درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 اسفند 1396 - 19:30   

روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند

  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد

  مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر، «سرپرست روزنامه شهروند» شد


ادامه ادامه مطلب دو

چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا

  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"

  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت
  برده داری مدرن در اپل
  روابط عمومی دولت اوباما پول خرج می کرد تا رسانه ها خبرهای ایران و برجام را پوشش دهند
  مراقب سوءاستفاده از هوش مصنوعی باشید
  مالزی و ونزوئلا ارزهای دیجیتالی به بازار عرضه می‌کنند
  شرمین وشمگیرایرانی الاصل، "ملکه فناوری بلاک چین"
  محمدزاده مدیر رادیو ایران شد
  آشنایی با کارخانه ترول
  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد
  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13827صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 1 آبان 1396 - 13:40
تقویم روز ارتباطات/ تاسیس تلویزیون دولتی ایران و گسترش آن
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) بیست و سوم اکتبر سال1966 (آبان 1345) نخستین فرستنده تلویزیون دولتی به نام شبکه ملی (عنوانی در برابر تلویزیون غیردولتی آن زمان که از 1337 فعالیت می کرد) آغاز بکار کرد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) بیست و سوم اکتبر سال1966 (آبان 1345) نخستین فرستنده تلویزیون دولتی به نام شبکه ملی (عنوانی در برابر تلویزیون غیردولتی آن زمان که از 1337 فعالیت می کرد) آغاز بکار کرد و با جذب ماهرترین روزنامه نگاران وقت از جمله «مصطفی قریب (عکس بالا)» موفق شد با پخش اخباری جامع و بدون خود سانسوری، بینندگان وقت را به خود جلب کند و همین امر کمک به تصویب قانون یکی شدن رادیو ـ تلویزیونهای ایران کرد که اجرای آن در سال 1350 (1971) تکمیل و صدا وسیما با خبرگزاری مستقل خود به وجود آمد و در محل فعلی ــ جام جم ــ مستقر شد.


پس از ادغام رادیو با تلویزیون، تورج فرازمند سردبیر اسبق روزنامه اطلاعات و مفسر رادیو ایران مدیر اخبار رادیو شد که مرتضی اخوت معاونت اورا برعهده داشت، و ایرج گرگین مدیر اخبار تلویزیون. غلامحسین صالحیار سردبیر پیشین روزنامه اطلاعات و خبرگزاری پارس و اولین سردبیر آیندگان نیز برای سازمان رادیو ــ تلویزیون ملی، یک خبر گزاری مستقل به وجود آورد که به نام « واحد مرکزی خبر» هنوز باقی است.
 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون سانسور در ایالت جورجیای آمریکا! ـ اشاره ای به تعریف سانسور و انواع آن


  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  هشت حرفی که در محیط کار نباید گفت


  اینترنت 5G در راه است/ آینده درخشان برای اینترنت همراه


  کنگره موبایل بارسلون جایگاه تبلور شبکه 5G خواهد بود


  انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان


  نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه برگزار شد


  دنیای خبر؛ خبرنگاری و خبررسانی


  چالش های فیس بوک در جلوگیری از تلاش ها برای دخالت در انتخابات آمریکا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب «باور کن که، روابط عمومی مرده است» منتشر شد