درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:10   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13741صفحه نخست » یکشنبه، 27 مهر 1393 - 01:05
گزارش عملکرد روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین گزارش عملکرد صد روزه دوم دفتر روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، حاوی گزارش مکتوب از فعالیت های بخش های مختلف این اداره دفتر منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین گزارش عملکرد صد روزه دوم دفتر روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، حاوی گزارش مکتوب از فعالیت های بخش های مختلف این اداره دفتر منتشر شد.

به گزارش شارل  به نقل ازروابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، فعالیت های این دفتر در 100روز اخیر در حوزه اطلاع رسانی شامل پوشش خبری همایش و برنامه ها، تعریف و شناسایی بخش های پرظرفیت و مستعد خبریابی در قالب هایی چون خبر، گزارش و مصاحبه بوده است. عمده اخبار بصورت تولیدی و کنشی بوده و خبرنگاران این دفتر بصورت حضوری و میدانی به تهیه اخبار اقدام نموده اند.

 

اخبار و گزارش های تولیدی پس از ارسال، بازتاب خوبی در رسانه های مکتوب، تصویری و اینترنتی داشت به طوری که تمام 153 خبر ارسالی در این مدت، در رسانه ها منعکس شدند.

 

بازتاب اخبار این واحد در صفحات دانشگاهی روزنامه ها، خبرگزاری های رسمی، سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی چون وایبر، نشان دهنده ارتباط و تعامل مطلوب روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات با رسانه های مختلف است.

 

 براساس این گزارش، اقدامات دفتر روابط عمومی در  بخش ارتباطات و تبلیغات، شامل تهیه بولتن، تأیید و نصب اطلاعیه ها، آگهی ها و پوسترهای مناسبتی، تجمیع شماره های تماس و آدرس های پست الکترونیکی اساتید، دانشجویان و همکاران واحد علوم وتحقیقات به منظور اطلاع رسانی بهتر از طریق سامانه پیامکی و ایمیل است.

 

از دیگر فعالیت های شاخص دفتر روابط عمومی واحد در صد روزه دوم، می توان به انتشار مستمر نشریه پیک علوم اشاره کرد، بطوریکه تاکنون 7 شماره از دوره جدید این نشریه منتشر شده است.

برگزاری بیش از30 همایش، هماهنگی جلسات دفاعیه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، پشتیبانی فنی از برنامه ها و پوشش تصویری (تهیه عکس و فیلم)آن ها، از فعالیت های انجام شده توسط بخش سمعی بصری روابط عمومی واحد علوم وتحقیقات است.


راه اندازی نسخه جدید وب سایت دفتر روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات از دیگر اقدامات انجام شده در ظرف 100 روزه دوم فعالیت این دفتر است.

 

لازم به ذکر است، در پایان این گزارش، فهرست اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف دفتر روابط عمومی، به تفکیک درج شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد