درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:48   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1349صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 23 مرداد 1391 - 05:57
رسانه های اجتماعی و زلزله آذربایجان
هر قدر رسانه ملی در پوشش خبری واقعه زلزله آذربایجان سستی کرد و آن را بی تفاوت شمرد، خبرگزاری ها و روزنامه ها آن را مهم دانستند و بی امان خبر نوشتند و عکس ارسال کردند. هر قدر موضع گیری شخصیت ها در خصوص زلزله دیر و بی هنگام بود، شبکه های اجتماعی با ابراز همدردی و همدلی با زلزله زدگان به استقبال مصیبت زده ها رفتند. و یک درخواست کافی بود تا زمزمه های مختصر انتقال خون به همهمه و هیاهو در شبکه های اجتماعی تبدیل شود و فوج فوج داوطلبان برای اهدای خون به مراکز انتقال خون بشتابند.
  

هر قدر رسانه ملی در پوشش خبری واقعه زلزله آذربایجان سستی کرد و آن را بی تفاوت شمرد، خبرگزاری ها و روزنامه ها آن را مهم دانستند و بی امان خبر نوشتند و عکس ارسال کردند.

هر قدر موضع گیری شخصیت ها در خصوص زلزله دیر و بی هنگام بود، شبکه های اجتماعی با ابراز همدردی و همدلی با زلزله زدگان به استقبال مصیبت زده ها رفتند.

و یک درخواست کافی بود تا زمزمه های مختصر انتقال خون به همهمه و هیاهو در شبکه های اجتماعی تبدیل شود و فوج فوج داوطلبان برای اهدای خون به مراکز انتقال خون بشتابند.

کاش همان طور که توییت& ها و پست های فیس& بوک برای المپیک شمارش شد، همدردی های ایرانیان سراسر دنیا با مصیبت زدگان زلزله آذربایجان هم بررسی می شد تا همگی بدانند ایرانیان یکدیگر رو دوست می دارند و به هم عشق می ورزند، گرانی دلار و سکه و پایین آمدن قدرت خرید هم ذره ای در این عشق نمی تواند تأثیر داشته باشد.

یک نکته مهم
در لابلای این همه خبر و اظهار نظر و تخمین و انتقاد و … یک مسئله بی اندازه آزارم داد و آن هم فقدان حریم برای انتشار عکس از سوی خبرگزاری ها بود. عکس هایی که اجساد انباشته شده روی یکدیگر را نشان می داد و هر دلی را ریش می کرد. ای کاش دبیران محترم سرویس عکس خبرگزاری ها به حقوق انسانی هم میهنانمان احترام می گذاشتند و از انتشار چنین عکس هایی خودداری می شد.

منبع: وبلاگ حق وردی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد