درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:35   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13452صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 مهر 1393 - 12:39
روابط عمومی ها آینه تمام نما و معرف فعالیت ادارات هستند
فرماندارعباس آباد از روابط عمومی ها به عنوان آیینه تمام نما و معرف فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی در شهرستان نام برد و تاکیدکرد که مسوولان این بخش از ادارات می توانند با هم افزایی بیشتر با رسانه ها در جهت توسعه و تحول همه جانبه منطقه بسیاراثرگذارباشند.
  

روابط عمومی ها آینه تمام نما و معرف فعالیت ادارات هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ' سید امیر حسینی جو' دوشنبه شب درنشست مشترک مسوولان روابط عمومی ادارات و خبرنگاران در فرمانداری ، گفت : امروز یکی از ماموریت های ذاتی مسوولان روابط عمومی اطلاع رسانی بموقع ، دقیق و جامع با هدف پوشش برنامه های خبری به خبرنگاران درشهرستان است.

وی چنین نشستی را از مهم ترین و اثرگذارترین جلسات درجهت پیشبرد اهدف و تحقق برنامه های شهرستان ارزیابی کرد و ادامه داد : تصمیماتی که در این نشست ها گرفته می شود فقط شعار صرف و ارائه آمار نیست بلکه باید به وعده های داده شده عمل کنیم تا زمینه برای رشد افکارعمومی جامعه فراهم شود.

فرماندارعباس آباد ، گفت : این که امروز مدیری به نقش و تاثیرگذاری روابط عمومی در جامعه باور و اعتقاد نداشته باشد چنین دیدگاهی غیرمنطقی بوده و باید خودش را با سیاست های زیرمجموعه اش همسو کند.

حسینی جو ،خلاقیت ، ابتکارعمل ، تخصص ، آراستگی ظاهری ، استعداد ذاتی و از همه مهم ترداشتن هم افزایی با خبرنگاران را جزو ویژگی های برجسته مسوولان روابط عمومی ادارات در شهرستان معرفی کرد.

وی همچنین از مسوولان روابط عمومی ادارات بویژه فرمانداری دراطلاع رسانی بموقع برای پوشش برنامه های خبری و انتشار به روز اخبار در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری و نیز همکاری خبرنگاران نیزدراین زمینه درشهرستان قدردانی کرد.

فرماندارعباس آباد ، نقد منصافانه و به دور از هرگونه غرض ورزی از سوی خبرنگاران را زمینه ساز رشد و توسعه شهرستان دانست و تاکید کرد که مسوولان نیز باید انتقاد پذیر باشند چرا که در چنین شرایطی می توانند برای اصلاح امور و پیشبرد اهداف آنچه مورد نظر سیاست های راهبردی دولت تدبیر و امید است گام بردارند.

حسینی جو همچنین ازمسوولان نهادهای ذیربط خواست تا با خبرنگاران درجهت انتشارخدمات دولت و بیان مشکلات موجود در شهرستان هم افزایی و همکاری بیشتری داشته باشند.


منبع: ایرنا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد