درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13956صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 آبان 1393 - 12:57
تقویت اطلاع رسانی و روابط عمومی دولت در مازندران
ایرج نیاز آذری - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موضوع کمیت و کیفیت اطلاع رسانی دولت تدبیر امید در دو سطح ملی و محلی طی یکسال اخیر مسئله و دغدغه بسیاری از روحانی خواهان گردیده ودر محافل و مقالات مختلف این نگرانی مطرح شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موضوع کمیت و کیفیت اطلاع رسانی دولت تدبیر امید در دو سطح ملی و محلی طی یکسال اخیر مسئله و دغدغه بسیاری از روحانی خواهان گردیده ودر محافل و مقالات مختلف این نگرانی مطرح شد وحتی اعتراف شخص رییس جهمور مبنی بر کاستی های دولت درامر اطلاع رسانی و فراوانی رسانه های مخالف و منتقد دولت را نیزبسیار شنیده ایم.در استان مازندران هم این قاعده پابرجاست اگرچه تمهیداتی در قالب شورای اطلاع رسانی استان صورت پذیرفت امامتاسفانه در حد احکام انتصاب و صورتجلسه بالاتر نرفت!.از طرفی عموما از روابط عمومی ها انتظار اتخاذ تمهیدات داریم حال که بطور مشخص روابط عمومی استانداری با انبوهی از وظایف و البته کمبود امکانات و نیرورنج می برد و نباید امرمهم وگسترده اطلاع رسانی در حدمدیریت روابط عمومی تقلیل یابد.چه آنکه ارتباطات و اطلاع رسانی باید به عنوان یکی از راهبردهای اصلی هرسازمان در بالاترین سطح سازمانی موردتوجه جدی قرارگیرد.

اطلاع رسانی و اطلاع یابی اشکال، اقسام ،اهداف ، مسائلو رویه های مختلفی دارد که بسته به زمان ، شرایط و مخاطب ابزارو شیوه خاص خودرا می طلبد.وقتی سخن از اطلاع رسانی یا اطلاع یابی می شود فقط در خبر رسانی خلاصه نمی شودبلکه حضور یک مسوول در یک روستا یا مرکز تولیدی می تواند نقشی دوسویه داشته باشد یا برپایی یک نمایشگاه پیام فرست مناسبی برای اهداف مد نظر ایفانماید.

براین اساس شایسته است جدا ازگلایه های روزمره و دعواهای تمام نشدنی خبر نگاران و روابط عمومی ها از یکدیگرباید سطح بالاتری از مسائل حوزه اطلاع رسانی را مد نظر قراردهیم با این پیشنهادکه درصورت اصلاح ساختار و تفکیک و انتزاع بخشی از وظایف روابط عمومی وبا تشکیل مدیریت مستقل " اطلاعات و اخبار" نظام اطلاع رسانی در ستاد استان سامان مناسبتری بخود بگیرد. انسجام در اطلاع یابی ، پردازش و اطلاع رسانی، طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی تحت "وب"، انتخاب "سخنگو" برای استانداری و راه اندازی "پایگاه اطلاع رسانی دولت در مازندران" می تواند موجب توسعه و تقویت نظام اطلاع رسانی استان شود. مراد این قلم اخبار استانداری نیست بلکه این پیشنهاد معطوف به کل استان می باشد و طیف وسیعی از اخبار و تحولات استان را شامل می شود.

درحال حاضردولت با این همه تلاش و کوشش و داشتن امکانات نسبتا فراوان نتوانست در بخش اطلاع رسانی درست عمل نماید و متاسفانه صدا ی منتقدان و مخالفان برغم امکانات اندک از صدای دولت رساتر و صریح تر است وباید پذیرفت که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ارگان سازمانی دولت نتواسته انتظارات بحق مخاطبان رادراین بخش برآورده سازد.

با توجه به حجم گسترده اخبار و اطلاعات استان ،تعددجلسات و سفرها در بخش های مختلف و شرکت مدیریت روابط عمومی در برنامه های مختلف نباید همه انتظارات را متوجه روابط عمومی استانداری بنما ییم و اگرستاداستان دارای سیستم اطلاع رسانی یکپارچه ، مستقل ، کارآمدو متمرکزبا اختیارات و امکانات مناسب و حرفه ای باشد می توان به تقویت اطلاع رسانی و تامین نظر رسانه ها و سایر مخاطبان امیدواربود.

درحال حاضر اطلاع یابی و اطلاع رسانی ، تحلیل و پردازش اخبار و تحولات مختلف سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی بخش اقل اقدامات ارتباطی مسوولین استان است و همین بخش هم با کمبود امکانات و نیروی خبره مواجه می باشد. اگراطلاع رسانی اهمیت دارد که داردباید متناسب با اهمیت آن ساختار،جایگاه سازمانی ،امکانات ،نیرو و اعتبار فراهم شود.

منبع: دریا
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد