درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 18:21   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
  مدیر روابط عمومی انجمن موسیقی ایران منصوب شد
  تاکید رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت بر اطلاع رسانی سریع و دقیق از خدمات
  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14084صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 13 آبان 1398 - 10:54
تقویم روز ارتباطات/ زادروز «تایمز هند» پرفروشترین روزنامه انگلیسی زبان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سوم نوامبر سالروز انتشار «تایمز هند» است که در سال 2007 یکصد و هفتاد ساله شده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سوم نوامبر سالروز انتشار «تایمز هند» است که در سال 2007 یکصد و هفتاد ساله شده بود.

    تایمز هند، پرتیراژترین روزنامه غیر تابلوید (ورق بزرگ) انگلیسی زبان سوم نوامبر سال 1837 کار انتشار خودرا در بمبئی (مومبای) آغاز کرده است که در آغاز کار به اخبار اقتصادی توجه بیشتری داشت.

تایمز هند که از سال 1948 توسط خانواده «جینJain» خریداری شده است توسط دو برادر ـ سامیر و وینیت جین ـ اداره می شود و ریاست کمپانی با مادر آنان بانو «ایندو جینIndu Jain» است که میلیاردر هفدهم جهان بشمار می رود.

این کمپانی خانوادگی در کنار تایمز هند (تایمز آو ایندیا)، مالک هشت نشریه، چند فرستنده رادیویی و سه کانال تلویزیونی ازجمله کانال «Times Now» است. درآمد خالص کمپانی تایمز هند در سال 2007 بیش از یک میلیارد دلار بود.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم


  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است


  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است


  اپ‌های منتخب سال


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود