درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13990صفحه نخست » خبر یکجمعه، 9 آبان 1393 - 11:43
گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی و تبلیغات بانک و بیمه کلید خورد/ فراخوان مقاله
به گزارش شارا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انجمن، انجمن متخصصان روابط عمومی با هدف گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه، نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را 29 بهمن ماه سال جاری برگزار می نماید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی، فراخوان مقاله نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را منتشر کرد.
 

به گزارش شارا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انجمن، انجمن متخصصان روابط عمومی با هدف گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه، نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را 29 بهمن ماه سال جاری برگزار می نماید.


 

مقالات علمی در سه بخش سخنرانی های ویژه، سخنرانی های تخصصی و پوستر ارایه خواهد شد. با توجه به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در صنعت بانکداری و بیمه کشور، پیشنهاد می شود مدیران روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و سایر سازمان ها و شرکت های مرتبط نتایج فعالیت ها و دستاوردهای خود را به گونه ای برجسته ارائه نمایند تا از این فرصت ارزشمند برای بحث و گفتگو با صاحب نظران و حرفه ای های این صنعت بهره مند گردند.


 

دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.

  

محورهای اصلی همایش

1لف- روابط عمومی

  • جایگاه و نقش روابط‌عمومی در بانک و بیمه

  • روابط عمومی و اهمیت ترویج بانکداری اسلامی

  • روابط عمومی و اهمیت اخلاقیات در صنعت بانک و بیمه

  • ارتباطات یکپارچه و مسئولیت اجتماعی در فعالیت های بانک و بیمه

  • نقش روابط عمومی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

  • روابط عمومی، بانکداری ایمن و فرهنگ سازی

  • روابط عمومی، خوشنامی و سلامت بانکی

  • ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مدیریت هوشمندانه امور بانک و بیمه

  • بانک، بیمه و خدمات روابط عمومی با بهره گیری از رسانه‌های جدید

  • روابط عمومی، رفتار مشتری، تکنولوژی و آیندۀ خدمات بانکی و بیمه ای

  • چالش­های دست­اندرکاران روابط عمومی در صنعت بانک و بیمه

  • روابط عمومی و بانکداری تخصصی

  • روابط عمومی و بازاریابی خدمات بانک و بیمه

  • جایگاه روابط عمومی و تقویت ارتباطات درون سازمانی

  • راهکارهای روابط عمومی بین المللی در تحقق اهداف بانک و بیمه

  • برنامه ریزی و پژوهش در روابط عمومی بانک، بیمه و بورس

  • نقش روابط عمومی در تقویت رویکرد مشتری مداری در بانک و بیمه

  •  

ب- تبلیغات

  • تبلیغات و اهمیت ترویج بانکداری اسلامی

  • تبلیغات و نقش اخلاقیات در صنعت بانک و بیمه

  • تبلیغات و جایگاه مسئولیت اجتماعی در صنعت بانک و بیمه

  • جایگاه و نقش تبلیغات در عملکرد بانک و بیمه و جذب منابع

  • رویکردهای فعلی به تبلیغات بانک و بیمه

  • وجوه ترویج و تبلیغ در صنعت بانک و بیمه

  • موارد جدید تأکید بر سیاست های تبلیغی خدمات بانک و بیمه

  • خلاقیت در تبلیغات جاری بانک و بیمه؛ شکل ها و قالب های جدید برای فعالیت

  • نحوۀ بهینه‌سازی بودجه برای کارزارهای تبلیغات بانکی

  • پیشرفت فنی و تخصصی در محصولات جدید بانکداری و معرفی آن به بازار رقابت

  • ابزارها و روش های موفق از تبلیغات بانکی و بیمه ای جایگزین

 تقویم همایش
 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://prbanking.ir/ مراجعه کنند.


 

آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات

20 مهرماه 1393

اعلام نتایج داوری خلاصه مقالات

30 مهرماه 1393

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات

20 ماه 1393

اعلام نتایج داوری اصل مقالات

30 آبان ماه 1393

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد