن قطعه از محتوا که شما در حال ارسال به مخاطبین رسانه هستید باید شگفت انگیز باشد. عنوان باید فورا توجه مخاطب را به خود جلب کرده و بدنه محتوا نیازمند این هست که خواننده را در خودش غرق کند. خروجی رسانه ها در تمام طول روز دیده می شوند، پس زمانی طول می کشد که یک قطعه بسیار خوبی از محتوا مخاطب را جذب نموده و منجر می شود که آنها به شما یادآوری کنند.
این رویکرد مشابه باید برای هر قطعه از محتوائی که شما تولید می کنید، در نظر گرفته شود، چه برای وبلاگ شما و چه برای یک کمپین برترجهت کسب لینک.


2. ارتباط روابط عمومی می تواند در جذب لینک های معتبر کمک کند .
روابطی که از طریق روابط عمومی ساخته شده آن روابطی است که سئو هم اظهار رضایت دارد. ارتباط فرضیه ها با روزنامه نگاران، خبرنگاران، و سردبیران می تواند به شما در به دست آوردن لینک ها از وب سایت های معتبری که مورد علاقه گوگل است، کمک کند. چند لینک از حجم وسیع وب سایت های مرجع یا معتبر به مراتب بیش از صدها لینک های هرزنامه ای که برای دستکاری جستجوی رتبه بندی صرفا ساخته شده اند، نگهداری می شوند.


3. اشارات نام تجاری معتبر یا «لینک های ضمنی» مهمتر خواهند شد همانطور که سئو پیشرفت می کند.
اگر یک نام تجاری محبوب است و تعداد زیادی از مردم در حال صحبت کردن در مورد آن هستند به این مفهوم نیست که آنها اشاره به سرتاسر وب داشته باشند، و ترجیحا لینک هایی داشته باشند؟ همانگونه که اشارات محبوب تر می شوند روابط عمومی قصد دارد که بیشتر در صحنه بازی حضور داشته باشد. هر چه بیشتر رسانه ها و وبسایت ها به ذکر برند شما بپردازند، اقتدار و اعتبار شما توسط موتورهای جستجو بیشتر دیده و مطرح می شود.


4. با استفاده از کمک های روابط عمومی می توان یک کمپین رسانه های اجتماعی را تقویت کرد.
به اشتراک گذاری مطالب خود در رسانه های اجتماعی کمک می کند تا در معرض دید بیشتر مردم قرار گیرید، که همچنین می تواند منتج به دریافت لینک ها بشوید، اما با استفاده از خط مشی روابط عمومی می توان موفقیت اجتماعی شما را به طور قابل توجهی تقویت کرد. شرکای صنعتی و دیگر اثرگذارنده ها را جهت به اشتراک گذاری مطالب خود در رسانه های اجتماعی، تحصیل کنید. وقتی که به درستی انجام شود منتج به رشد «اجتماعی نمایی» می شود، معرف محتوا و برند شما به مشتریان بالقوه جدید خواهد بود، به همان خوبی که خروجی ها می تواند پاداش شما، با یک لینک و یا برند مورد اشاره، باشد. ثبت پاندای گوگل روشن می سازد که اشارات برند، بیشتر از یک سیگنال در آینده خواهد بود.


سئو و روابط عمومی همیشه در نهاد خود باقی خواهند ماند، اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید آنها را با هم ترکیب کنید و یک استراتژی بازاریابی آنلاین بسیار موثر خلق کنید که تولید کننده آن نتایجی است که گوگل دوست دارد، و متعاقب آن برای صاحبان سایت پاداش ساز است.


آیا تمایل دارید نکات روابط عمومی آنلاین هر هفته دریافت کنید؟ اطمینان حاصل کنید که شما در خبرنامه شارا ثبت نام کرده اید. نگاه ما به روابط عمومی در شارا نگاهی نو است که شما را با آخرین دستاوردهای صنعت روابط عمومی در جهان آشنا می کند. روابط عمومی سئو یا سئو پی آر آخرین حوزه روابط عمومی است که در دو سال اخیر فعالیت چشمگیری را در جهان داشته است. این حوزه در دایره المعارف آنلاین وبوپدیا، با نام روابط عمومی اینترنتی یا روابط عمومی اینترنتی نوین شناخته می شود.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد