درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:31   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14005صفحه نخست » شنبه، 10 آبان 1393 - 12:58
ویژگی های دوره های آموزشی جدید انجمن روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول کمیته آموزش و پژوهش انجمن روابط عمومی ایران، در مورد دوره ها و کارگاه های جدید آموزشی این انجمن گفت: در تدوین محتوای دوره ها و کارگاه های آموزشی جدید انجمن به مهارت محوری و کاربردی بودن آن توجه اساسی شده است
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول کمیته آموزش و پژوهش انجمن روابط عمومی ایران، در مورد دوره ها و کارگاه های جدید آموزشی این انجمن گفت: در تدوین محتوای دوره ها و کارگاه های آموزشی جدید انجمن به مهارت محوری و کاربردی بودن آن توجه اساسی شده است و سعی شده تا در تعریف درس ها و کارگاه ها مبتنی بر نیاز واقعی و ملموس علاقه مندان، دست اندرکاران و شاغلان این حرفه در سازمان های دولتی و خصوصی مد نظر قرار گیرد.

دکتر منصور ساعی، عضو هیات مدیره و مسئول کمیته آموزش و پژوهش انجمن روابط عمومی ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به تفاوت عناوین و سرفصل های دوره های اموزشی انجمن با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گفت: در واقع هدف این دوره های آموزشی جدید انجمن روابط عمومی این است که محتوای دوره های اموزشی پاسخگوی نیاز عینی و ملموس سازمان ها و افزایندۀ دانش حرفه ای، تخصصی و کاربردی علاقه مندان وکارشناسان و مدیران باشد. در همین راستا عناوین دروس و محتوا آنها با سرفصل دانشگاه ها تفاوت اساسی دارد و درو اقع در سایر موسسات و مراکز آموزشی نیز تدریس نمی شوند.

وی یکی از مسائل مهم در حوزه آموزش روابط عمومی در ایران را به روز نبودن و کاربردی نبودن محتوای دروس و دوره های اموزشی دانشگاهی این رشته دانست و گفت: ارتباط دانشگاه های آموزش دهنده رشته روابط عمومی هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ حرفه ای با بازارکار قطع است و دانشگاه های فعلی نمی توانند، به تربیت و آموزش افراد دارای صلاحیت حرفه ای برای پاسخگویی به نیازهای سازمان ها و بازار کار بپردازند.

وی افزود: کادر هیات علمی رشته روابط عمومی در دانشگاه ها به ویژه دانشگاه های سراسری و آزاد اسلامی کشور از دانش علمی، تخصص حرفه ای و تجربه کافی برخوردار نیستند و استادانی غیرمرتبط با رشته روابط عمومی به آموزش در این حوزه می پردازند. به عبارتی هیچکدام از استادان رشته روابط عمومی در دانشگاه های مذکور مطرح در رشته روابط عمومی، نه تحصیلات اکادمیک داخلی و خارجی و روابط عمومی دارند و نه حتی یک روز هم سمت مدیریت روابط عمومی یک مجموعه هرچند کوچک را برعهده داشته اند تا بتوانند سرفصل دروس را مبتنی بر نیازها و نقش های روابط عمومی تنظیم کنند، بلکه تنها به آموزش محتواهای ترجمه ای صرفا تئوریکی می پردازند که مربوط به 50 سال پیش بوده که اکنون دیگر در هیچ دانشگاهی در جهان جایگاهی ندارند.

وی تاکید کرد: در دورۀ کنونی بر اثر تحولات فزآیندۀ فناوری های ارتباطات و اطلاعات، تحولات اجتماعی با شتاب زیادی مواجه شده است.در چنین موقعیتی، اهمیت بازنگری رویکردهای آموزشی، بازنگری در دوره های آموزشی برای تطبیق و هم آهنگی و همنوایی با تحولات اجتماعی وضرورت پویاسازی عملکردهای فردی وسازمانی دوچندان می شود.

دکتر ساعی گفت: کمیته آموزش و پژوهش انجمن روابط عمومی ایران با توجه به این خلاء ها و نیازهای آموزشی تخصصی و حرفه ای در کشور به تدوین دوره های آموزشی روابط عمومی و ارتباطات، کارگاه های آموزشی و سمینارهای علمی وکاربردی، برای علاقه مندان و دست اندرکاران حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه ها اقدام کرده است و حاضر است در بازنگری دروس و سرفصل های اموزشی دانشگاه ها به عنوان مشاور و همکاردر کنار دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی قرار گیرد.

وی موفقیت یک دوره آموزشی را مستلزم مخاطب شناسی و توجه به نیازهای مخاطبان آن دوره آموزشی دانست و گفت: برای تدوین محتوای دوره های جدید، با نظر سنجی از نخبگان و متخصصان، مخاطب شناسی انجام گرفته و براساس نیازهای عینی دو گروه مخاطب اصلی یعنی «مدیران روابط عمومی» و «کارشناسان، شاغلان و دست اندرکاران روابط عمومی» شناسایی شدند.

وی دوره ها و کارگاه های آموزش تخصصی و حرفه ای ویژه مدیران روابط عمومی را شامل؛ ارتباطات انسانی مثبت در روابط عمومی، برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی، بودجه نویسی در روابط عمومی، انتشارات(چاپ و نشر) در روابط عمومی، تشریفات در روابط عمومی، عکاسی در روابط عمومی، روابط عمومی اجتماعی(دردنیای آنلاین و جامعه شبکه ای) ، کمپین تبلیغاتی، رسانه شناسی و ارتباطات رسانه ای، آموزش آرشیو و بایگانی اطلاعات، روابط عمومی و مذاکره ودیپلماسی ، مسئولیت اجتماعی در روابط عمومی عنوان کرد.

وی همچنین دوره های آموزشی ویژه کارشناسان، شاغلان و دست اندرکاران روابط عمومی را نیز شامل؛ ارتباطات انسانی مثبت در روابط عمومی ، فنون روابط عمومی حرفه ای سنتی و آنلاین، خبرنویسی در روابط عمومی، مصاحبه حرفه ای در روابط عمومی، گزارش نویسی حرفه ای در روابط عمومی، کارگاه یادداشت و نقدنویسی و جوابیه نویسی برای مطبوعات در روابط عمومی، سردبیری نشریه وپورتال های سازمانی، سخنوری، گویندگی و اجرا، عکاسی در روابط عمومی، برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی، افکارسنجی و پژوهش در روابط عمومی، رسانه شناسی و ارتباطات رسانه ای، تشریفات در روابط عمومی، فنون تدوین و برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها و کنفرانس ها( خبری، علمی، تجاری و...)، تدوین کمپین تبلیغی، مکاتبات اداری و ویراستاری در روابط عمومی، کارگاه گرافیک و صفحه آرایی در روابط عمومی انتشارات(چاپ و نشر) در روابط عمومی عنوان کرد.

وی افزد: برگزاری این دوره ها و کارگاه ها هم برای افراد حقیقی و هم افراد حقوقی(سازمان ها و موسسات) امکانپذیر است و حتی می توان آن را به صورت دوره مقدماتی و پیشرفته ویژه افراد و سازمان نیز برگزار کرد.

دکتر ساعی در مورد زمان تشکیل کلاس ها و مکان آن گفت: هر درس یا کارگاه به طور معمول 8 ساعته و در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هر هفته به شرط به حدنصاب رسیدن حداقل 20 نفر برگزار می شود. و مکان تشکیل کلاس ها نیز در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی( واقع در چهار راه ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران مظفر) خواهد بود.

وی افزود: متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت انجمن و یا به سایت پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی و یا به صورت حضوری به پژوهشکده و انجمن مراجعه کنند.

مسئول کمیته آموزش و پژوهش انجمن روابط عمومی ایران گفت: در پایان هر کارگاه به افراد شرکت کننده یک گواهینامه خاص آن کارگاه اعطا می شود و به کسانی که در مجموع کارگاه های انجمن شرکت کنند، گواهینامه «صلاحیت حرفه ای» تقدیم می شود. این گواهینامه ها به دلیل امضا و مهر «انجمن روابط عمومی ایران» و «جهاد دانشگاهی» از اعتبار داخلی و خارجی برخوردار است.


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد