درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 20:15   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13815صفحه نخست » چهارشنبه، 30 مهر 1393 - 13:16
شش روش جادویی برای افزایش انگیزه کارکنان در محیط کار
ترجمه: ملیحه امیری - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای اینکه روز خوبی را در محیط کار سپری کنید باید در بهترین حالت خود باشید و این زمانی ایجاد می‌شود که دارای بیشترین میزان انگیزه باشید. اما سوال اینجاست، این چطور ممکن است؟ چگونه می‌توان خود را همواره در بالاترین سطح انگیزه نگاه داشت؟ در ادامه شما را با شش روش جادویی آشنا می‌کنیم:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای اینکه روز خوبی را در محیط کار سپری کنید باید در بهترین حالت خود باشید و این زمانی ایجاد می‌شود که دارای بیشترین میزان انگیزه باشید. اما سوال اینجاست، این چطور ممکن است؟ چگونه می‌توان خود را همواره در بالاترین سطح انگیزه نگاه داشت؟ در ادامه شما را با شش روش جادویی آشنا می‌کنیم:

1- روز خود را با قدرت شروع کنید
شیوه‌ای که بر اساس آن روز خود را آغاز می‌کنید وضعیت شما را تا انتهای همان روز مشخص می‌کند. اگر روز خود را غمگین و با گفتن یک جمله مأیوس کننده آغاز کنید، شک نکنید خبرهای ناامید کننده‌ای از سوی مدیر یا همکاران خود در محل کار انتظار شما را می‌کشد! شروع روز با یک انرژی مضاعف نکته بسیار مهمی است. به محض اینکه از رختخواب بیدار می‌شوید، خودتان را از نظر روحی برای روزی که در پیش دارید، آماده کنید. از آن پس می‌توانید با نیروی فزاینده حرکت کنید. به خودتان روحیه بدهید و هر برنامه‌ای را که دارید بررسی کنید.

2- به حقوق و دستمزد خود بیشتر توجه کنید
جای تعجب نیست که پول یکی از قدرتمندترین موتورهای انگیزه محسوب می‌شود. اما جالب اینجاست که ما به عنوان پرسنل یک سازمان یا شرکت، بعد از مدتی که از استخدام می‌گذرد، کم‌کم فراموش می‌کنیم که در قبال وظیفه‌ای که انجام می‌دهیم حقوق دریافت می‌کنیم و این اتفاقی است که قبل از استخدام و در زمان بیکاری برای ما آرزو محسوب می‌شد.
دائما شرایط خود را مرور کنید. نگذارید روزمرگی گریبان شما را بگیرد. شما امروز استخدام یک شرکت شدید و حقوق دریافت می‌کنید. با حقوقتان به خواسته‌های خود برسید. اگر در محیطی کار می‌کنید که عملکرد شما می‌تواند روی حقوقتان تاثیر بگذارد، پول می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین علل برانگیختگی شما جهت کار بیشتر نسبت به دیگران باشد.

3-  همواره به پیشرفت و رشد شغلی خود بیندیشید
اگرچه شغل فعلی شما مطمئن‌ترین سکوی پیشرفتان است، ولی همیشه موقعیت‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید در آینده در آن مشاغل نیز فعالیت کنید. بررسی مشاغل آینده و رشد و تعالی خودتان یکی از شیوه‌های جادویی برای افزایش انگیزه شما در محل کار فعلی است.
به عنوان مثال، شرایطی را در نظر بگیرید که در آینده‌ای نه چندان دور شرکتی که در آن مشغول به‌کار هستید به یک مدیر میانی یا ارشد در بخش شما نیاز پیدا می‌کند. افراد از نظر صلاحیت‌ها و شایستگی‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در نهایت شما را به عنوان مدیر انتخاب می‌کنند. دلیل این انتخاب، تجربه و سابقه فعالیتی است که در بخش مربوطه دارید. فکر می‌کنید چه عامل انگیزاننده‌ای از این بهتر می‌توانید پیدا کنید؟ در هر محیطی که فعالیت می‌کنید همواره به پیشرفت و رشد شغلی خود بیندیشید. با تمرکز روی پتانسیل‌های کاری خود مطمئنا انگیزه‌تان برای کار افزایش می‌یابد و به این شناخت خواهید رسید که استحقاق رسیدن به موقعیت‌های بالاتر و بهتری را دارید.

4- روی جوانب مثبت کار تمرکز کنید
یکی از بدترین و منفی‌ترین محرک‌های کاری این است که شما کارمندان و همکارانی داشته باشید که مدام از سازمان (شرکت) بدگویی می‌کنند و باعث تضعیف روحیه کاری دیگران می‌شوند. پر واضح است که با انگیزه ماندن در چنین محیطی بسیار دشوار است. در هر سازمانی خوبی و بدی وجود دارد. بنابراین روی خوبی‌های آن تمرکز کنید و سعی کنید با افرادی که هم سلیقه و همفکر خودتان هستند مراوده کنید. در این صورت از کار کردن لذت می‌برید و انگیزه‌تان برای پیشرفت دست نخورده و سالم خواهد ماند. ولی زمانی‌که شما اجازه می‌دهید نکات منفی کاری وارد ذهنتان شود به این معنا است که اجازه داده‌اید تا تردید و دودلی در فعالیت یا عدم فعالیت در سازمان به ذهن شما ورود کند که این مهلک‌ترین عامل برای انگیزه محسوب می‌شود.

5- با همکاران خود رقابت کنید
از هر فرصتی در محیط کاری خود استفاده کنید تا به رقابت –سالم- با همکاران خود بپردازید. این یکی از محرک‌های انگیزش در محیط کاری محسوب می‌شود. به‌عنوان مثال، اگر در واحد فروش مشغول به فعالیت هستید، در زمان استراحت آمار فروش همکاران خود را بگیرید. مدت زمانی‌که در بیرون از سازمان هستید از مشتریان شرکت سوالاتی در مورد نحوه عملکرد همکاران خود بگیرید تا نقاط ضعف آنها را پوشش داده و از نقاط قوت عملکرد شان استفاده کنید. حتی اگر در بخشی فعالیت می‌کنید که میزان حقوق شما به فعالیت شما بستگی نداشته باشد بازهم بهترین عملکرد را از خود نشان دهید. همواره سعی کنید در میان همکاران خود بهترین باشید. مجددا تاکید می‌کنیم که رقابت سالم دارای اثر بخشی مناسبی است نه رقابت ناسالم که منجر به تخریب همکاران خواهد شد. 

6- از شغل خود لذت ببرید
آیا می‌خواهید در پایان روز و بعد از اتمام کار که به خانه بازمی‌گردید از آنچه انجام داده‌اید احساس غرور کنید؟ پر واضح است جایی که شما بیشتر از 7 ساعت روز در آن به‌سر می‌برید قسمت مهمی از زندگی شما را تشکیل می‌دهد. در هر شغلی که هستید، خواه شغل ایده‌آل شما باشد یا نباشد، با افتخار و انگیزه هرچه بیشتر فعالیت کنید. حتما علتی وجود دارد که شما به‌خاطر آن، این شغل را انتخاب کرده‌اید. پس بر همان یک علت تمرکز کنید و از آن یک تجربه خوشایند و لذت بخش بسازید. در نتیجه زمانی‌که به خانه بر می‌گردید از پیشرفت کاری خود احساس غرور می‌کنید. زمانی‌که شما از کار و شیوه انجام آن توسط خود رضایت دارید، به معنای واقعی از زندگی خود لذت خواهید برد. فراموش نکنید که این شما هستید که به شغل خود زندگی می‌بخشید.

منبع: www.ineedmotivation.com  روزنامه دنیای اقتصاد
 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد