درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 آبان 1398 - 02:23   

گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران

  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه : خام فروشی و عدم تخصیص سنگ‌آهن داخلی معضل اصلی فولادسازان کشور است
  آغاز فرآیند بومی‌سازی لامپ‌های وارداتی اشعۀ X
  معاون وزیر صمت: تأمین سنگ آهن فولاد مبارکه از اولویت های ایمیدرو
  تأکید مدیرعامل فولاد مبارکه بر نقش‌آفرینی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه
  افزایش 10 مگاواتی ظرفیت تولید توربین گازی نیروگاه فولاد مبارکه
  بهینه‌سازی سیستم کنترل واحدهای تولید هیدروژن فولاد مبارکه
  تعمیر اساسی و ساخت دو عدد بدنۀ کوره قوس الکتریکی مجتمع فولاد سبا
  از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم
  سلبریتی‌ها چه اهمیتی دارند؟
  گزارش روزنامه اطلاعات درباره تأسیس تلویزیون ملّی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13593صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 16 مهر 1398 - 14:29
تقویم روز ارتباطات/ زادروز شبکه «فاکس نیوز» تلویزیون خبری محافظه کار
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفتم اکتبر زادروز شبکه تلویزیونی پخش خبر ماهواره ـ کابلی «فاکس نیوز» آمریکاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفتم اکتبر زادروز شبکه تلویزیونی پخش خبر ماهواره ـ کابلی «فاکس نیوز» آمریکاست. روپرت مورداک استرالیایی از امپراتوران رسانه ای جهان و صاحب کمپانی خبر و اسکای نیوز، شبکه "فاکس نیوز" را هفتم اکتر 1996 در شهر نیویورک و صرفا با این هدف راه اندازی کرد که رقیبی برای شبکه های خبری دیگر باشد که به قول او خیلی لیبرال شده بودند و اخبارشان در جهت محافظه کاران (حزب جمهوریخواه) نبود.


     وی هنگام گشایش این شبکه در نطقی گفته بود: ما با نگاهی محافظه کارانه به رویدادها به میدان خبر آمده ایم، شما مردم باید هر دو طرف را تجربه کنید و سپس تصمیم بگیرید که مخاطب اخبار و تفسیرهای کدام شبکه شوید. این شعور خود شماست، کسی شما را وادار به خواندن روزنامه و یا دیدن یک تلویزیون خاص نمی تواند بکند. اگر شما یک روزنامه را که مطابق میلتان و منافعتان نمی نویسد نخرید و یک تلویزیون معین را نگاه نکنید، هرقدر که صاحبانش ثروتمند باشند ورشکست و تعطیل خواهد شد. سرمایه هر رسانه انسان ماهر و با تجربه است، نه پول و سرمایه. ولی متاسفانه بیشتر روزنامه نگاران و نویسندگان با تجربه، لیبرال هستند. ما به زحمت از میان آنان چند تن را که حاضر به همکاری و قبول راه و روش ما شده اند به دست آورده ایم و این است محصول ایشان....


    بعدا در شبکه فاکس نیوز، کریسچن ساینس مانیتور (روزنامه مسیحی) و یکی دو کمپانی ویژه تولید فیلم سینمایی، نمایش و سرگرمی (شو بیزینس) هم سرمایه گذاری کردند. مدیریت و سردبیری کل شبکه فاکس نیوز با «راجر ایلزRoger Ailes» است که قبلا مبلغ و مشاور روابط عمومی ریچارد نیکسون و رونالد ریگان بود و از اعضا ی سرسخت حزب جمهوریخواه آمریکاست.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  ایرانسل ۱۳ ساله شد


  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟


  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود