درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 3 اسفند 1398 - 20:12   

تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت

  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا

  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا

  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  توصیه های امنیتی را جدی بگیرید، خطر در کمین است
  عضو هیات مدیره بانک/ لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است
  کنفرانس قطر؛‌ بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی برای آزادی بیان و روزنامه‌نگاران
  مدیریت رسانه در روابط عمومی؛ تلفیق تکنیک و تاکتیک
  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا
  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا
  3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار
  انتشار خبرهای نادرست در مورد مقابله با ویروس کرونا؛ سازمان بهداشت جهانی به شایعات پاسخ می‌دهد
  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14051صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 14 آبان 1393 - 15:16
گزارش عملکرد بازار بیمه در شش ماهه اول امسال
عملکرد بازار بیمه کشور در6 ماهه اول سال 1393 نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 35.8 درصدی حق بیمه های تولیدی و رشد 19.3 درصدی پرداخت خسارت برخوردار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس آمارهای موجود از فعالیت شرکت های بیمه در شش ماهه نخست امسال ، حق بیمه‌های تولیدی بازار بیمه با 35.8 درصد رشد نسبت به نیمه اول سال گذشته به 97.8 هزار میلیارد ریال رسید. سهم بخش غیردولتی از این مقدار به53.5 درصد رسید و 46.5 درصد دیگر ازجانب بیمه ایران در نقش تنها شرکت بیمه دولتی تولید شد.
بیمه‌نامه‌های صادره نیز در این مدت با 25.3 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل در حدود 21.7 میلیون فقره بود. سهم بخش غیردولتی از این تعداد 38.9درصد است.
41.4 درصد حق‌بیمه‌های تولیدی به رشته بیمه شخص‌ثالث و مازاد و 25.4درصد به بیمه درمان اختصاص داشت.
همچنین در این دوره شرکت‌های بیمه نزدیک به 47.1 هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کردند که در مقایسه با نیمه اول سال قبل 19.3 درصد رشد نشان می‌دهد.
50.6 درصد از خسارت های بازار بیمه ازجانب بخش غیردولتی جبران شده است.
شرکت های بیمه همچنین در این مدت حدود 8.7 میلیون مورد خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کردند که در مقایسه با شش ماهه نخست سال قبل 19درصد رشد داشته است.
39.8 درصد از خسارت‌های بازار بیمه در رشته بیمه شخص ثالث و مازاد و 32.9درصد در رشته بیمه درمان پرداخت شده است.
در این مدت، نسبت خسارت بازار بیمه معادل48.2 درصد بود و در مقایسه با سال قبل 6.7 واحد کاهش نشان ‌داد.
از میان7 شرکت‌بیمه ای که در این مدت سهم عمده از بازار بیمه داشتند (ایران، آسیا، دانا، البرز، پارسیان، معلم و کوثر؛ هر یک دارای سهم بالاتر از 3 درصد و در مجموع 82.9 درصد سهم از بازار)، نسبت خسارت دو شرکت بیمه دانا و ایران ( به ترتیب با 52و 51.2درصد) بالا‌تر از این نسبت در بازار بیمه است.
نسبت خسارت 4 شرکت بیمه سینا، آرمان، نوین و دی نیز بالاتر از این میزان در بازار بیمه است (به ترتیب با 111.2؛ 94.6؛ 70.9 و62.3 درصد).
رشته‌بیمه حوادث، درمان و بدنه اتومبیل، نسبت خسارتی بالاتر از بازار بیمه داشتند (به ترتیب با 82.8 ؛ 62.5 و 56.9 درصد.)


منبع: اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید


  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"