درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 05:11   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
  توسعه خدمات بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران در یک نگاه+ اینفوگرافی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13740صفحه نخست » خبر یکشنبه، 26 مهر 1393 - 11:17
زیر بنای روابط عمومی در پاسخگویی به افکار عمومی است
مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش :روابط عمومی باید از نگاه تبلیغاتی بیرون بیاید ودر مسیر و اندیشه ای بالندتر حرکت نماید به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری پانا ،علیرضا جدایی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش  گفت :از نگاه تبلیغاتی در آموزش و پرورش بیرون بیاییم و در این مسیر تا زمانی که اندیشه های ما بالنده نشود نمی توانیم دیگران را رشد دهیم
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش :روابط عمومی باید از نگاه تبلیغاتی بیرون بیاید ودر مسیر و اندیشه ای بالندتر حرکت نماید

 

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری پانا ،علیرضا جدایی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش  گفت :از نگاه تبلیغاتی در آموزش و پرورش بیرون بیاییم و در این مسیر تا زمانی که اندیشه های ما بالنده نشود نمی توانیم دیگران را رشد دهیم


وی در ادامه افزود:  زیر بنای روابط عمومی در پاسخگویی به افکار عمومی است و تمامی نیازهای روابط عمومی ها ارتباط مستقیمی به شکل گیری جامعه مدنی دارد و هر چه گفتمان دولت ها دموکراتیک باشد روابط عمومی ها نیز به سوی ساختار اصلی خود حرکت خواهند کرد .


وی گفت : بزرگترین مشکل روابط عمومی ها در فرآیند نگرش هاست و بسیار ضروری است که از نگاه تبلیغاتی در آموزش و پرورش بیرون بیاییم و در این مسیر تا زمانی که اندیشه های ما بالنده نشود نمی توانیم دیگران را رشد دهیم .


رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت : روابط عمومی فعالیتی ارادی و تعمدی است که هدف آن تأثیرگذاری ، درک ، ارائه اطلاعات و درک بازخورد و فعالیت آن سازمان یافته و بر پایه سیاست های واقعی و عملکرد استوار است .


جدایی گفت : فعالیت روابط عمومی باید هم برای سازمان و هم برای عموم مفید باشد چرا که ارتباط آن فراتر از یک بخش و توزیع یک طرفه اطلاعات می باشد .


وی گفت : روابط عمومی وقتی موثر است که بخش اساسی و همیشگی از فرآیند تصمیم گیری مدیران ارشد سازمان باشد


مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه روابط عمومی یک فرآیند است که یک سری اقدامات ، تغییرات یا وظایفی که نتیجه ای را به بار می آورند گفت : فعالیت روابط عمومی از چهار عنصر کلیدی ؛تحقیق ، عمل ، ارتباطات و ارزیابی تشکیل شده است .


رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود گفت : هیچ سازمان یا دستگاهی بدون روابط عمومی موفق و موثر نمی تواند ادامه حیات دهد

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران


  آش شله قلم کاری به نام روابط عمومی شهرداری مشهد


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  بازی خبری: چشم­‌انداز آینده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی