درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:46   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13694صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 مهر 1393 - 13:46
سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج:
روابط عمومی ها از حداکثر توان خود برای تقویت ارتباطات مردمی هدفمند استفاده می کنند
سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کلانشهر کرج با تاکید بر لزوم بهره مندی از روش های نوین ارتباطی در عصر کنونی و ایجاد نمای شیشه ای از سازمانها نزد افکار عمومی، بر حرکت روابط عمومی های مدیریت شهری به سمت تحقق مدیریت یکپارچه شهری تاکید کرد.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج در دیدار صمیمی شورای هماهنگی روابط عمومی های مدیریت شهری با نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج که در دفتر آیت الله حسینی همدانی برگزار شد، ضمن تقدیر از نگاه جامع و دیدگاه عالمانه ایشان در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی اظهار کرد: قطعا بیانات ارزشمند جنابعالی و نصیحت های برگرفته از دانش و تجربه تان راهگشای امور خواهد بود و بنده و دیگر همکاران در روابط عمومی ها خط به خط آن را بکار خواهیم بست و آن را موجب اعتلای کمی و کیفی کارها می دانیم.
 
 احمد خیری با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداری کرج، هدف از آن را گرایش به سمت عملکرد علمی، هدفمند و هماهنگ دانست و با بیان اینکه روابط عمومی های مدیریت شهری در کنار یکدیگر باید به یک پیکر واحد با روح متعالی تبدیل شوند، گفت: متاسفانه آنچه در مقطعی از زمان گلوی روابط عمومی ها را می فشرد، موازی کاری، تبدیل شدن به واحد نصب بنر و پلاکارد، نبود امکانات و اعتبارات لازم جهت ارایه عملکرد تخصصی و... بود که خوشبختانه با حرکت دنیا به سمت دهکده جهانی و پر رنگ تر شدن نقش ارتباطات در مراودات اجتماعی، روز به روز شاهد ارتقای جایگاه این حوزه در نظام اداری کشور هستیم. در این بین، مدیریت شهری کرج با تاسی از منویات ارزشمند مقام معظم رهبری، پاسخگویی به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و اطلاع رسانی مفید و صحیح را در دستور کار قرار داده و بنده نیز برای بالندگی بیش از پیش این حوزه ماموریت ویژه دارم.  
  
 وی با تقدیر از نگرش عمیق امام جمعه کرج به مقوله پژوهش محوری و انجام کارها بر اساس ایمان درونی و باور قلبی، خروجی چنین فرایندی را پویایی، تحرک و حرکت رو به جلو دانست و تصریح کرد: روابط عمومی ها بایستی با پرهیز از حاشیه ها و اصل قرار دادن صداقت و احترام در گفتمان با مردم، فعالیت های خود را به سمت مطالعه محوری، برنامه ریزی، پژوهش و انسان محوری سوق دهند و با خروج از فضاهای سنتی و تبدیل شدن به بخش صرفا خدماتی و تشریفاتی، خط فکری سازمان های متبوع را به سمت تعالی، پیشرفت و توسعه پایدار هدایت و راهبری نمایند.
 
 خیری، نگاه عملی به مسائل علوم ارتباطات را نیاز دستگاه های اجرایی دانست و با توجه به اهمیت این موضوع عنوان کرد: شهرداری کرج با تدوین سند استانداردهای ارزشی روابط عمومی و بین الملل در این زمینه پیشگام شده است.
 
 سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج، ایجاد بانک اطلاعاتی تخصصی در حوزه رسانه ها و گروه های مختلف را از برنامه های در دست اقدام شهرداری کرج در جاری کردن نگاه علمی ذکر و تاکید کرد: ساختار سازمانی به ساختار  تسهیل گر خدمت رسان تبدیل شده است.
 
 انتشار روزنامه الکترونیکی مدیریت شهری برای اولین بار در کشور
 خیری با اشاره به اینکه هماهنگی های بین بخشی در شهرداری کرج در رویداد های مختلف پر رنگ است، از انتشار اولین روزنامه الکترونیکی مدیریت شهری کشور با عنوان "ایران کوچک" خبر داد.
 
 این مسئول نقش روابط عمومی را شناساندن اهداف، سیاست ها و کارکرد های شهرداری در جهت افزایش سرمایه اجتماعی شهروندان مهم ارزیابی کرد و گفت: ایجاد و تقویت رضایتمندی در شهروندان و سنجش مستمر آن از ضروریات وظایف روابط عمومی هاست.
 
 وی ایفای نقش ارتباطی بین مردم و سازمان و تقویت حضور مدیران در تجمعات مردمی، علمی و ... را از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها ذکر و عنوان کرد: روابط عمومی ها از حداکثر توان خود برای تقویت ارتباطات مردمی هدفمند استفاده می کنند.
 
 سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج در خصوص اقدامات انجام شده روابط عمومی شهرداری کرج اظهار داشت: با تشکیل شورای روابط عمومی های مدیریت شهری کرج یکپارچه سازی نظام رسانه ای در دستور کار قرار گرفته است.
 
 خیری ایجاد ساز و کاری نو و خلاقانه جهت افزایش مشارکت های مردمی به صورت هدفمند از طریق گروه های مختلف اجتماعی را از اقدامات موثر روابط عمومی اعلام کرد و گفت: تولید محتوای ارزشی و دانشی و توجه به معرفی پتانسیل های شهر کرج موجب افزایش احساس تعلق شهروندان می شود.
 
 خیری در ادامه بر اهمیت تمرکز روابط عمومی الکترونیک تاکید کرد و گفت: فعالیت در حوزه های نوین بیش از پیش احساس می شود و باید بر اساس تغییرات اجتماعی روابط عمومی ها نیز به تجهیزات روز و نگاه علمی مسلط شوند.
 
 استفاده از نوآوری، خلاقیت و طراحی فعالیت های جدید در حوزه وظایف روابط عمومی
 سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج با تاکید بر استفاده از نوآوری، خلاقیت و طراحی فعالیت های جدید در حوزه روابط عمومی، تحقق این مهم را در عملکرد مطلوب روابط عمومی ها موثر دانست و نظارت و ارزیابی فعالیت ها و اعمال نتایج حاصل در برنامه ها و فعالیت های آتی در روابط عمومی های تابعه را از اقدامات مطلوب در زمینه هماهنگی و برنامه ریزی عنوان کرد.
 
 خیری با مهم ارزیابی کردن ارتقا سطح آگاهی دانش و تخصص مدیران، کارشناسان و کارگذاران مدیریت شهری از اقدامات موثر در این زمینه خبر داد.
 
 این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه سازمان های پیشرفته جهان با استفاده از قابلیت های روابط عمومی الکترونیک، دایره مخاطبان خود را وسیع تر کرده اند، اظهار داشت: برای عبور از روابط عمومی سنتی به الکترونیک باید عمده ترین موانع و محدودیت ها را شناخته و برای تعدیل یا رفع آن چاره جویی کرد.
 
 وی همچنین در خصوص فعالیت های دیپلماسی شهر بیان کرد: با ایجاد حوزه بین الملل و انجام مقدمات به منظور توسعه دیپلماسی شهری با استفاده از تجربیات شهرداران کلان کشور اقدامی مطلوب در این زمینه در شهرداری کرج صورت گرفته است.
 
 در پایان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج از نگاه علمی و مدبرانه نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرج در حوزه روابط عمومی قدردانی کرد و افزود: پیشگامی نماینده ولی فقیه برای دیدار با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های مدیریت شهری حاکی از توجه نماینده ولی فقیه به انجام امور با محور علم و اندیشه است.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد