درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 10:10   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
  حمله و دفاع ظالمانه
  جادوی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13824صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 1 آبان 1393 - 13:16
صعود ۱۹ پله‌ای روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از ارتقاء ۱۹ پله‌ای روابط عمومی این اداره کل در شش ماه گذشته اخیر در کشور خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از ارتقاء ۱۹ پله‌ای روابط عمومی این اداره کل در شش ماه گذشته اخیر در کشور خبر داد.
 
 رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: طی مدت شش ماه گذشته، با تلاش و همت همکاران توانستیم با صعود ۱۹ پله‌ای جایگاه روابط عمومی را از رتبه ۲۳ به رتبه ۴ ارتقاء ببخشیم.
 
 به گزارش ایلنا از کرمان، علی شهیدی افزود: طی ارزیابی مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی مو فق شدیم در بخش خبر و اطلاع‌رسانی جایگاه چهارم کشور را کسب کنیم.
 
 وی با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان‌ها و نهاد‌ها عمل می‌کند و به عنوان چشم بینای ادارات مطرح می‌شود، گفت: مبرهن است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی مجموعه‌ها و ادارات و مراکزمی‌شود.
 
 وی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح اخبار گفت: سعی داریم در شش ماه پایان سال مجدد این رتبه را ارتقاء ببخشیم و جایگاه نخست کشور را کسب کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد