درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:43   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13985صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 8 آبان 1393 - 21:23
دومین کنفرانس جستجو در دانشگاه هاروارد برگزار می شود
اهداف کنفرانس: هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس نزدیک کردن گروهی از محققان و کارگزاران از سراسر جهان و حمایت از چارچوب های جدید برای درک بهتر طبیعت فعال و به هم پیوسته آموزش، تحقیق، کسب و کار و زندگی در عصری که بیانیه آن این است: «فقط آن را در گوگل بگرد.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن علمی دانشگاه هاروارد از دومین کنفرانس آکادمیک در موضوع آموزش، یادگیری و تحقیق در عصر «گوگلی شدن» را از 8 تا 10 مارس 2015 برگزار می کند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، محورهای این کنفرانس عبارتند از:


1. آموزش و یادگیری در قرن 21
2. خلاقیت، کارآفرینی و نوآوری
3. تحقیقات آکادمیک برای قرن 21
دبیرخانه این کنفرانس، فراخوان ارسال پورپوزال را در بخش های مختلف در آدرس لینک زیر ارسال کرده است: http://www.21caf.org/2015-hrd-conference-cfp.html
اهداف کنفرانس: هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس نزدیک کردن گروهی از محققان و کارگزاران از سراسر جهان و حمایت از چارچوب های جدید برای درک بهتر طبیعت فعال و به هم پیوسته آموزش، تحقیق، کسب و کار و زندگی در عصری که بیانیه آن این است: «فقط آن را در گوگل بگرد.»


برنامه شرکت کنندگان در کنفرانس:
1. سخنرانی شفاهی: 25 دقیقه
2. ارائه پوسترها: 3 ساعت (در 9 مارس از صبح تا زمان ناهار)
3. ارائه غایبین: برای آنهایی که نمی توانند به ما در هاروارد بپیوندند، ما این فرصت را می دهیم که ارائه دهنده غایبین باشید. در بخش ارائه دهندگان غایب شما می توانید: فایل پاورپوینت خود را که روی آن صدا گذاری شده است را در وبسایت ما بارگزاری کنید، ما خلاصه مقاله شما را در کتاب برنامه کنفرانس منتشر می کنیم و مقاله منتشر شده را نیز در پروژه مقالات کنگره قرار می دهیم.
4. عدم ارائه (شنونده): برای آنهایی که به شرکت در بخش های مختلف ارائه علاقه مند هستند این امکان فراهم شده است.


برای گروه های زیر شرکت در کنفرانس بدون هزینه ممکن است:
1. ثبت نام کنندگان کنفرانس
2. عکاسان کنفرانس
3. پشتیبانان آی تی
 

سخنرانان کلیدی علاوه بر موضوعات کنفرانس در مورد موضوعات تفکر و حل مشکل، ارتباطات، مشارکت و خلاقیت و نوآوری بحث می کنند.
آخرین مهلت ارسال مقالات 14 فوریه 2015 است.
منبع: www.21caf.org
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد