درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:28   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1396صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 31 مرداد 1391 - 19:08
استاندار کردستان/ موفقیت مدیران ادارات منوط به فعالیت روابط عمومی‌هاست
استاندار کردستان گفت: موفقیت مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی در گرو میزان فعالیت واحدهای روابط عمومی است که باید با انجام درست وظایف مسیر موفقیت دستگاه مربوطه را میسر سازند. به گزارش شارا، علیرضا شهبازی در دومین نشست برنامه‌ریزی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با تاکید بر اینکه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تکریم ارباب رجوع را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند، اظهار داشت: موفقیت مدیران ادارات و سازمان‌های استان منوط به میزان فعالیت واحدهای روابط عمومی است.
  

استاندار کردستان گفت: موفقیت مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی در گرو میزان فعالیت واحدهای روابط عمومی است که باید با انجام درست وظایف مسیر موفقیت دستگاه مربوطه را میسر سازند.
 
 به گزارش شارا، علیرضا شهبازی در دومین نشست برنامه‌ریزی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با تاکید بر اینکه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تکریم ارباب رجوع را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند، اظهار داشت: موفقیت مدیران ادارات و سازمان‌های استان منوط به میزان فعالیت واحدهای روابط عمومی است.
 
 وی افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند با ایجاد فضای شور و نشاط در بین کارکنان دستگاه مربوطه زمینه ارتقای سطح کارآیی و بهره‌وری آنان را مهیا کنند.
 
 شهبازی همچنین انعکاس خدمات ارزشمند نظام در استان کردستان به ویژه در دولت خدمتگزار دهم را ضروری دانست و گفت: متاسفانه با وجود تلاش‌های مستمر همه دست اندرکاران حوزه خبر و اطلاع‌رسانی، تاکنون دستاوردهای نظام در منطقه بخصوص در طول دو سال اخیر به درستی منعکس نشده است بنابراین انتظار می‌رود مدیران روابط عمومی‌های استان در این خصوص تلاش و همت بیشتری را داشته باشند.
 
 استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ اقتصادی و هجمه تبلیغاتی گسترده غرب به نظام و ملت ایران در طول چندماه گذشته، خاطرنشان کرد: در این موقعیت حساس که دشمنان به زعم خود قصد دارند با تحت فشار قرار دادن مسئولان، مردم را نسبت به نظام و دولت بدبین کنند وظیفه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بسیار خطیر است.
 
 وی تصریح کرد: استان کردستان همواره مورد طمع دشمنانی که در آنسوی مرزهای کشور خود را پنهان کرده و دست به اقدامات خرابکارانه می‌زنند بوده، لذا ضروریست ضمن اشراف کامل بر حرکات دشمن، با اطلاع رسانی صحیحِ خدمات دولت عدالت‌محور به مردم، نقشه شوم استکبار در ناکارآمدن جلوه دادن نظام را خنثی کنیم.
 
 شهبازی عملگرایی و پرهیز از شعارزدگی صرف را رمز موفقیت مدیران اجرایی دانست و گفت: مردم مدیران عملگرا را دوست داشته و جایگاه ویژه‌ای برای آنان قائل هستند چراکه با خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه است که مدیران می‌توانند برخی فاصله‌های هول‌انگیز میان یک مدیر و یک ارباب رجوع را برداشته و فضای تعامل و دوستی را بین خود و جامعه ایجاد کنند.
 
 استاندار کردستان همچنین با اشاره به برخی نقاط ضعف مدیران اجرایی استان، اظهار داشت: اذعان به اشتباه و نقاط ضعف کاری توسط یک مدیر، ضمن جلب اعتماد مردم و اطمینان‌بخشی به آنان که نظام با آنان صادقانه برخورد می‌کند می‌تواند فرصت و زمینه نقد منصفانه که از محورهای اساسی پیشرفت در جامعه است را نیز فراهم کند.
 
 وی در پایان بر ضرورت ارتباط نزدیک و تنگاتنگ مدیران روابط عمومی با مدیران ارشد هر سازمان تاکید کرد و افزود: انتظار داریم مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات و نهادهای مختلف استان، مردم و کارکنان را به حضور بیشتر در فعالیت‌های موثر اجتماعی مذهبی نظیر شرکت در نمازهای جماعت، بیش از پیش تشویق کنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد