درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 10:30   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش
  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13720صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 مهر 1393 - 18:18
بیانیـه نهایی یازدهمین کنفرانـس بین المللی روابط عمومی ایران
یازدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران، در شرایطی برگزار می شود که در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» هستیم و ایران اسلامی با ورود دولت تدبیر و امید به دومین سال خود، در تلاش است که با تاکید و استقامت بر پایه های ایمان راستین به اصول انقلاب اسلامی، عزت و سربلندی، مقاومت اسلامی و پیشرفت های اسلامی ـ ایرانی، کشور و جامعه اسلامی را در جایگاه رفیع خود در سطح منطقه و جهان، در زیر سایه رهبری معظم انقلاب، تثبیت نماید.
  

بیانیـه نهایی یازدهمین کنفرانـس بین المللی روابط عمومی ایران
تهران- 27 مهر ماه 1393

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حمد و سپاس بیکران به پیشگاه خالق مهربان که توفیقات روز افزون او باعث گردید که وارد دومین دهه از برگزاری کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موفقیت های فراوان و دستاوردهای روز افزون شویم و درود بی پایان بر پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) که پیامبر رحمت، عزت، راستی و درستی است که یازدهمین کنفرانس در روز مباهلة آن بزرگوار و اهل بیت وی با کفار برگزار می گردد که نشانة پیروزی حق بر باطل و تاکیدی بر راه راستین اسلام می باشد و سلام بر آخرین بازمانده امامت، امام عصر و حجت خداوند بر زمین، حضرت حجت بن الحسن(عجل ا... تعالی فرجه الشریف) و درود به روان پاک همة شهیدان به ویژه شهیدان انقلاب اسلامی و در سرلوحه آنان امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران.


یازدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران، در شرایطی برگزار می شود که در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» هستیم و ایران اسلامی با ورود دولت تدبیر و امید به دومین سال خود، در تلاش است که با تاکید و استقامت بر پایه های ایمان راستین به اصول انقلاب اسلامی، عزت و سربلندی، مقاومت اسلامی و پیشرفت های اسلامی ـ ایرانی، کشور و جامعه اسلامی را در جایگاه رفیع خود در سطح منطقه و جهان، در زیر سایه رهبری معظم انقلاب، تثبیت نماید.


ورود به دومین دهه از برگزاری کنفرانس روابط عمومی ایران، بیانگر توانمندی، استقامت، بصیرت، هوشمندی و تعهد همه دست اندرکاران، استادان، محققان، مدیران، کارگزاران و همه حامیان و شرکت کنندگان به ضرورت حمایت از این حوزه مهم ارتباطی برای تحقق عملی اخلاق حرفه ای و تخصص خدمت محور برای ایجاد روابط عمومی متکی بر اعتدال، شفافیت، پاسخگویی، خدمت، صداقت و دینداری است.


کنفرانس بین المللی روابط عمومی با گذشت یک دهه از عمر خود، گام های بلندی برای تحقق اهداف مربوط به بالندگی، رشد و تعالی سازمان های روابط عمومی در کشور برداشته و این حوزه مهم از ارتباطات سازمانی و انسانی را در همه ابعاد آن نهادینه ساخته است. علیرغم آن، هیچگاه به آنچه که به آن دست یافته است، اکتفا نکرده و با توکل بر خداوند متعال دهة دوم عمر خود را با جهش های فراتر، برای تحقق کامل فلسفه روابط عمومی و اخلاق بلند اسلامی برای طراحی نظری و عملی «نظریه روابط عمومی اسلامی ـ ایرانی» آغاز می نماید.


یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، با شعار «رسانه های دیجیتال: آرمانگرایی واقع گرا و واقع گرایی آرمانگرا» و با مشارکت و همکاری دانشگاه های مختلف، سازمان ها و نهادهای مرتبط، استادان، پژوهشگران، مدیران، کارگزاران و علاقه مندان به این حوزه مهم ارتباطی، با تاکید بر رویکرد «روابط عمومی دیجیتال» در صدد است همگام با تحقق الگوی پیشرفت اسلامی ـ ایرانی در دهه چهارم و دهه های بعد انقلاب اسلامی، نگاهی گسترده تر و فراتر به تحولات جهانی در این حوزه مهم ارتباطی انداخته و چشم انداز جایگاه ایران اسلامی را در این زمینه مورد ارزیابی قرار دهد.


امید اینکه این کنفرانس توانسته باشد در راستای این آرمان بزرگ، با بصیرت و تدبیر کامل در ایجاد شرایط فرهنگی، اخلاقی، انسانی و در حقیقت همة آنچه که در اصول اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است، در ایجاد محیط أمن، فرهنگ ساز، هویت محور، دین پرور و اخلاق مدار در بکارگیری حوزه های مختلف مربوط به رسانه های دیجیتالی گام بردارد و در فرایند تعالی جامعه اسلامی ایران سهیم باشد.


ما شرکت کنندگان در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، ضمن قدرشناسی از زحمات دست اندرکاران برگزاری این کنفرانس و تاکید بر ضرورت ادامه کنفرانس های علمی و تخصصی با معیارهای جهانی، اجرای کامل مفاد این بیانیه که زمینه ساز ارتقاء و اعتلای روابط عمومی ایران می باشد را خواستاریم.


(1) تحقق روابط عمومی اسلامی ـ ایرانی، در راستای تاکید بر رویکردهای «اقتصاد و فرهنگ»، تقویت «عزم ملی» و بکارگیری «مدیریت جهادی» در محقق سازی عملیاتی الگوی پیشرفت اسلامی ـ ایرانی.


(2) ترسیم نقشه راه برای چگونگی بکارگیری روابط عمومی دیجیتال با کلیة امکانات وسیع آن، با تبیین و بکارگیری رهیافت های اسلامی ـ    ایرانی و متناسب با اخلاق و فرهنگ جامعه مسلمان ایران.


(3) معرفی هر چه عمیق تر و گسترده تر جایگاه روابط عمومی در سطح کشور و تبدیل آن به یک ضرورت سازمانی برای کلیة مسئولان، مدیران، کارگزاران، کارشناسان و دست اندرکاران روابط عمومی.


(4) التزام به معیارهای اخلاق اسلامی برای برقراری و گسترش ارتباطات مبتنی بر ایمان، اعتماد، صداقت و برابری در کلیه سطوح مدیریتی و تشکیلاتی سازمان های روابط عمومی در سطح کشور.


(5) توجه جدی به آموزش های نظری و عملی مطلوب و مناسب روابط عمومی در حوزه های دانشگاهی، مراکز آموزشی، سازمان ها دولتی و غیردولتی و کلیه نهادها و شرکت ها در سطح کشور برای تحقق «روابط عمومی دانش محور و نوین».


(6) تلاش برای تبدیل رویکرد روابط عمومی به یک جریان مؤثر در تقویت هویت اجتماعی ـ   فرهنگی بر اساس اسلام اصیل و مبارزة مؤثر بر پایة روشنگری و حقیقت محوری با جریان های مخالف اسلام ناب در سطح منطقه و جهان.


(7) تلاش در شفاف سازی و گسترش صداقت و واقع گرایی در تبلیغات روابط عمومی در سطوح مختلف رسانه ای و ایجاد زمینه های مناسب و مؤثر برای تعامل صمیمانه میان رادیو و تلویزیون، خبرگزاری ها، مطبوعات و کلیه وسائل ارتباطی با واحدهای های روابط عمومی.


(8) بیداری اسلامی، مقاومت اسلامی و اقتصاد مقاومتی همچنان مورد توجه کلیه سازمان های روابط عمومی کشور اعم از مدیران، کارگزاران، کارکنان و همة دست اندرکاران این حوزه ارتباطی بوده و این رویکرد مهم در تثبیت نظام اسلامی و گسترش فرهنگ و ادبیات اسلامی در منطقه و جهان را مورد توجه جدی در برنامه ریزی های خود قرار می دهند.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد