درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 26 مرداد 1398 - 22:07   

قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


ادامه ادامه مطلب یک

هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر

  هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار

  روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند
  پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت پنجاه و نهمین سالروز تأسیس بانک
  بانک رفاه کارگران در حمایت از صنایع کوچک پیشگام بوده است
  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت
  آئین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان ملارد
  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق
  بابایی: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش مدیران است
  کمک 313 هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی
  95 درصد حساب های مشتریان حقیقی بانک ملی ایران، کد شهاب دارند
  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13726صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 27 مهر 1393 - 10:57
مقالات برتر یازدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران معرفی شد
مقالات "رسانه های جدید و توانمندسازی اجتماعی و سیاسی" تالیف رضا برهان دانشجوی محترم دکتری جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و "رسانه های جدید و مدیریت بحزان" تالیف مشترک دکتر رحمان سعیدی و پگاه سعیدی کارشناس ارشد مدیریت به عنوان مقالات برتر یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزیده شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هیات داوران یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، مقالات برتر این کنفرانس را معرفی کرد.
 
 مقالات "رسانه های جدید و توانمندسازی اجتماعی و سیاسی" تالیف رضا برهان دانشجوی محترم دکتری جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و "رسانه های جدید و مدیریت بحزان" تالیف مشترک دکتر رحمان سعیدی و پگاه سعیدی کارشناس ارشد مدیریت به عنوان مقالات برتر یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزیده شدند.
 
 بنا به اعلام ستاد خبری کنفرانس، آیین افتتاحیه این کنفرانس که با مشارکت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن های روابط عمومی، وزارتخانه ها، نهادها و استان های مختلف کشور و همچنین شش دانشگاه مطرح کشور در حوزه علوم ارتباطات و روابط عمومی برگزار می شود، از دکتر یونس شکرخواه پدر علم روزنامه نگاری آنلاین با اهداء جایزه بین المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران، تجلیل بعمل خواهد آمد.
 
 در این کنفرانس دکتر علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه ایران، دکتر علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران، دکتر مسعود حیدری پدر علم مذاکره ایران، دکتر احمد روستا پدر علم بازاریابی ایران، دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران، پروفسور سعیدرضا عاملی استاد برجسته دانشگاه تهران، دکتر یونس شکرخواه پدر علم روزنامه نگاری الکترونیک ایران و دکتر محمدسعید کاویانی استاد برجسته علم فناوری اطلاعات، مقالات و سخنرانی های خود را ارایه خواهند نمود.
 
 یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور 600 نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور، 27 مهرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می شود.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  اطمینان؛ آنچه همه به آن نیاز داریم


  ندای درون کارکنان تان را گوش دهید


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر


  روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار


  هیات مدیره جدید انجمن سواد رسانه ای ایران انتخاب شدند


  شیوه نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات


  رقابت برای جلب مخاطبان، وارد ابعاد و رسانه‎ های جدیدی شده است


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی