درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:56   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13734صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 27 مهر 1393 - 11:33
انتشار ویژه نامه یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
سرمقاله این نشریه را دکتر محمدمهدی مظاهری رئیس یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در باره «روابط عمومی دیجیتال؛ تشدید کننده مسئولیت است نه رافع آن!» است. وی در این سرمقاله آورده است «در زمانه ای که ابزارهای ارتباط جمعی و رسانه های گروهی، رشد و تغییر فرم و محتوای مشهود و غیرقابل تصوری را تجربه کرده و به هیچ وجه با شرایط یک دهه پیش خود قابل قیاسی نیستند...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سی و سومین شماره فصلنامه «کارگزار روابط عمومی» ویژه یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران منتشر شد.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس، سرمقاله این نشریه را دکتر محمدمهدی مظاهری رئیس یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در باره «روابط عمومی دیجیتال؛ تشدید کننده مسئولیت است نه رافع آن!» است. وی در این سرمقاله آورده است «در زمانه ای که ابزارهای ارتباط جمعی و رسانه های گروهی، رشد و تغییر فرم و محتوای مشهود و غیرقابل تصوری را تجربه کرده و به هیچ وجه با شرایط یک دهه پیش خود قابل قیاسی نیستند، روابط عمومی ها به عنوان عناصر پیشتاز و سردمدار یک مجموعه نمی توانند از قافله پرشتاب این تغییر عقب بمانند چرا که کناره گیری به هر بهانه و به هر دلیل، بیش از همه منافع سازمان را هدف می گیرد.»


همچنین دکتر حسن بشیر دبیر کمیته علمی کنفرانس در یادداشتی دهه دوم تحول در حوزه روابط عمومی را بررسی می کند. وی در این یادداشت، روابط عمومی را به عنوان یک فلسفه و یک تفکر مبتنی بر «انسان محوری»، «اخلاق محوری» و «هویت محوری» معرفی می کند.


در بخش معرفی خلاصه سخنرانی، موضوعات و سخنرانان اصلی کنفرانس به تفصیل معرفی می شوند.


صفحات خلاصه سخنرانی هشت سخنران برجسته کنفرانس، مطلبی است که می توان در این ویژه نامه مطالعه کرد.


32 صفحه این نشریه به پرونده زندگی حرفه ای دکتر یونس شکرخواه بنیانگذار روزنامه نگاری آنلاین ایران در عرصه های داخلی و خارجی اختصاص دارد.


آثار و تالیفات، پژوهش ها، مقالات، راهنمایی و مشاوره پایان نامه ها، کاریکاتورها، تصاویر، گفتگوها و پیام ها از محتوای این پرونده می باشد. گفتگوی اختصاصی «شارا» با دکتر یونس شکرخواه دیگر مطلبی است که در این نشریه درج شده است. در بخشی از این مصاحبه می خوانیم:
روابط عمومی آنلاین، دیجیتال و هر آنچه که اسم آن را می گذارید، بزک نیست بلکه فلسفه است. شما می توانید من عامی و بی سواد را با آخرین تکنولوژی ها از ساعت مچی اپل که چند روز پیش رونمایی شد تا دوربین و عینک دیجیتال و لباس هوشمند مجهز کنید. اما من نمی توانم از آن ها استفاده کنم، زیرا شما آن ها را به صورت تزئینی به من دادید. اگر خاطرتان باشد گفتم که روابط عمومی آنلاین یا دیجیتال یک فلسفه است و اگر شما به این فلسفه مومن نباشید، کاری نمی توانید انجام دهید. ادارات را پر از کامپیوتر، کابل و داکت می کنید، اما هیچ اتفاقی نمی افتد. کسی باید نترسد و پا جلو بگذارد و کاری انجام دهد. من در ترم روابط عمومی حرف تلخی زدم که اکنون نکرار می کنم: روابط عمومی ها در ایران مشکل روابط عمومی دارند چرا که اگر مشکل روابط عمومی نداشتند ما اکنون 10 نهاد روابط عمومی نداشتیم. روابط عمومی فرقه اسماعیلیه نیست که فرقه خود را درست کند. روابط عمومی می توانست یک اتحادیه بزرگ داشته باشد. من حتی با خود کلمه روابط عمومی مشکل دارم. روابط عمومی فیلم، بازی و اجرا نیست بلکه چیزی است که باید به آن باور داشته باشید. در سینما بین نقش و تیپ تفاوت معنایی قایل می شویم. روابط عمومی زمانی شکل می گیرد که فرد روابط فردی، درون فردی و میان فردی را بداند و جوهره بین فردی خود درک عمیق داشته باشیم و با آن می توانیم به سراغ داستان روابط عمومی رفت. روابط عمومی حقیقیت واقعی بیرون زندگی است. روابط عمومی امروز یک راز بیشتر ندارد و آن هم شفافیت است.
علاوه بر آن در این پرونده، گفتگوهای اختصاصی و ویژه ای با استادان و صاحب نظران ارتباطات در خصوص زندگی حرفه ای دکتر یونس شکرخواه صورت گرفته است:
ـ دکتر حسام الدین آشنا: دکتر شکر خواه عین ارتباط است
ـ استاد فریدون صدیقی: دکتر شکرخواه، آقای سیب
ـ دکتر حسن نمک دوست: یونس شکرخواه، بهترین استاد خبر در ایران
ـ استاد سیدفرید قاسمی: دکتر شکرخواه، مدرن ترین سنتی

پیام هایی از مدیران عامل بانک تجارت، بانک قوامین و بانک دی را نیز می توان در این ویژه نامه مطالعه کرد. در این پیام ها، ماموریت روابط عمومی های بانک ها در این سازمان پیشرو مورد تحلیل و تاکید قرار گرفته و این که روابط عمومی نوین، بایستی به بازتعریف کارکردهای خود مبتنی بر بسترساز و کارهای الکترونیکی بپردازد.


در بقیه صفحات دکتر هادی کمرئی، حسن ربیعی، ابراهیم کاظم پور اقدم، دکتر حمید موفق، ابراهیم صفرلکی، یوسفعلی منیری، دکتر شهاب اکبریان، طاهر شاه نظر و حامد جمالی درباره نقش روابط عمومی دیجیتال در زندگی حرفه ای و سازمانی مطالبی ارایه کردند.

سی و سومین فصلنامه کارگزار روابط عمومی «به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی مهدی باقریان و با سردبیری زهرا بابازاده گان» با بهای شش هزار تومان به دکه روزنامه فروشی ها قرار گرفت.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
تهرانیان
| 1393/7/28 - 13:42 |     0     0     |
گزارش تصویری کی منتشر می شود؟


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد