درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 23:41   

آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی

  آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور

  بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
  تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست
  فرماندار رفسنجان: تحلیل‌گری از مهمترین کارهای روابط‌عمومی است
  فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران
  جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان
  کنسانتره تولیدی باید در فولاد مبارکه و فولاد خوزستان به محصول تبدیل شود
  توسعۀ سودآوری در تنگنای اقتصادی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای فولاد مبارکه است
  ثبت دو رکورد جدید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه
  چگونه سازمان پیشرو با خاصیت آهن ربائی جذب استعداد داشته باشیم؟
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان: روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در جایگاه رفیعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13465صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 8 مهر 1393 - 18:28
باید و نباید های رسانه ای در مواجهه با ایمیل
با افزایش تقاضا برای محتوا، استفاده از ایمیل به گونه ای عاقلانه در روابط رسانه ای می تواند به معنای تفاوتی میان برداشت ویژه و زمان های هدر شده در گزارش هایی که خوانده نمی شوند باشد. همان ویژگی هایی که به رشد روابط کمک می کند- صحت، صداقت، ثبات و توجه به جزئیات- باید بخشی از هر ایمیلی باشند که شما به تحریریه ارسال می کنید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- با افزایش تقاضا برای محتوا، استفاده از ایمیل به گونه ای عاقلانه در روابط رسانه ای می تواند به معنای تفاوتی میان برداشت ویژه و زمان های هدر شده در گزارش هایی که خوانده نمی شوند باشد. همان ویژگی هایی که به رشد روابط کمک می کند- صحت، صداقت، ثبات و توجه به جزئیات- باید بخشی از هر ایمیلی باشند که شما به تحریریه ارسال می کنید.


حتی بهترین گزارش های خبری از حیث نگارش، با دارایی های درخشان، در صورتی که کسی ایمیل خود را چک نکند دیده نخواهد شد. بنابراین چگونه می توانید شانس برجستگی ایمیل شما را در صندوق پستی مخاطبانتان افزایش دهیم؟


در این نوشتار ما به 10 باید و نباید برای ایمیل های رسانه پسند اشاره می کنید که کورتزی در مالایانا ایوانز ویلیام، مدیریت شریک در رسانه جدید پی دبلیو آر و یکی از همکاران پی آر نیوز در نگارش راهنمای جلد یک به آن پرداخته است:


1. از نام سازمان در خط نام ارسال کننده ایمیل استفاده کنید (استثنا این است که اگر شما به یک فهرست کوچک ایمیلی را برای خبرنگاران ارسال کنید که شما همه آنها را می شناسید، در این مورد نام های شخصی بهتر کار می کند).
2. خط عنوان صادقانه، شفاف و مختصر باشد.
3. در فرم مشاهده، عنوان و تیترها در ترکیب از اطناب خودداری شود.
4. اطلاعات تماس به آسانی مشاهده و مورد استفاده قرار گیرد.
5. خلاقیت در محتوای خود داشته باشید. گزارش هایی با تعامل بیشتر جذاب تر به نظر می رسند. ایده های دستور العملی، چگونه به ویدئو، گرافیک های متحرک و صوت از ذینفعان کلیدی ایده هایی با ارزش برای تحقیق هستند.
6. هرگز و هرگز و هرگز فایل های بسیار بزرگ را به ضمیمه پیوست نکنید (مگر یک خبرنگاری آن را از شما درخواست کرده باشد).
7. فایل های فلش یا انیمیشن ارسال نکنید.
8. متون مهم را در عکس ها مخفی نکنید. مراقب باشید که اطلاعات کلیدی را در عکس قرار ندهید.
9. اطلاعاتی را که به طور مستقیم با خبرنگار و وبلاگ نویس مرتبط نیست برای آنان ارسال نکنید.
10. معیارهای ارزشی را دست بالا نگیرید. به خاطر داشته باشید که ارزش گزارشی که به خوبی ارائه می شود نرخ بازی نیست. این در توانایی برای گرفتن اطلاعات مستقیم به خبرنگاران و برداشت بیشتر آنان مرتبط است.


مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟


  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است


  نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه


  برنامه ها پیچیده تر از پروژه ها هستند


  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی