درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 شهریور 1398 - 16:24   

روزنامه قانون رفع توقیف شد

  روزنامه قانون رفع توقیف شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل اچ پی عوض شد

  مدیرعامل اچ پی عوض شد


ادامه ادامه مطلب دو

هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست

  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اطلاع رسانی در خصوص برنامه ملاقات الکترونیکی مردم و مسئولین
  اقدامات مؤثر بانک رفاه در حوزه سلامت
  بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی است
  بانک رفاه: بانک پزشکان ایرانیم
  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست
  مدیرعامل اچ پی عوض شد
  روزنامه قانون رفع توقیف شد
  91 سال، پر افتخار/ تامین مالی مجهزترین مرکز جراحی چشم پزشکی کشور توسط بانک ملی ایران
  جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و فرصت های آشنایی با ایده های جدید
  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13465صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 8 مهر 1393 - 18:28
باید و نباید های رسانه ای در مواجهه با ایمیل
با افزایش تقاضا برای محتوا، استفاده از ایمیل به گونه ای عاقلانه در روابط رسانه ای می تواند به معنای تفاوتی میان برداشت ویژه و زمان های هدر شده در گزارش هایی که خوانده نمی شوند باشد. همان ویژگی هایی که به رشد روابط کمک می کند- صحت، صداقت، ثبات و توجه به جزئیات- باید بخشی از هر ایمیلی باشند که شما به تحریریه ارسال می کنید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- با افزایش تقاضا برای محتوا، استفاده از ایمیل به گونه ای عاقلانه در روابط رسانه ای می تواند به معنای تفاوتی میان برداشت ویژه و زمان های هدر شده در گزارش هایی که خوانده نمی شوند باشد. همان ویژگی هایی که به رشد روابط کمک می کند- صحت، صداقت، ثبات و توجه به جزئیات- باید بخشی از هر ایمیلی باشند که شما به تحریریه ارسال می کنید.


حتی بهترین گزارش های خبری از حیث نگارش، با دارایی های درخشان، در صورتی که کسی ایمیل خود را چک نکند دیده نخواهد شد. بنابراین چگونه می توانید شانس برجستگی ایمیل شما را در صندوق پستی مخاطبانتان افزایش دهیم؟


در این نوشتار ما به 10 باید و نباید برای ایمیل های رسانه پسند اشاره می کنید که کورتزی در مالایانا ایوانز ویلیام، مدیریت شریک در رسانه جدید پی دبلیو آر و یکی از همکاران پی آر نیوز در نگارش راهنمای جلد یک به آن پرداخته است:


1. از نام سازمان در خط نام ارسال کننده ایمیل استفاده کنید (استثنا این است که اگر شما به یک فهرست کوچک ایمیلی را برای خبرنگاران ارسال کنید که شما همه آنها را می شناسید، در این مورد نام های شخصی بهتر کار می کند).
2. خط عنوان صادقانه، شفاف و مختصر باشد.
3. در فرم مشاهده، عنوان و تیترها در ترکیب از اطناب خودداری شود.
4. اطلاعات تماس به آسانی مشاهده و مورد استفاده قرار گیرد.
5. خلاقیت در محتوای خود داشته باشید. گزارش هایی با تعامل بیشتر جذاب تر به نظر می رسند. ایده های دستور العملی، چگونه به ویدئو، گرافیک های متحرک و صوت از ذینفعان کلیدی ایده هایی با ارزش برای تحقیق هستند.
6. هرگز و هرگز و هرگز فایل های بسیار بزرگ را به ضمیمه پیوست نکنید (مگر یک خبرنگاری آن را از شما درخواست کرده باشد).
7. فایل های فلش یا انیمیشن ارسال نکنید.
8. متون مهم را در عکس ها مخفی نکنید. مراقب باشید که اطلاعات کلیدی را در عکس قرار ندهید.
9. اطلاعاتی را که به طور مستقیم با خبرنگار و وبلاگ نویس مرتبط نیست برای آنان ارسال نکنید.
10. معیارهای ارزشی را دست بالا نگیرید. به خاطر داشته باشید که ارزش گزارشی که به خوبی ارائه می شود نرخ بازی نیست. این در توانایی برای گرفتن اطلاعات مستقیم به خبرنگاران و برداشت بیشتر آنان مرتبط است.


مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش جدید/ اگر می خواهید به مصرف کنندگان دست پیدا کنید، برای آنها متن بفرستید


  ثبت بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی


  دولت کویت تلاش های "بدبینانه" روابط عمومی را محکوم کرد


  پایان تعطیلی روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان


  انتصاب رئیس روابط عمومی کمیته پیشکسوتان


  تأثیر تکنولوژی ارتباطات در توسعه اجتماعی


  پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود


  جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و فرصت های آشنایی با ایده های جدید


  مدیرعامل اچ پی عوض شد


  هوش مصنوعی قدرتمندترین نیروی زمانه ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران