درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 فروردین 1399 - 17:26   

روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا

  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس

  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس


ادامه ادامه مطلب دو

راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس

  راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی
  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است
  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد
  صنعت برق همیشه بیدار/ پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان
  «صداقت و عمل درست» عامل شادی انسان
  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی
  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله
  معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه مطرح کرد: فولاد مبارکه معین کشور در مقابله با ویروس کرونا
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه خبر داد: تحقق «رونق تولید» در سال ۹۸و عزم راسخ برای «جهش تولید» در سال ۹۹
  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14089صفحه نخست » فناوری نوجمعه، 16 آبان 1393 - 10:25
4 تاکتیک روابط عمومی دیجیتال برای اعلان عام پیام
نکته اساسی و کلیدی در روابط عمومی که هرگز تغییر نمی کند را به خاطر داشته باشید، محتوا و کیفیت آن بالاتر از هر تکنیکی می تواند به بهبود شهرت شما در فضای آنلاین کمک کند. فضای آنلاین و رسانه های اجتماعی امروز بیش از پیش در هم تنیده شده اند و لذا بایستی با بصیرت از امکانات موجود و فرصت شناسی بسته به کسب و کار خود در کنار استفاده از تاکتیک ها، از استراتژی های مناسب برای ورود به این حوزه استفاده کنید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در گذشته روابط عمومی ها در فضای دیجیتال بیشتر بر دریافت لینک از سایت های دیگر و قرار دادن بنر تبلیغاتی برای دریافت بازدید کننده بیشتر تکیه داشتند. امروزه با توسعه رسانه های اجتماعی و تغییر ارزیابی های گوگل از سایت ها و سنجش سایت ها از طریق میزان حضور در شبکه های اجتماعی، روابط عمومی های دیجیتال نیز تغییراتی را در تاکتیک های خود برای اعلان عمومی پیام اعمال کرده اند. در این نوشتار بر آنیم که 4 تاکتیک را که امروز روابط عمومی ها، بازاریابان و خبرنگاران برای اعلان عمومی پیام هایشان می توانند مورد استفاده قرار دهند، معرفی کنیم.


1. در کنار هر مطلب در سایت خود دکمه های انتشار در شبکه های اجتماعی را قرار دهید. به طور مشخص از مخاطبان خود بخواهید که محتوای شما را در شبکه های اجتماعی لایک کرده و به اشتراک بگذارند. سعی کنید حتی الامکان از علائم زیبایی برای به اشتراک گذاری استفاده کنید که جاذبه بصری لازم را برای مخاطبان شما داشته باشد.


2. عناصر بصری چندگانه را به خدمت گیرید. نگارش یک متن یک دست هیچ جاذبه ای را برای مخاطبان شما ایجاد نمی کند مگر اینکه آن را با جاذبه های بصری همراه کنید. استفاده از عکس، ویدئو، صوت و... می تواند آنها را در به اشتراک گذاری محتوایتان ترغیب کند.


3. طبیعی بنویسید، از کلمات کلیدی ترکیبی، عبارات کلیدی و معادل های مرتبط آنها استفاده کنید. این مساله یکی از اصول سئو پی آر است که امروز در روابط عمومی ها از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. برای اینکه مخاطب موضوع شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کند، کلمات کلیدی محوری شما باید در متن با نرخ متعادلی تکرار شده باشند.


4. طولانی بنویسید. محتوای طولانی معمولا توسط موتورهای جستجو بیشتر نشان داده می شود. اما برای جلوگیری از ملال آور شدن متن، از میان تیترها، شماره زدن ها، برجسته کردن و ... استفاده کنید.


در نهایت نکته اساسی و کلیدی در روابط عمومی که هرگز تغییر نمی کند را به خاطر داشته باشید، محتوا و کیفیت آن بالاتر از هر تکنیکی می تواند به بهبود شهرت شما در فضای آنلاین کمک کند. فضای آنلاین و رسانه های اجتماعی امروز بیش از پیش در هم تنیده شده اند و لذا بایستی با بصیرت از امکانات موجود و فرصت شناسی بسته به کسب و کار خود در کنار استفاده از تاکتیک ها، از استراتژی های مناسب برای ورود به این حوزه استفاده کنید. در صورتی که تاکتیک ها و استراتژی های همخوانی را برای ورود به کار گیرید می توانید مطمئن شوید که پیام شما به دست مخاطبان می رسد و اثربخشی مورد نیاز را از فعالیت های روابط عمومی دیجیتال خود به دست می آورید.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نیاز به یک انقلاب در روزنامه نگاری


  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  نقش پول در دموکراسی ـ چه کِسی باید نامزد مقام ریاست جمهوری شود؟ (نظریهِ مهم اندی رونی روزنامه نگار آمریکایی)


  چک لیست روابط عمومی برای کارآفرینانی که با بحران COVID-19 درگیرند


  گوگل گزارش‌هایی روزانه از رفت‌وآمد مردم در طول بحران کرونا منتشر می‌کند


  اخبار کرونا؛ با اخبار جعلی چه کنیم؟


  تحولات خواسته و ناخواسته شیوع کروناویروس


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  وظیفه روابط عمومی اعتمادساز در بحران سرمایه اجتماعی


  پدیده کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"