درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:18   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13516صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 مهر 1393 - 16:08
مراسم معارفه مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم معارفه مصطفی زندی به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم معارفه مصطفی زندی به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از شبکه اخبار اقتصاد و دارایی (شادا)، در مراسمی که با حضور سیدمالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مشاور رئیس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران این بیمه برگزار شد، حکم انتصاب مصطفی زندی از سوی محمد ابراهیم امین، رئیس کل بیمه مرکزی به وی اعطا شد.


بنا بر این گزارش، سید مالک حسینی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در این مراسم، ضمن قدردانی از خدمات موثر شهریار شیبانی در یک سال گذشته، از وی به عنوان فردی توانمند و با قابلیت های بالا در حوزه ارتباطات و روابط عمومی نام برد و برای وی در مسئولیت جدیدآرزوی موفقیت کرد.


حسینی همچنین با اشاره به خصوصیات و ویژگی های اخلاقی و حرفه ای زندی گفت: عیار نیروهای یک سازمان در بحران ها سنجیده می شود و آقای زندی نیز در طول خدمت خود این را در عمل ثابت کرده و مطمئنا در بیمه مرکزی هم به خوبی عهده دار این مسئولیت خواهد بود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، از تحول در روش انتقال پیام و شیوه های اطلاع رسانی به عنوان یک نیاز اساسی یاد کرد و گفت: برای موفقیت در پروژه های سازمانی باید از نیازها و نظرات مردم مطلع شد و این کار نیز با افکار سنجی امکان پذیر خواهد بود.


این گزارش حاکی است، در این مراسم، محمودی مدیر کل حوزه ریاست بیمه مرکزی طی سخنانی، ضمن معرفی مصطفی زندی به عنوان مدیر کل روابط عمومی گفت: کار در حوزه روابط عمومی از حساسیت بالایی برخوردار است و سازمان هایی چون بیمه مرکزی که حامی حقوق مردم در صنعت بیمه هستند، وظیفه سنگینی در اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ بیمه بر عهده دارند.


وی افزود: آنها باید به گونه ای عمل کنند که رسالت اطلاع رسانی شفاف و صحیح را در حق مردم به جا آورند و از این رو، کار در این حوزه مستلزم شکیبایی، دقت و سرعت عمل بالا است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد