درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 23:53   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس انجمن روزنامه‌نگاران ترکیه اردوغان را به سرکوب مخالفانش متهم کرد

  رئیس انجمن روزنامه‌نگاران ترکیه اردوغان را به سرکوب مخالفانش متهم کرد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وبینارهای آموزشی "مدیران باکلاس" (تشریفات ویترین مدیریت) و "تشریفات مدیران" (هوش تشریفاتی)
  رئیس انجمن روزنامه‌نگاران ترکیه اردوغان را به سرکوب مخالفانش متهم کرد
  نشست شورای روابط عمومی شهرستان آمل برگزار شد
  بعد از گذشت یکروز/ سرپرست روابط عمومی استقلال نیامده، استعفا داد
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با باشگاه خبرنگاران جوان
  گفت و گوی مدیر عامل بانک رفاه با خبرگزاری ایسنا
  روابط عمومی ها و مهارت لابیگری
  اینترنت «۴جی» با بالن‌های گوگل به آسمان کنیا رفت
  گوگل پلاس رسما تعطیل شد
  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13816صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 30 مهر 1398 - 10:18
انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر پارسا حاتمی استاد دانشگاه همدان در گفت و شنود با خبرنگار کیهان، از ایجاد باندهای خبری در وزارتخانه ها و سازمان ها در سالهای اخیر خبر داد و از طرف دیگر اشاره به رشد قارچ گونه خبرگزاری های دولتی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر پارسا حاتمی استاد دانشگاه همدان در گفت و شنود با خبرنگار کیهان، از ایجاد باندهای خبری در وزارتخانه ها و سازمان ها در سالهای اخیر خبر داد و از طرف دیگر اشاره به رشد قارچ گونه خبرگزاری های دولتی کرد.


وی گفت که تعدد خبرگزاری ها، هزینه هنگفتی را برای دولت می تراشد. این استاد دانشگاه با انتقاد از ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانهای کشور گفت که در حال حاضر فعالیت آنها منحصر به اعلام خبر عزل و نصب ها و جلسات مسئولان شده است و نه چیزی دیگر. در این شرایط، اگر یک پژوهشگر به ابتکاری جدید موفق شود، چیز تازه ای کشف کند و یا به پیروزی چشمگیر در زمینه ای برسد، در صورتی که خودش نتواند با رسانه ها ارتباط برقرار کند،

 

دفاتر روابط عمومی موسسه مربوط تلاشی برای انعکاس دستاورد او بعمل نخواهد آورد. وی با اشاره به زائد بودن بسیاری از خبرگزاری های دولتی فعلی (اگر کار مشابه و ناقص انجام دهند)، گفت: نتیجه این انبوه خبرگزاری ها این شده است که گروهی از مسئولان به سبب آشنایی و یا مسایل دیگر، با برخی خبرنگاران به طور انحصاری مصاحبه و اخبار را منتقل کنند و با این عمل، خبرگزاری ها در عرصه اطلاع رسانی به جزایر جدا از هم تبدیل شده اند که پوشش خبری هر بخش از این جزایر، در انحصار یک خبرگزاری است، حال آنکه وظیفه و رسالت یک خبرگزاری پوشش همه اخبار و کارهای تازه و نظرات باید باشد.


مطلب بالا در روزنامه کیهان چاپ تهران در شماره 28 مهرماه 1384 انتشار یافته بود.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ بازداشت «جودیت میلر» خبرنگار نیویورک تایمز و اظهار نظرهای مختلف درباره تصمیم هیات منصفه و قاضی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  ارتباط موثر بدون محتوای مناسب شکل نمی گیرد!


  تقویم روز ارتباطات/ داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه


  مدیریت ارتباطات با افراد دارای معلولیت


  بهترین هدفون


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران