درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 02:16   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
  وزیر اقتصاد به دغدغه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازار سرمایه خبر داد
  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران
  انتصاب سرپرست روابط عمومی و معاون فرهنگی باشگاه استقلال
  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد
  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی
  بهترین هدفون
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13929صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 6 آبان 1393 - 13:12
گردهمایی مسئولان روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
وی خطاب به مسئولان روابط عمومی ادارات کل تعاون‌،کارورفاه اجتماعی استانها بر رعایت اصل اخلاق در تبلیغات در تمام ابعادآن تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیرتعاون،‌کارورفاه اجتماعی گفت :‌ اعتماد مهم ترین سرمایه اجتماعی است و تامین اعتماد اجتماعی باید یکی از مهم ترین مسائل در روابط عمومی ها باشد .

دکتر علی ربیعی در گردهمایی آموزشی مسئولان روابط عمومی وزارت تعاون،‌کارورفاه اجتماعی که با حضورجمعی از معاونان و مسئولان روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها درمحل وزارت تعاون‌،کارورفاه اجتماعی برگزارشد افزود :‌بخش مهمی از سرمایه اجتماعی برپایه اعتماداجتماعی بنا می شود .

وی خطاب به مسئولان روابط عمومی ادارات کل تعاون‌،کارورفاه اجتماعی استانها بر رعایت اصل اخلاق در تبلیغات در تمام ابعادآن تاکید کرد.

وزیرتعاون‌،‌کارورفاه اجتماعی ادامه داد :‌ بسیاری از پدیده ها زمانی تبدیل به مساله می شوند که درمعرض گفت و گوی اجتماعی قرار گیرند. بنابراین یکی از وظایف روابط عمومی ها درک پدیده های مهم اجتماعی و تبدیل آن ها به مساله است ،‌در این صورت دستگاه ها و سازمان ها می توانند با حساسیت بر روی مسائل مهم ، تدبیر اندیشی کنند .

دکتر ربیعی ایجاد حس تعلق و همبستگی داخلی هرمجموعه را وظیفه روابط عمومی ها دانست و گفت :‌ با یکپارچه شدن دست اندرکاران هردستگاه و سازمانی به طور قطع موفقیت و دست یابی به اهداف نهایی سریع تر و بهتر انجام می شود.

شایان ذکراست در این جلسه صمیمانه ، مسئولان روابط عمومی وزارت تعاون،‌کاررفاه اجتماعی پیشنهاد ها ،‌مشکلات و مسائل خود را با دکترربیعی مطرح کردند .


منبع: عصرخبر


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران


  عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا


  مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها


  سازمان مدیریت صنعتی حامی کسب و کارهای مولد جهش تولید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا