درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 21:51   

روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند

  روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظر سنجی

  نظر سنجی


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم
  مدیران شهری باید اهمیت بیشتری به حوزه روابط عمومی قائل شوند
  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان
  دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه برگزار شد
  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
  روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در کرج
  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: مدیران روابط عمومی ادارات واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13408صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 6 مهر 1393 - 20:35
نگاهی جدید به «روابط عمومی اسلامی» بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان
کتاب «روابط عمومی اسلامی»، بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان به زودی توسط انتشارات «کارگزار روابط عمومی» منتشر می‌شود. در این اثر برای نخستین بار 21 مقاله تخصصی در حوزه روابط عمومی اسلامی در قالب کتاب جمع آوری و عرضه شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «روابط عمومی اسلامی»، بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان به زودی توسط انتشارات «کارگزار روابط عمومی» منتشر می‌شود. در این اثر برای نخستین بار 21 مقاله تخصصی در حوزه روابط عمومی اسلامی در قالب کتاب جمع آوری و عرضه شده است.

 

باقریان، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: این کتاب دربردارنده مقالات ارائه شده در نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی است.

وی افزود: نخستین فصل کتاب، شامل مقاله های مختلفی با موضوعات «روابط عمومی اسلامی»، «مطالعه ای در سیره  تبلیغی پیامبر اکرم(ص)»، «قرآن کریم و روابط عمومی»، «مقدمه ای بر وظایف روابط  عمومی اسلامی از منظر قرآن  کریم»،«روابط عمومی اسلامی در روش و سیره پیامبراسلام (ص)»، «ارزش‏ های بنیادی روابط عمومی در کلام امام علی (ع)»،«اخلاق و مسوولیت پذیری در روزنامه نگاری»، «روابط عمومی اسلامی، جامعه و اخلاق حرفه ای»،«اخلاق حرفه ای خبر در اسلام»، «روابط  عمومی اسلامی و جنگ نرم»،«نقش روابطعمومی در ترویج بانکداری اسلامی»،«روابط عمومی اسلامی، رسانه اجتماعی و بازاریابی» و «نقش روابط عمومی در ترویج محصولات اسلامی در سطح جهان» است که توسط استادان حوزه روابط عمومی همچون دکتر امیدعلی مسعودی،   دکتر احمد یحیایی ایله ای، محمد صدیقی، دکتر سیدحسین شرف الدین و  دکتر پیمان جبلی ارائه شده اند.

وی با اشاره به دومین فصل این کتاب اظهار کرد: در این فصل نیز وقایع نگاری نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و مروری بر شکل گیری انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی به همراه گزارش کامل برگزاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی درج شده است.

باقریان تاکید کرد: در این مقالات، الگوی تعالی جوی روابط عمومی در اسلام، مدیریت روابط عمومی بر اساس هنجارهای دینی، مبانی روان شناختی رابطه ها در بستر فرهنگ و ارزش های دینی، اخلاق حرفه ای اسلامی و روابط  عمومی، روابط عمومی اسلامی و ارتباطات در جهان متغیر رسانه ها، روابط عمومی اسلامی و جهانی سازی، ارتباطات الکترونیک، وظایف روابط عمومی اسلامی در روش و سیره ائمه اطهار و ارزش های بنیادی روابط عمومی در کلام بزرگان دین اسلام و سایر محورهای مورد نظر، به شیوایی و در قالب معرفی الگوهای کاربردی تبیین و تشریح شده است.

وی با بیان این‌که اسلام دین ارتباطات است، یادآور شد: ارتباط با خداوند متعال، اولین، آخرین و مهم‌ترین ارتباط است. آغاز زندگی با او است و پایان زندگی نیز با اوست و ما آدمیان، در چرخه این ارتباط جایگاه و موقعیت خود را می‌یابیم و تکامل خود را در این راه طی می کنیم و به دست می‌آوریم. 

جهان و ارتباطات
به گفته باقریان،جهان نیز یک سازمان بزرگ است که عنصر اصلی و هسته مرکزی ارتباطات آن، انسان است. ارتباط با خداوند متعال، ارتباط با خود، ارتباط با انسانها و بالاخره ارتباط با طبیعت تنها بخشی از ارتباطاتی است که حلقه های دیگر آن در دنیای بعد از مرگ تکمیل می شود،در این جهان بزرگ که همچون یک سازمان بزرگ فرا جهانی است، پیامبران خداوند متعال نه تنها پیام آوران وحی خداوندی هستند، بلکه در حقیقت سازندگان و مدیران جوامع انسانی هم بوده‌اند.

وی با بیان این‌که طرح مفهوم روابط عمومی اسلامی به معنای ایجاد تمایز میان «روابط عمومی اسلامی» و «روابط عمومی غیر اسلامی» نیست، ادامه داد: این مرزبندی اساساً غلط و به دور از منطق است، آنچه که در این زمینه مطرح است، دیدگاه اسلام در زمینه روابط عمومی است که به دلیل انتساب آن به اسلام به «روابط عمومی اسلامی» شناخته می شود و به هر حال دیدگاه دینی الهی با دیدگاه غیر دینی زمینی و مادی تفاوت هایی دارد و ما در تلاش هستیم که زمینه های مشترک میان روابط عمومی اسلامی و «روابط عمومی انسانی» را کشف و برای تعالی روابط عمومی در سطح ملی، منطقه ای و جهانی حرکت کنیم.

به گفته باقریان این کتاب با شمارگان یک هزار نسخه به زودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر خواهد شد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی


  فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید


  مشکلات روابط عمومی در روز روابط عمومی


  روابط عمومی و اخلاق مداری


  شناسایی فلسفه یک فناوری موجب افزایش کارکردها و کاربردهای آن خواهد شد


  بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی


  گزارش برگزاری آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان


  نشست متخصصان روابط عمومی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی