درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 01:48   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13856صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 آبان 1393 - 14:20
نشست مدیران روابط عمومی کمیته امداد شهرستان‌های استان کردستان/ روابط عمومی پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قائم مقام کمیته امداد کردستان با بیان اینکه یکی از مبانی توسعه هر سازمانی، روابط عمومی است، گفت: روابط عمومی حکم هویت بخشی به سازمان را دارد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قائم مقام کمیته امداد کردستان با بیان اینکه یکی از مبانی توسعه هر سازمانی، روابط عمومی است، گفت: روابط عمومی حکم هویت بخشی به سازمان را دارد.


به گزارش خبرگزاری آریا، رضا طاهری در جمع مدیران روابط عمومی کمیته امداد شهرستان‌های استان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مبانی توسعه هر سازمانی، روابط عمومی‌ها هستند که حکم هویت بخشی به سازمان را دارند.


وی توسعه همه جانبه و تعالی روزافزون روابط عمومی‌ها در کشور و استان را ضروری خواند و بیان داشت: امروزه کمتر سازمانی وجود دارد که روابط عمومی نداشته باشد و این نشان از اهمیت و نقش این واحد در تحقق اهداف و ترقی هر سازمان و دستگاهی است.


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: روابط عمومی چشم، گوش و قلب سازمان هستند و با تاثیری و تعامل سازنده‌ای که به صورت درون و برون سازمانی با مخاطبین و کارکنان هر دستگاهی دارند نقش مهمی در پویایی و حرکت روبه جلوی سازمان داشته است.


طاهری با بیان اینکه سازمان‌ها و دستگاه‌ها همواره باید از محیط پیرامون خود تاثیر گرفته و بر آن تاثیر بگذارند اظهار کرد: تبلیغات به عنوان یکی از مهم ترین شاخصه‌های موفقیت دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف همواره مورد توجه بود است.


وی تصریح کرد: اما توجه به این مهم که تنها تبلیغاتی ارزشمند هستند که منجر به ایجاد نگرش و تغییر رفتار در افراد شود وگرنه از کارکرد و تاثیرگذاری کافی برخوردار نیست.


وی با اشاره به اینکه در دنیا امروزی تنوع ابزار تبلیغاتی بسیار زیاد بوده که روابط عمومی‌ها به عنوان قلب هر سازمان و نهادی باید از این ظرفیت‌ها در راستای تحقق اهداف سازمانی خود بهره‌گیری کنند، افزود: شناخت کافی از جامعه مخاطب و استفاده صحیح از ابزار تبلیغاتی نقش مهمی در تاثیرگذاری بر مخاطبین و در نتیجه تحقق اهداف روابط عمومی‌ها خواهد شد.


قائم مقام کمیته امداد کردستان افزود: باید متناسب با فضا، زمان و مخاطب از ابزار تبلیغاتی استفاده شود و بتواند در وی ایجاد نگرش و مبدل به رفتار شود.


طاهری با بیان اینکه در دنیای امروزی با توجه به تنوعی که در رسانه‌ها وجود دارد کار برای کسانی که می‌خواهند در ذهن و فکر مخاطبین ایجاد نگرش کنند دشوارتر است، گفت: تا زمانی که از مخاطب شناخت کافی وجود نداشته باشد نمی‌توان تاثیرگذاری لازم را داشته باشیم.


وی با بیان اینکه تبلیغاتی که نگرش را ایجاد ولی منتج به رفتار نشود در دنیای امروزی هیچ ارزشی ندارد افزود: آسیب‌شناسی در زمینه عدم تاثیرگذاری تبلیغات بر روی مخاطبین باید از سوی مسئولان روابط عمومی در هر سازمانی رصد و برای رفع موانع راهکار و چاره‌اندیشی شود.


قائم مقام کمیته امداد کردستان از روابط عمومی به عنوان پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان نام برد و بیان داشت: نادیده گرفتن روابط عمومی به معنی نادیده گرفتن حجم قابل توجهی از مخاطبان سازمان است.
طاهری با غیرمنطقی بودن این این باور که نیروهای ناکارآمد اغلب در پست‌های روابط عمومی بکارگیری می‌شوند افزود: روابط عمومی آینه عملکردی سازمان بوده و به عنوان یک کانال ارتباطی نقش تنظیم روابط درون و برون سازمانی را دارد و چنین نقشی بر ضرورت بکارگیری نیروهای کارآمد می‌افزاید.
وی با بیان اینکه دایره وظایف روابط عمومی‌ها تنها به تبلیغات خلاصه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی درون و برون سازمانی یک دستگاه وظایف زیادی را بر عهده دارد.


قائم مقام کمیته امداد کردستان تصریح کرد: نقش روابط عمومی‌ها در نهادی همچون کمیته امداد که بخش قابل توجه از فعالیت‌های آن در حوزه مشارکت‌های مردمی خلاصه می‌شود بسیار کلیدی و حساس است.


طاهری با بیان اینکه نیروهای فعال در حوزه روابط عمومی‌های کمیته امداد در سطح استان باید با تدوین یک منشور کاری مناسب بستر را برای شناساندن هرچه بیشتر فعالیت‌های این نهاد فراهم کنند، اظهار کرد: هرچه مردم با اقدامات و وظایف این نهاد بیشتر آشنا شوند در افزایش مشارکت آنها در کمک به مددجویان زیرپوشش امداد تاثیر بیشتری خواهد داشت.


وی در پایان خواستار تعامل بیش از پیش مسئولان روابط عمومی‌های سطح ادارات کمیته امداد در شهرستان‌های استان شد و افزود: اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع در مورد حوزه‌های مختلف این نهاد از طریق رسانه‌ها نقش مهمی در رفع مشکلات مددجویان دارد.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد