درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:10   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13785صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 مهر 1393 - 13:46
میل به پرسشگری مردم در روابط عمومی ها نهادینه شود
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور خواستار نهادینه شدن میل به پرسشگری مردم در روابط عمومی ها شد و گفت: ما باید در روابط عمومی کاری کنیم که مردم راغب باشند در مورد خدمات سوال کنند.
  

میل به پرسشگری مردم در روابط عمومی ها نهادینه شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عصر روز گذشته 28 مهر ماه فرودگاه بین المللی مشهد مقدس میزبان هفتمین همایش مسئولان روابط عمومی فرودگاه های کشور با حضور سیداحمد مومنی رخ و حسین اکرمیان از اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه ها بود.


سیداحمد مومنی رخ عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور در این همایش با بیان اینکه تمام فعالیت های شرکت فرودگاه ها در راستای ایمنی پرواز صورت می گیرد، بر حضور موثر روابط عمومی ها برای معرفی این فعالیت ها به مردم تاکید کرد.


وی حضور روابط عمومی در آگاهی بخشی به مردم ضروری خواند و گفت: روابط عمومی رضایتمندی مردم را با ارائه پاسخ منطقی و شفاف به مردم فراهم می کند که این مقوله ارتباط تنگاتنگی با ارتباط موثر دارد.


مومنی رخ بهره مندی از نظرات مردم در قالب پیشنهادات و انتقادات را ضروری خواند و گفت: ما با ارائه پاسخ های شفاف و محترمانه، به برنامه های خود جهت دهی کرده و مشکلات را کم خواهیم کرد.


وی خواستار نهادینه شدن میل به پرسشگری مردم در روابط عمومی ها شد و گفت: ما باید در روابط عمومی کاری کنیم که مردم راغب باشند در مورد خدمات سوال کنند.


این عضو هیات مدیره اظهار داشت: سرویس های نظرسنجی ما را برای ارائه خدمات بهتر و اصلاح امور کمک خواهد کرد.

همچنین حسین اکرمیان عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور اظهار داشت: روابط عمومی باید برگرفته از فرهنگ جامعه باشد.

وی گفت: در سازمانی چون شرکت فرودگاه های کشور روابط عمومی باید به تعداد کارکنان شرکت باشد و این مقوله باید در همه شرکت اشاعه یابد.


اکرمیان همچنین بر توجه ویژه مدیران ارشد به مقوله روابط عمومی تاکید کرد و گفت: مدیران باید انگیزه لازم را برای ایجاد روابط عمومی قوی فراهم کنند.


این عضو هیات مدیره همچنین خواستار توجه مدیران ارشد به مقوله روابط عمومی در انتصاب مدیران به عنوان یک اصل تاثیر گذار شد.


در ادامه نیز محمدباقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی در سخنانی، روابط عمومی را یکی از اصول بنیادین و ارکان اصلی سازمان ها دانست و گفت: اگر روابط عمومی تخصصی و کاربلد باشد و در اطلاع رسانی به موقع عمل کند، می تواند در معرفی سازمان خود نقش بسزایی داشته باشد.


وی اظهار داشت: اگر می خواهیم پاسخگوی مردم باشبم و آنها را قانع کنیم باید به آنها به درستی اطلاع رسانی کنیم که این وظیفه بک روابط عمومی موفق است.


مدیرکل فرودگاه بین المللی مشهد، وجود روابط عمومی موثر را در به تصویر کشیدن فعالیت های سازمان ضروری خواند و گفت: لازمه این کار، بکارگیری نیروی متخصص است.


قاسم زاده حوزه اطلاع رسانی را یک کار تخصصی و ویژه دانست و گفت: روابط عمومی می تواند فرودگاه را در سطح استان به عنوان یک دستگاه پیشرو معرفی کند.


وی بر استفاده از نیروهای خلاق و با انگیزه در حوزه روابط عمومی تاکید کرد.


مدیرکل فرودگاه مشهد همچنین پبشنهاد داد؛ شورای سیاست گذاری در روابط عمومی ها نیز نهادینه شود.

قاسم زاده در پایان با اشاره به عملکرد روابط عمومی در حوزه اطلاع رسانی اظهار داشت: طی سه ماه گذشته بیش از 130 خبر در پرتال اطلاع رسانی فرودگاه مشهد منتشر شده است که این حاکی از توجه این اداره کل به اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به مردم و مخاطبان دارد.


همچنین یداله آقایی صائم مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها نیز در این همایش با بیان گوشه یی از عملکرد و موفقیت های روابط عمومی طی یک سال گذشته اظهار امیدواری کرد: آثار این دوره در فعالیت های مسئولان روابط عمومی دیده شود.


وی همچنین از برنامه ریزی برای تشکیل اتاق فکر در روابط عمومی خبر داد.

آقایی با اشاره به ثبت شرح وظایف روابط عمومی در دفتر تشکیلات و بودجه؛ این اقدام را در راستای سیاست های کلان روابط عمومی و تخصصی شدن فعالیت های این بخش دانست.


وی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته نگاه ویژه یی به روابط عمومی می شود، بر بکارکیری مشاوران خبره علوم ارتباطات در کنار مدیران ارشد در جهت نصمیم سازی تاکید کرد.


مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها در پایان خواستار تعیین سرفصل برای اعتبارات روابط عمومی شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم روابط عمومی های برتر در بخش خبر و عکس معرفی شدند.


یادآور می شود؛ هفتمین همایش روابط عمومی های فرودگاه های کشور 28 تا 30 مهر ماه با موضوع مخاطب شناسی برگزار می شود.


منبع: روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد