درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:56   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13946صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 7 آبان 1393 - 02:58
دو تاکتیک بازاریابی و روابط عمومی برای شرکت های حسابداری کوچک
علاوه بر لینکداین، من توصیه می کنم که از رسانه های اجتماعی دیگر نیز غفلت نکنید و حداقل در آنها عضو شوید اما در صورتی که وقت دارید اگر بتوانید در آنها فعالیت کنید، می توانید دستاوردهای خوبی را بدست آورید. فعال باشید و مرتب موارد جدیدی را در استاتوس خود بنویسید. در گفتگوها نظر دهید و به طور مرتب در آنها مشارکت کنید. توجه داشته باشید:
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در حالیکه به نظر می رسد بیشتر شرکت های بزرگ این امکان را دارند که بیشتر از همتایان کوچک خود از ابزارهای روابط عمومی و بازاریابی استفاده کنند اما این مساله یک الزام نیست. بسیاری از شرکت های کوچک نیز امروزه می توانند از این ابزارها برای توسعه فعالیت هایشان استفاده کنند.


بازاریابی در واقع نیازمند سرمایه گذاری کلان نیست اما بیشتر از سرمایه به زمان نیاز دارد که باید به طرز صحیح مصرف شود. من می دانم که زمان غیر قابل پرداخت است اما اگر به هر حال اگر شما بخواهید در هر موردی نتیجه بگیرید باید زمان و هزینه ای را صرف کنید. درست؟


در طول چند ماه گذشته، چندیش شرکت کوچک از من در مورد این مساله نظرخواهی کرده اند که: چگونه می توانیم به منظور دریافت سهم بیشتری از بازار خودمان را نشان دهیم؟ حالا که اقتصاد اندکی رو بهبودی گذاشته است، شرکت ها افکار بازاریابی جدیدی را می پرورند. همچنین اگر درست گفته باشم، آنها باید در تمام برنامه هایشان به بحث بازاریابی فکر کنند.


در این نوشتار به 5 تاکتیک روابط عمومی و بازاریابی می پردازیم که شرکت های کوچک می توانند به منظور افزایش حضورشان در فضاهای عمومی و اطلاع رسانی از آن ها استفاده کنند:


1. پروفایل خود را در لینکداین به روز رسانی کنید.
شما ممکن است از لینکداین استفاده کرده باشید اما چه مدت زمان از آخرین باری که آن را به روز رسانی کرده اید می گذرد؟ در میان شرکت هایی که من با آنها صحبت کردم، لینکداین هنوز به عنوان حرفه ای ترین رسانه اجتماعی مشهور است. همه محتوای لینکداین قابل جستجو است، شما می توانید پروفایل خود را با محتوایی بهینه سازی کنید که «پیدا» شوید. در واقع با این کار در صورتی که همکاران شما بخواهند اطلاعات مرتبطی را دریافت کنند به راحتی می توانند شما را پیدا نمایند.
برای این کار کافی است که با استفاده از کلمات کلیدی که فکر می کنید بیشتر شما را با استفاده از آن پیدا می کنند پروفایل خود را پر محتوا کنید. برای مثال، آنچه من برای خودم نوشته ام اینچنین است: «روابط عمومی، بازاریابی و متخصص ارتباطات با تمرکز بر خدمات حرفه ای- حسابداری، حقوقی و پزشکی»
عکس های حرفه ای خود را به آن ضمیمه کرده و مطمئن شوید که عکس ها متعلق به گذشته نیستند.
خلاصه ای درباره خودتان بنویسید. این خلاصه را می توانید به راحتی از میان رزومه تان کپی و پیست کنید.
تمام اطلاعات تماس خود را در رسانه اجتماعی تان قرار دهید. (ما این مورد را برای افراد توصیه نمی کنیم اما برای شرکت ها این کار می تواند تاثیر گذار باشد. مترجم)
من یک طرفدار قرار دادن تاییدیه های اصلی نیستم اما می توانید توصیه نامه هایی را از مشتریان یا همکارانی که به شما اعتماد دارند در صفحه خود قرار دهید.


2. بلند شو و در رسانه اجتماعی مشارکت کن.
علاوه بر لینکداین، من توصیه می کنم که از رسانه های اجتماعی دیگر نیز غفلت نکنید و حداقل در آنها عضو شوید اما در صورتی که وقت دارید اگر بتوانید در آنها فعالیت کنید، می توانید دستاوردهای خوبی را بدست آورید. فعال باشید و مرتب موارد جدیدی را در استاتوس خود بنویسید. در گفتگوها نظر دهید و به طور مرتب در آنها مشارکت کنید. توجه داشته باشید:


لینکداین: اگر شما در اینجا نیستید، زمان را از دست ندهید و هر چه سریعتر در آن عضو شوید تا بتوانید از قبل آن مشاهده شده و روابط خود را گسترش دهید.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد